Астана өлең шумағын мәнерлеп оқу

Сабақтың тақырыбы: Күләш Ахметова "Астана"
Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Оқушыларға Күләш Ахметова және Астана туралы түсінік беру. Сөздік қорын молайту.
Тәрбиелігі: Адамгершілікке, Отанын сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру
а) Оқушылармен сәлемдесу назарын сабаққа аудару.
Психологиялық дайындық:
Ана тілің арың бұл,
Ұятың боп тұр бетте.
Өзге тілдің бәрін біл,
Өз тіліңді құрметте.
Оқушыларды 3 топқа бөлу: І – топ, ІІ - топ, ІІІ - топ:
ІІ. Тұсау кесер
б) Үй жұмысын сұрау және бағалау:
С. Жүнісов Кімнің мекені жақсы?
І - топ: Мәтінді мәнерлеп оқу
ІІ - топ: Мәтінге сурет салу
ІІІ - топ: Мәтінді әңгімелеу.
в) Өткен сабақты бекіту және жаңа сабақты хабарлау
ІІІ. Негізгі бөлім:
Жаңа сабақты 1 тапсырма ребусты шешу арқылы бастаймыз.
Ребуста Астана, Алматы деген қалалардың аты шығады.
Оқушылар осы екі қала туралы білгендерін айтады.

Астана
Бәйтеректің басына сен шықтың ба?
Сарыарқаның саф ауасын жұттың ба?
Өзегіңді жарып аппақ бір сезім,
Өз еліңнің ұлылығын ұқтың ба?
Төгеді Есіл төңірегіне өмірлі ән,
Өз Астанаң өз қолыңмен соғылған.
Енді, қазақ, бір - біріңді аяла!
Түбі бірге, түп қазыққа шоғырлан!
Алатауда қалды жылдар ең асыл,
Есілдің де жандай ыстық жағасы.
Жан даламның, -
Алматы мен Астана
Көздерінің ағы мен қарасы!

ІV. Сергіту сәті:
Қәне, қанат жазайық,
Қарлығаш боп ұшайық.
Ұшып - ұшып алайық,
Орнымызды табайық.
V. Топтық жұмыс:
І - топ: Астана өлең шумағын мәнерлеп оқу.
ІІ - топ: Бәйтеректің суретін салу.
ІІІ - топ: Отан туралы мақал - мәтел жазу.
VІ. Қорытынды:
1. Астана өлең шумағын кім жазған?
2. Астана қандай қала?
3. Астана несімен басқа қалалардан көрікті?
А С Т А Н А
VІІ. Бағалау:
Сабаққа белсене қатысқан оқушыларды бағалау.
VІІІ. Үй тапсырма беру:
Астана өлең шумағын жатқа айту.



Ұқсас жұмыстар

МӘНЕРЛЕП ОҚУ МАТЕРИАЛЫ БОЙЫНША АЛДЫН АЛА ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЖҰМЫСТАР
Мектепалды даярлық тобында балалардың сөздік қорын дамыту
Мектепке дайындық топ балаларының белсенділігін заттық орта арқылы қалыптастырудың теориялық негіздері
Бастауыш мектептегі ана тілі
Музыкалық қабылдаудың дамуы музыкалық тәрбиенің негізгі мақсаты
Қазақ халық ертегілері
Әдебиетті оқыту әдістемесінің ғылыми пән ретіндегі мазмұны
Қазақ халқының бай салт – дәстүрі мен әдебиетінің келер ұрпаққа берер тәрбиесі
МЫСАЛ ЖАНРЫН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Тіл ұстарту жұмысына магнитафонды пайдалану
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
жоғарғы оқу орындар үшін гуманитарлық пәндер