Сөзің семсер, ойың орда бұзады
I - жүргізуші: Сөзің семсер, ойың орда бұзады.
Өзің едің өлең - жырдың қыраны,
Кітабыңды көрген сәтте сөреден
Желкілдеді көңілімнің құрағы
Көкпарыңды сиясы әлі кеппеген
Оқымақ боп қолыма алдым еппенен
Оқығанда атойлаған жырыңды
Жүзім жылып болып кетті от денем
II - жүргізуші: Қазақстанның халық жазушысы, Қазақ ССР мемлекеттік Сыйлығының лауреаты, тәуелсіз Тарлан сыйлығының иегері. Қазақстан Республикасының алғашқы Әнұраны мәтінінің авторларының бірі, ақын, жазушы, публицист, сыншы, драматург Қадыр Мырзалиев шығармашылығына арналған Қазақ поэзиясының алып айсбергі атты әдеби кешімізге қош келдіңіздер!
I - жүргізуші: Ақын – халық перзенті. Сезімі ұшқыр, ойы терең, әлеуметтік мүддесі биік, интелектуалдық қарымы кең, сөз патшалығының феномені атанған ақының өмірі мен шығармашылық жолын 11 ә класы баяндайды.
Баяндама оқылады.
II - жүргізуші: Туған елден бастапсың - ау жыр басын
Туған жырың сыр айтысар сырласың
Мен неліктен іркілемін жырламай
Асқар таудай алдында сіз тұрғасын
I - жүргізуші: Біздің халқымыздың Атамекені ардақтау сезімі өте терең, олар үшін туған жерді қасиет тұту – қанға сіңген мінез, ежелгі дәстүр. Туған жер дегенде қаны қызбайтын, жүрегі елжіремейтін адам баласы бола қоймас. Олай болса ақының туған жер тақырыбындағы поэзиясына кезек береміз.
3 оқушы өлең оқиды.
II - жүргізуші: Ән:
I - жүргізуші: От ішінде, Өрт ішінде жүргенде,
Басыңды име, тізе бүкпе именбе!
Ер еңкейсе еңкейеді жалғыз - ақ
Туған жердің топырағын сүйгенде – деген жолдарда Туған жер қасиетінің түсінігі адам тілінің жеткен Хантәңірісі ол патриоттық ұғымның поэзия тілімен берілген асқақ сәулесі, анық.
II - жүргізуші: Табиғат деген ұғым халық ұғымында Туған жер деген сөзбен мағыналас келеді. Сол табиғат тарылып, өзен – өзекке, теңіз – тұнбаға, орман – шыбыққа айналғанда ақын былайша шырқайды.
3 оқушы өлең оқиды.
II - жүргізуші: Ән:
I - жүргізуші: Тұрғанмен, ана, алшақта,
Ұмытпайды ұлың парызды,
Көңілім менің сен жақта
Компастың тілі тәрізді – ендігі кезекті ақынның ана тақырыбындағы поэзиясына береміз.
II - жүргізуші: Ән: Асыл әжем
I - жүргізуші: Махаббат тақырыбы – қай халықтың да есігіне еніп, терезесінен жарық болып түскен ортақ тақырып. Ал қазақтың Қадыры үшін ешқашан тақырыбын жоймас мәңгі тақырып. Оның қай кітабын алсаң да Махаббат деген ұғымның жаңа бір ұғымын танығандай боласың.
Қос қарашық мені көріп жанбаса
Бақыт деген бақыт емес далбаса,
Өмірді шын сүйем деген өтірік
Өле сүйген бір адамың болмаса.
II - жүргізуші: Жүрегіңе сен де ие, мен де ие,
Махаббатпен ойнама ол киелі!
Ғашықтықтың азабын тартқан жанды
Қатарына қосар ем әулиенің – деген ақын қаламы қызға емес өзіне ғашық қылғандай. Махаббат отына өртенгенін, суығына тоңғанын батыл айтса да байыптан аспаған.
Ендігі кезекті Махаббат тақырыбына береміз.
Нұрбол мен Ақтілек
I - жүргізуші: Ән:
II - жүргізуші: Адам деген ардақты атты қанаттыға қақтырмай, аяқтыға алдырмай әлдилеу – ақынның ғасыр алдындағы абыройлы ісі іспетті.
I - жүргізуші: Тереңнен тыныстап, ғұмырнамалық мұратын танытады. Әсіресе адамның ар - ождан төңірегіне топтастыра білген толғаулары кім - кімді де еріксіз ойландырады. Ендігі кезекті ақынның философиялық ойларына берейік.
2 оқушы
II - жүргізуші: Қазақ әдебиетіндегі жыр саңлақтары жүрек тұсымыздағы өлең иесі туралы не дейді екен.
II - жүргізуші: Ақынның 1томдық драмалық шығармаларына енген Сақал саудасы , Қасқыр қақпан , Жаралы жолбарыс , Әмір Темір , Төле би либреттасы бар.
Ендігі тамашалайтындарыңыз Төле би либреттасы.
Махамбет поэзиясында сөздердің стильдік - мағыналық қолданысы
Сәбитұлы Асан қайғы (14—15 ғғ.) — жырау, философ, қоғам қайреткері
Жыраулар поэзиясының даму және қалыптасу кезеңдері
Тарихи лексиканың мазмұндық құрылымындағы коннотаттық компоненттер
Асан қайғы философиясы
Көшпелілер философы
Шешендік өнер
XIX г. 60-70-жылдарына дейінгі қазақ әдеби тілі және оны танытатын үлгілер
Қырымның қырық батыры жыры және Мұрын жырау
Қазақтың тұрмыстық болмыстарының аудармасы
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Компьютерлік ойындардың жеткіншектердің агрессивті мінез-құлқына әсер ету мәселесі
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Қазақстанға шетелдік тікелей инвестициялардың елдер бойынша жиынтық ағыны
Ақ Орда мемлекеті
Шамшадин мен Клараның, Мерей тойына арнау
Адам бойындағы жағымды қасиет туралы