Аяқталмаған сөйлемдер карточкасы

Кәсібің - өмірлік серігің пікірлесу - сабақ
Мақаты: Оқушылардың мамандық жөнінде түсініктерін кеңейте отырып, таңдаған мамандықтары жөнінде толық ақпарат беру. Таңдау жасай білуге бағыт беру.
Күтілетін нәтиже: Мамандық таңдағанда дұрыс таңдау жасай алатын оқушы.
Жоспары:
1. Кіріспе сөз
2. Мен және менің таңдауым жаттығуы
3. Шынымды айтқанда жаттығуы
4. Джунглидағы жаңбыр сергіту сәті.
5. Саған не тілесем екен, менің қымбатты досым? жаттығуы
6. Рефлексия.
Барысы:
1. Кіріспе сөз.
2. Мен және менің таңдауым жаттығуы. Тренингтік есім таңдау және болашақ таңдаған мамандығын мимикамен көрсету.
3. Шынымды айтқанда жаттығуы.
Материал: Аяқталмаған сөйлемдер карточкасы.
Ережесі: Сіздердің алдарыңызда карточкалар тұр. Қазір біртіндеп шығып бір карточкадан аласыздар. Карточкадағы аяқталмаған сөйлемді бірден ойланбастан аяқтау керек. Барынша шын көңіліңізбен ашық айтуға тырысыңыз.
Мысалы:
Шынымды айтқанда, алда келе жаткан ҰБТ - ны ойласам...
Шынымды айтқанда, ҰБТ - ға дайындалған кезімде...
Шынымды айтқанда, үйге келгенімде...
Шынымды айтқанда, ата – анамның маған қатысты емтиханға қобалжығанын ойласам...
Шынымды айтқанда, менің бос уақытым болғанда...
Шынымды айтқанда, мен толқығанымда...
Шынымды айтқанда, мен ойымды жинақтай алмаймын...
Шынымды айтқанда, емтихан жайлы естісем...
Шынымды айтқанда, мен консультацияға келгенімде...
Шынымды айтқанда, тренингке қатысқанымда...
Талдау:
Сөйлемдерді аяқтау қиын болды ма?
Осы сәттегі сіздің өмірлік ең маңызды мақсаттарыңыз қандай?
4. Джунглидегі жаңбыр сергіту сәті.
Күн ашылды жарқырап (екі қолды екі жаққа қатты ашу),
Бұлт аспанды торлады (екі қолды жоғары қарай сермеу).
Жаңбыр жауды тасырлап (екі қолды жан - жағына сермейді),
Мен жүгірдім паналап (орнында тұрып, ақырын жүгіреді).
Жердің бәрі балшық боп (аяқты ауырсынып, орнында тұрып қозғалады),
Аяғым батты балшыққа (аяғын жерге нық - нық басады),
Үсті - басым су болып (екі қолын сермеп, денесін қозғалтады),
Аяқтарымды тазарттым балшықтан (екі аяғын екі жаққа сілкілейді).
5. Саған не тілесем екен, менің қымбатты досым? жаттығу.
Нұсқау: Ыңғайласып үлкен шеңбер құрып отырайық, менің қолымдағы керемет ойыншыққа (гүл т. б.) қараңыздаршы. Қазiр ол сiздердiң қолдарыңыздың бойымен көңiлдi домалайды. Бауырсақ кімнің қолына түссе, сол адам топқа тілегін айтады. Қалғандары сөзді бөлмей аяғына дейін мұқият тыңдау керек.
Талдау:
Бүгінгі күн сізге нені әкелді?
Бүгінгі тренигтен алған әсеріңіз қандай?
5. Рефлексия. Қатысушылар сабақтан алған әсерлері туралы ой бөліседі.



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш мектепте сөйлемді ойын әдісімен оқыту жолдары
Қазақ тілі сабағында дидактикалық ойындарды пайдалану жайлы
Психологтың балалармен жұмысы
Мұрағат мекемесінде кұжаттарды іздестіру
Кәсіпорынның шығыны және оның формалары
Өнімнің, жұмыстардың және көрсетілетін қызметтердің өзіндік құнын калькуляциялау жөніндегі жалпы ереже
Жанама шығындарды тарату әдістерін таңдау
Материалдық емес активтердің аудиті
Көмекші өндірістің шығындарының есебі
Көмекші өндіріс
.Аяқталмаған өндірістің мәні және есебі.
Берілген сөйлемдердердегі сөйлем мүшелеріне сатылай - кешенді синтакситік талдау жаса
Берілген сөйлемдерге сатылай - кешенді морфологиялық талдау жаса
Хабарлы, сұраулы, лепті сөйлемдер түрінде берілген тақырып аттарына сараптама жасаңыз
Берілген сөйлемдерге сатылай - кешенді талду үлгісі бойынша морфологиялық, синтаксистік талдаулар жаса
Сөйлемдерді аударып жазыңдар
Құрмалас сөйлемдер
Екі топқа ортақ тапсырма берілді мәтіннен бірыңғай сөйлем мүшелері бар сөйлемдерге толық синтаксистік талдау жасау
Қазақстан Республикасының Президентінің өмірбаянынан қысқаша мәтінді берілген сөздерді сөйлемдерге айналдыра отырып баяндау
Бір парақ қағазға Ерлік тақырыбына сөйлемдер жазу