Жаттығу кезінде тізенің түзу ұстауын қадағалау
Сабақтың тақырыбы: Қамалды қорғау
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік – ойынның арнайы жаттығуларымен таныстыру, допты беру, қабылдау әдісін жетілдіру, допты ойынға қосу әдісін пысықтау.
2. Дамытушылық - жылдамдық, күштілік, ептілік қасиеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік - ұйымшылдыққа, батылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Ұлттық ойын
Құрал - жабдықтар: Ысқырық, волейбол добы, таяқшалар
Сабақтың өтетін орны: Спорт зал
Өтетін күні: 06. 12. 12
1 Дайындық бөлімі
Сапқа тұру кезекшінің баяндауы, сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабақтың мақсатын түсіндіру.
Жалпы дамыту жаттығулары: спорт алаңын айналып жайлап жүру, жүгіру, екі қолды алға ұстап тізені биік көтеріп жүгіру, оңға және солға қарай тіркеме адыммен жүгіру, артпен жүгіру, алдымен жүгіру.
Бір орыннан және қозғалып жасалатын жаттығулар:
1) Н. т - екі қолды төмен ұстау; 1 - екі қолды алға ұстау, 2 - екі қолды жоғары ұстау, 3 - екі қолды жанға ұстау, 4 - екі қолды төмен түсіру. 2 реттен
2) Н. т - екі қолды алға және артқа айналдыру. 4 реттен
3) Н. т - екі қолды алға ұстап, оң аяқты сол қолға, сол аяқты оң қолға қарама - қайшы көтеру. 4 реттен
4) Н. т - екі аяқты иық тұсында ұстап, алға иіліп көтеру. 10 реттен
5) Н. т - екі аяқты алшақ ұстап, бір орыннан отырып тұру. 10 реттен
6) Н. т - екі қолды мықынға ұстап, отыру Қаз жүрісімен 10м. қашықтық жүру. 1 реттен
7) Н. т - төменгі сөре; 15 м. қашықтыққа жүгіріп өту. 12 мин. 1 реттен
Оқушылардың спорттық киімін қадағалау.
Жаттығуды орындағанда екі қолың түзу ұстауына назар аудару.
Жаттығуды орындағанда екі қолды түзу ұстауын қадағалау.
Жаттығу кезінде тізенің түзу ұстауын қадағалау.
Жаттығу кезінде тізені бүкпеу керек.
Отырғанда екі қолды алға ұстап, тұрғанда төмен түсіруін қадағалау.
Кері қайтарда екі аяқты алма кезек босатып, жайлап жүріп келу.
ІІ. Негізгі бөлім.
1) Саптағы жаттығулар және саптағы қозғалыс кезіндегі жаттығулар.
Жүрістің әртүрлілігі: орында жүруден саптағы жүріске көшу.
Қозғалыс кезінде бір лектен екі лек құрып жүру мәнерлі сап түзеп жүру.
2) Ойыншылар шеңбер құрып тұрады. Шеңбер ортасында қамал. Бір ойыншы қамалды қорғаушы болады. Қалғандары шеңбердің сыртында волейбол добымен қамалды құлатуға тырысады. Ал қорғаушы допты тіреу керек. 3 - 4 ойыннан кейін, қорғаушы ауысады.
ІІІ. Қорытынды бөлім.
Сапқа тұру, жай жүгіру, жүру тыныс алу жаттығуларын жасап бастапқы қалыпқа түсу.
- Сабақты қорытындылау.
- Үйге тапсырма беру.
- Ұйымдасқан түрде оқушыларды тарату.
Мұқият, дұрыс жасалуын қадағалау.
Ойынның дұрыс орындалуын қадағалау.
Қауіпті жағдайға ұшырамауын бақылау.
Оқушылардың бастапқы қалыпқа түсу жаттығуларының дұрыс орындалуын қадағалау.
Сабақтың тақырыбы: Қамалды қорғау
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік – ойынның арнайы жаттығуларымен таныстыру, допты беру,
қабылдау әдісін жетілдіру, допты ойынға қосу әдісін пысықтау.
2. Дамытушылық - жылдамдық, күштілік, ептілік қасиеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік - ұйымшылдыққа, батылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Ұлттық ойын
Құрал - жабдықтар: Ысқырық, волейбол добы, таяқшалар
Сабақтың өтетін орны: Спорт зал
Өтетін күні: 06. 12. 12
1 Дайындық бөлімі
Сапқа тұру кезекшінің баяндауы, сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабақтың мақсатын түсіндіру.
