Пәннің аты
Пәннің аты: Әдебиеттік оқу
Барлық оқушы: 21
Қатысқаны: 21 Мұғалім: Калакбашова Карлыгаш
Сілтеме Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық
Сабақ тақырыбы Әйел - ана Ақселеу Сейдімбек
Жалпы мақсаттар: Ертегінің негізгі идеясын ашу, өз ойларын еркін жеткізу. Мәтінмен жұмыс жасата отырып сыни тұрғыдан ойлауға икемдеу
Оқыту нәтижелері Ертегінің мазмұнын біледі, негізгі идеясын түсінеді, ойымен бөлісе алады
Дереккөздер Оқулық, постер, АКТ стикер, қосымша материалдар
Сабақ барысы Оқу белсенділігін
арттыруда қолданылатын
әдіс - тәсілдер Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Бағалау
(формативті,. суммативті)
Ұйымдастыру Топқа бөлу 1 - топ: Мейірімділік
2 - топ: Ерлік
3 - топ: Жомарттық Оқушылар топқа бөлінеді.
Сабақ кезеңдері үй тапсырмасын тексеру;
- қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіру Ыстық орындық (сұрақ жауап өткен сабақпен байланыс) (5 мин)
Оқушыларды үй тапсырмасын бағыттайды.
Бір оқушыны Ыстық орындық отырғызу арқылы сұрақтарға жауап береді.
Шапалақтап отыру
1, 2, 3
- белсенді әрекетке жұмылдырады;
- ойлау жұмысына ынталандырады Топтастыру (2 мин) Оқушыларды ынталандыру мақсатында АНА дегеніміз кім сұрағына жасау тапсырылады. Ана туралы түсініктерін біледі.
I топ: Топтастыру
II топ: Анаға хат жазу
III топ: Анаға мінездеме Ана дегеніміз кім сұрағына оқушылар толықтырулар енгізеді. Постер қорғау арқылы тақырып пен мақсаты айқындайды
Мағынаны тану:
- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
Слайд пен жұмыс
(АКТ) (5 мин)
(Тізбектеп оқыту)
(10 мин) Слайдпен сурет
көрсетіледі. Оқушыларға неге әйел - ана ер адамдарды арқасына көтеріп алған?- деген сұрақ қояды.
Оқушыларға Әйел - ана әңгімесін қатесіз, тізбектеп оқып шығып, топ көсбасшылары өз топтарына түсінікті сөзбен түсіндіріп беру ұсынылады.
АКТ - мен жұмыс жасайды, өз ойларын жеткізе алады Сұраққа толық жауап беруге үйренеді Екі жұлдыз, бір тілек
- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады. Түртіп алу стратегиясы арқылы сөздік жұмысын жүргізу
(10 мин) кіріптар - бағынышты
мұқалту - кемсіту
лағнет - қарғыс айту Әңгімені қайта оқиды. Таныс емес сөздерді қарындашпен түртіп алады, мағынасын түсіндіреді, түсінбесе мұғалімнен, сыныппен, яғни, басқа топтан сұрайды. Ұпай саны
Шапалақтау
Шығармашылық жұмыс Мұғалім әр топқа тапсырма береді.
5 мин 1 - топ: Төрт жол өлең құрастыру
2 - топ: Ана туралы шағын эссе жазу
3 - топ: Ана туралы мақал - мәтелдер жаз Әр топ өзінің құрастырған шығармашылық жұмысын тақтаға шығып қорғайды Екі жұлдыз бір тілек
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) (2 мин) Үйге тапсырма: оқу, мазмұндап, оқулықтағы 3 тапсырманы келуге береді
Рефлекция (3мин) Топ басшылардың бағасымен танысып, өзінің бағасын шығарады. Жас ерекшелігін ескеру. Үйге берілген тапсырманы күнделіктеріне жазып алады
Delphi ортасында Гуманитарлық-техникалық бөлім меңгерушінің автоматтандырылған жұмыс орыны
Кредиттік оқыту технологиясындағы білім берудің оқу бағдарламалары және оқу жоспарлары
Жалпы білім беру пәндер циклы
Халықаралық экономика пәнінен оқу-әдістемелік кешені
Қашықтан оқыту теориясы
Студенттердің өз бетімен жұмыс жасау арқылы шығармашылық қабілетін арттыру
Жоғары оқу орындарында білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау және аралық аттестаттау өткізудің тәртібі
МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ӨМІР СҮРУДІҢ ҚАЖЕТТІ КОМПОНЕНТІ
Жұмысқа керек материалдар
Назарбаев Зияткерлік мектептері
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Батыс Еуропа елдері экономикалық интеграциясының ерекшеліктері
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕРДІҢ НЕСИЕЛІК САЯСАТЫН ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
АҚША - НЕСИЕ САЯСАТЫНЫҢ ҚҰРАЛДАРЫ
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Ерекше қорғалатын табиғи территориялар экотуризм дамуы Ақсу-Жабағлы қорығы
Адамдар арасындағы қарым-қатынастар