Бөлшектерді жазу

Тақырып: Бөлшектермен үлестер. Олардың жазылуы.
Мақсаты: 1. Бөлшектер мен үлестер туралы түсінік беру. Бөлшектің жазылуымен таныстыру.
2. Оқушылардың бөлшекті жазу, оқу дағдысын дамыту, есептеу, есте сақтау қабілетін жетілдіру. Өткен сабақты толықтыру.
3. Оқушыларды ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
Көрнекілік: геометриялық фигуралар, жолақтар, сурет.

Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру.
1. Сәлемдесу, түгендеу.
2. Оқу - құралдарын ретке келтіру.
IIҮй тапсырмасын тексеру.
1. Ауызша мысалдар.(Көбейту кестесіне байланысты)
2. Жылдамдық, уақыт, қашықтық ережелерін қайталап, формуласын еске түсіру.
S=V∙t,
V=S: t,
t = S: v.

III. Жаңа сабақ.
Ой қозғау стратегиясы. Ауызша есептеулер. 100 - дің жартысы нешеге тең? 1000-ның жартысы? 1 тәуліктің жартысы неше мин? 1 2 шелек су 4 л болса, толы шелек неше л болады? Кесіндінің жартысы 5см болса, осы кесіндінің ұзындығы неше см?
Жаңа тақырыпты түсіндіру.
а) Бөлшек туралы түсінік беру.
- бүтін алма - жартысы немесе 1 2 бөлігі. - ширек, немесе 1 4 бөлігі
ә) Бөлшектің оқылуы мен, алымы мен, бөлімін таныстыру.
Бөлшектің үсті - 1, 1 - алымы,
Бөлшектің асты - 2, 4 - бөлімі

IV. Оқулықпен жұмыс.
№1Сурет бойынша бөлшек, бөлшектің алымы мен бөлімі туралы білімдерін толықтыру.
а) Бөлшектерді жазу.
4 16, 9 21, 2 4, 1 4, 1 3, 3 9, 1 9, 2 3

ә) Ережені оқып қайталау.
2. Практикалық жұмыс. Әр оқушыға жолақ таратып, оның ұзындығын өлшеу. Осы жолақтың 1 (2 ), 1 4, 1 3, 4 6 бөлігі неше см болатынын табу.
б) Тақтада ілінген дөңгелектің, тіктөртбұрыштың неше бөлігі болғанын бөлшек түрінде жазу.
3 4, 1 6, 2 4, 4 8;

V. Өткен сабақ бойынша тапсырмалар орындау.
№2Топ бойынша жұмыс. Әр топ өздеріне берілген есепті шығару.

1 – Д
S1=256км
S2=128км
?
256+128=384(км)

2 – Д
S1=6км 25м
S2=3км 13м
s -?
S=6 км25м+3км13м+2м =11км38м
№3Ойын Кім жылдам? Мысалдардың жауаптарын ғана жазу.
№4Теңдеу шешу.
№5Шеңбердің диаметрі арқылы тіктөртбұрыш сызып, периметрін табу.
VI. Шығармашылық тапсырма.
№6 Есепті шығару.
200+500=700 м 500 - 200=300м

VII. Жаңа сабақты бекіту. Өздік жұмыс.
20м жіптің 1 2, 1 4, 1 10 бөлігін тап.
1 сағаттың 1 6, 1 10 бөлігін тап.
1 жылдың 1 2, 1 3, 1 4, 1 6 бөлігін тап.

VIII. Сабақты сұрақ-жауап түрінде қорыту.
Бөлшек деген не?
Бөлшектің бөлімі нені білдіреді?
Бөлшектің алымы нені білдіреді?
IX. Үйге 106 - 107 бет,№3,№4



Ұқсас жұмыстар

Бөлшек сандарды оқыту
Бөлшек сандарды оқыту реті
Аралас сандарды көбейту
Бөлшек ұғымы
Натурал саннан бөлшекті азайту
Жай бөлшекті алу
Нақты сандар
Жай бөлшектер
Бөлшектерге амалдар қолдану
Үлес және бөлшек
Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы
Сейітжан Омаров (22 маусым 1907, Ақмола облысы Атбасар ауданы Керегетас ауылы - 19 желтоқсан 1985, Алматы) - жазушы, аудармашы
Қазақстан Жазушылар және Журналистер одағының мүшесі
Қазір Жазушы баспасының директоры
Жазушы, драматург, ақын, аудармашы, зерттеуші Жүсіпбек Аймауытов Баянауыл ауданы, Қызылтау атырабында туған
1979 жылғы Монғолия Жазушылар одағы сыйлығының иегері
1973 жылдан Жазушы баспасы поэзия редакциясының редакторы
Ахмет Байтұрсынұлы - мемлекет қайраткері, ақын, публицист, қазақ тіл білімі мен әдебиеттану ғылымдарының негізін салушы ғалым, ұлттық жазудың реформаторы, ағартушы
Жазу - өлі сүйек зат
Ғабит Мүсірепов - халықтың шын мәніндегі сүйікті жазушысы