Есеп шығаруда тиімді тәсілді таңдай алмау

Бүгінгі мектеп алдында оқушыларға білім берумен қатар, олардың ақыл ой белсенділігін, қабілетін, шығармашылық іс-әрекетін дамыту мәселесі тұр. Сондықтан әрбір пән мұғалімі дарынды оқушының қабілетін арттыру үшін ол оқушымен жеке жұмыс жүргізу керек.

Оқу процесінде есеп шығару математиканы оқытудың мақсаты ретінде де оны оқыту әдісі ретінде де қолданылады. Есеп оқушыларды жаңа математикалық біліммен қаруландырады,қалыптасқан іскерліктері мен машықтарын жүйелеуге көмектеседі. Сондықтан оқушымен жеке жұмыс жүргізу барысында оқушы қабілетін арттыру үшін өз бетінше есеп шығаруға үйреткен жөн. Есепті өз бетінше шығару оқушының ойлау қабілетін дамытады, қажетті теориялық материалды практикада қолдана білуге үйретеді. Өз бетінше есеп шығарту арқылы мұғалім оқушының біліміндегі олқылықтарды,яғни, жіберетін қателерін анықтайды.

Оқушы өз бетінше есеп шығарғанда мынадай қиындықтарға кездеседі :

1) Берілген есептің қандай тақырыппен байланысты екендігін анықтай алмау.
2) Дәлелдеуге берілетін есептерде қандай аксиомаға, теоремаға сүйенетінін білмеу
3) Есеп шығаруда тиімді тәсілді таңдай алмау.
4) Есеп шартын құра алмау.

Оқушының біліміндегі ақаулар оқушыны берілген есепті ойдағыдай шеше алу қабілетінен айырады. Бұдан барып оқушының математикаға деген қызығушылығы жойылады.
Сондықтан,оқушыға өз бетінше орындауға тапсырма бергенде алдын –ала нұсқаулар беріп, қажетті анықтама материалдарды қандай әдебиеттен алуға болатындығын көрсетіп отырған дұрыс.
Мысалы : 1
теңдеуін шешуді оқушыға тапсырмас бұрын, бұл есепке ұқсас есепті шығарып көрсету немесе оқулықтағы қандай тақырыпты басшылыққа алатынын ескерту керек.Бұл есепте дәрежелердің қасиеттері мен шектеусіз геометриялық прогрессияның І q І ≤ 1 болғандағы қосындысының формуласын пайдаланамыз, яғни дәреже көрсеткіш шектеусіз геометриялық прогрессияның І qІ ≤ 1 болғандағы қосындысы болғандықтан:

2) Кез келген бүтін n үшін өрнегінің 3-ке бөлінетіндігін дәлелдеңдер.
Бұл есепті дәлелдегенде бөлінгіштіктің мынадай қасиеті пайдаланылады. Кез келген тізбектес үш бүтін санның міндетті түрде біреуі 3-ке бөлінеді .

өрнегін көбейткіштерге жіктейміз:
Бұл тізбектес үш санның көбейтіндісі.Ендеше бұл көбейтінді 3-ке бөлінеді.
Есепті шығару барысында пайдаланған бөлінгіштік қасиетін мұғалім оқушыға материалды қандай кітаптан оқу керектігін алдын – ала ескерткені жөн.

Сонымен,өз бетінше есеп шығару оқушының оқулықпен қосымша әдебиеттерді өздігінен оқып үйренуіне жол ашады, еңбек сүйгіштікке,табандылыққа тәрбиелейді.



Ұқсас жұмыстар

Кәсіпорынның кәсіпкерлік тәуекелділігі мен потенциялды банкроттылығын талдау
Математикада қиындатылған мәтіндік есептерін шешудің жалпы әдістері
Қазақстандағы екінші деңгейдегі банктердің балансының тұрақтандырудағы мәселелер және даму болашағы
Бастауыш сынып оқушыларының өзіндік жұмысын ұйымдастыру
Математиканы оқыту міндеттері
Физиканың оқыту әдістемесі
Физиканы оқыту әдістемесі
Физикалық есептер-оқушы мен студенттің физикалық білімі құрылымының маңызы
Бастауыш математика курсындағы құрама есептер
ОРТА МЕКТЕП МАТЕМАТИКА КУРСЫНДАҒЫ МАЗМҰНДЫ ЕСЕПТЕРДІ ШЕШУДІҢ КЕЙБІР ӘДІСТЕРІ
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Индустриалды-инновациялық даму жолында Қазақстанның нақты секторын тиімді инвестициялаудың қаржылық механизмі
Корпаративтің ақша айналымын және есеп айырысу жүйесі
Банктік есепшот келісімі
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Бюджетпен есеп айырысу аудиті
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Өндіріс шығындарын есепке алудың әдістері мен өнімнің өзіндік құнын калькуляциялау
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі