Көп сөйледі демеңдер, Көкем менің кемеңгер
Тақырыбы: Ересектер тобында өтілген дауыссыз К дыбысы
Мақсаты: балалардың сөздік қорын молайту, сөздерді дұрыс оқу, сөйлем құрату арқылы ойлау қабілеттерін арттыру.
Көрнекілігі кеспе әріптер, слайдтар, суреттер
Барысы Еркелесем күлімдейтін,
Ұрысқаны білінбейтін.
Маңдайымнан иіскеп менің,
Құлыншағым, күнім дейтін.
Балалар мына мен оқыған өлең жолдарынан К дыбысы кездесетін сөздерді табыңдар. Ал енді барлығымыз осы өлеңді қайталайық.
КЕ КҮ КӘ
КІ КӨ КИ
КО КА КА
Ал енді барлығыымыз бірге буынды оқиық.
Келесі тапсырма сөз құра. Кесе, кітап, көйлек, киім, керемет.
Сергіту сәті К дыбысын қайда кездестірдік?
Көп сөйледі демеңдер,
Көкем менің кемеңгер.
Сыр айтады отырып,
Ойна! ойна! ойнай бер!
(Балалар К дыбысын естігенде қолдарын көтереді).
Жұмбақтар шеш.
Жер көрдім қаласы бар,
Үйлері жоқ мекендейтін.
Көл көрдім, өзен көрдім
Сулары жоқ тереңдейтін.
(карта )
Қабат - қабат қаттама,
Ақылың болса аттама.
(кітап )
Енді ертегі Алдар көсе туралы көрсек. Ертегінің мазмұнын сұрау.
К дыбысы кездескен сөздерді табады.
Қорытынды.
Алаш арыстары және әдебиет
Тимур және оның командасы
Қара жаудың сұқтанған көзін жасқап, Естілуде әлемге сөзім асқақ
Файзолла ақын және алаш қайраткерлері
XIX ғасыр қазақ әдебиетіндегі арнау өлеңдердің әдеби сипаты
Батырлар жырындағы етістіктер семантикасы
Шалқар өңірі ақындарының туындыларындағы ерекшеліктер
Қазыбек би
Бауыржан Момышұлының Ұшқан ұя повесі тілінің лексика-фразеологиялық ерекшеліктері
Төле би туралы мағлұматтар
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Сауықтырудың көп таралған түрлері
Ж.Жабаевтың өмірімен және көптеген ақындармен айтыстары
МӘШҺҮР ЖҮСІП КӨПЕЙҰЛЫ
Менің Отаным – Қазақстан
Спандияр Көпеев және балалар әдебиеті
Міндеттеменің субъектілері, олардың құқықтары мен міндеттері. Мұра. туралы
Міндеттеменің субъектілері, олардың құқықтары мен міндеттері. Мұра.
БАСТАЛҒАН ЖЫЛҒА ЖОСПАР КӨП
Екі жылдық және көп жылдық өсімдіктер