Жалпы дамыту жаттығулары: спорт алаңын айналып жайлап жүру, жүгіру, екі қолды алға ұстап тізені биік көтеріп жүгіру, оңға және солға қарай тіркеме адыммен жүгіру, артпен жүгіру, алдымен жүгіру.
Бір орыннан және қозғалып жасалатын жаттығулар:
1) Н. т - екі қолды төмен ұстау; 1 - екі қолды алға ұстау, 2 - екі қолды жоғары ұстау, 3 - екі қолды жанға ұстау, 4 - екі қолды төмен түсіру. 2 реттен
2) Н. т - екі қолды алға және артқа айналдыру. 4 реттен
3) Н. т - екі қолды алға ұстап, оң аяқты сол қолға, сол аяқты оң қолға қарама - қайшы көтеру. 4 реттен
4) Н. т - екі аяқты иық тұсында ұстап, алға иіліп көтеру. 10 реттен
5) Н. т - екі аяқты алшақ ұстап, бір орыннан отырып тұру. 10 реттен
6) Н. т - екі қолды мықынға ұстап, отыру Қаз жүрісімен 10м. қашықтық жүру. 1 реттен
7) Н. т - төменгі сөре; 15 м. қашықтыққа жүгіріп өту. 12 мин. 1 реттен
Оқушылардың спорттық киімін қадағалау.
Жаттығуды орындағанда екі қолың түзу ұстауына назар аудару.
Жаттығуды орындағанда екі қолды түзу ұстауын қадағалау.
Жаттығу кезінде тізенің түзу ұстауын қадағалау.
Жаттығу кезінде тізені бүкпеу керек.
Отырғанда екі қолды алға ұстап, тұрғанда төмен түсіруін қадағалау.
Кері қайтарда екі аяқты алма кезек босатып, жайлап жүріп келу.
ІІ. Негізгі бөлім.
1) Саптағы жаттығулар және саптағы қозғалыс кезіндегі жаттығулар.
Жүрістің әртүрлілігі: орында жүруден саптағы жүріске көшу.
Қозғалыс кезінде бір лектен екі лек құрып жүру мәнерлі сап түзеп жүру.
2) Ойыншылар шеңбер құрып тұрады. Шеңбер ортасында қамал. Бір ойыншы қамалды қорғаушы болады. Қалғандары шеңбердің сыртында волейбол добымен қамалды құлатуға тырысады. Ал қорғаушы допты тіреу керек. 3 - 4 ойыннан кейін, қорғаушы ауысады.
ІІІ. Қорытынды бөлім.
Сапқа тұру, жай жүгіру, жүру тыныс алу жаттығуларын жасап бастапқы қалыпқа түсу.
- Сабақты қорытындылау.
- Үйге тапсырма беру.
- Ұйымдасқан түрде оқушыларды тарату.
Мұқият, дұрыс жасалуын қадағалау.
Ойынның дұрыс орындалуын қадағалау.
Қауіпті жағдайға ұшырамауын бақылау.
Оқушылардың бастапқы қалыпқа түсу жаттығуларының дұрыс орындалуын қадағалау.
СЕКІРУ ӘДІСТЕРІН ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ САБАҒЫНДА ҚОЛДАНУ
Жеңіл атлетика түрлерінен сабақ өткізу әдістемесінің негіздері
Тірі адамды зерттейтін анатомияның әдістері: антропометрия. Дене бітімінің түрлері
Дене шынықтыруының мақсаты мен міндеттері
Каратэ
Қысқа қашықтыққа жүгірудің қысқаша мінездемесі
Дөңгелек жаттығу
Дене жаттығулары
Мектеп жасына дейінгі балалардымен ұйымдастырылатын дене жаттығулары
Сахна тілі туралы ілім
БАНКТІК ҚЫЗМЕТТІ ҚАДАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОНЫ РЕТТЕУ
Тынық мұхиттағы соғыс кезіндегі Оңтүстік Шығыс Азиядағы Жапонияның сыртқы саясаты
Дүниежүзілік Сауда Ұйымына кіруі кезінде Қазақстан бәсеке қабілеттілігінің стратегиялық менеджменті
ХХ ғасырдың бас кезіндегі қазақ лексикасының терминденуі
Автоматтың бөліктері мен механизмдерінің оқтау және ату кезіндегі жұмысы
ҚАНТТЫ ДИАБЕТ КЕЗІНДЕГІ ТАМАҚТАНУ
Ұлы Отан соғысы кезіндегі Қазақстан.
“Мүсін” жаттығуы
Сілтеу жаттығулары.
Батып бара жатқанды құтқару кезіндегі алғашқы көмек батып бара жатқанға оның байқалғандығы және көмек көрсетілетіндігі хабарланады