Сабақтың көрнекілігі. Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру

Алматы облысы, Іле ауданы,
Боралдай кенті №39 гимназияның
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Орынбаева Раушан Полатқызы

Сабақтың тақырыбы: Сәкен Сейфуллин Ақсақ киік
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: С. Сейфуллин жайлы қысқаша мәлімет беру, ақынның Ақсақ киік өлеңінің тақырыбы мен идеясын түсіндіру.
Дамытушылық: Оқушыларды өзінше ой қорытуға, ой түюге баулу, шығармашылық жұмысқа жұмылдыру арқылы таным - түсініктерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушы дүниетанымын қалыптастыру, адамгершілікке, ізгілікке баулу, елжандылыққа, табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: баяндау, сұрақ - жауап, тест, хат жазу, мәнерлеп оқу, талдау
Сабақтың типі: жаңа сабақ.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: С. Сейфуллин портреті, Құрманғазының Ақсақ киік күйі, слайдтар.
Пәнаралық байланыс: музыка, тіл, тарих, география, биология.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу.
Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру.
Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару.
Сыныпты топқа бөлу

ІV Жаңа сабаққа дайындық
Миға шабуыл
Ерболат Құдайбергеновтің Ақсақ киік бейнетаспасын көреміз.
- Балалар бейнетаспа не туралы?
- Біз бүгін осы киік жануары туралы жазушы С. Сейфуллиннің Ақсақ киік атты өлеңі
Сабақ мақсатын түсіндіру

V. Жаңа тақырыпты түсіндіру:
Экранға жаңа тақырып шыққаннан кейін, дәптерге күн ретін, жаңа тақырыпты жаздырамын.
Оқушылар 1. С. Сейфуллин өмірбаяны туралы
2. Киік туралы
- Балалар, өлеңнің бастапқы жолдарында айтылатын Арқа, Бетпақдала туралы мәлімет бере кетейін.
Арқа, яғни, Сарыарқа Орталық Қазақстанды алып жатқан аймақ. Батысынан шығысына қарай 1200 км өңірді алып жатыр. Бетпақдала осы Сарыарқада орналасқан. батысы сазды, шығысы тасты, құмды, шөлді жер. Бетпақдалада ағын су жоқтың қасы. Бұл күндері аң - құстар мен жануар - жәндіктердің көптеген түрлеріне жайлы мекен. Бетпақтың даласында ширек гектар жер, аң - құс қорығы ретінде қорғалады.. Онда елді мекен, өзен, көл де болмайды. Өсімдіктен жусан өседі.
- Біздің халықта киік туралы қандай ұғым бар?
- Иә, ол киелі жануар.
Мұғалім:- Балалар, киік киелі жануар екенін сендер айттыңдар. Сондықтанда мен сендерге тек біздің ақын - жазушыларымыз ғана киік туралы жазбағанын, сонымен қатар сазгерлеріміз ән және күй шығарғанын айтып кеткім келеді.
- Киіктің лағын қалай атаймыз?
- Құралай
- Текесі - сайғақ
- Құралай желі туралы
- Киіктің мүйізінің құны - бір жылқыға тең.
- Қызыл кітапқа енген.

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Тіл дыбыстарының түрлері. Дауысты, дауыссыз дыбыстар
Драма және драматургия негіздері
Математика сабағында көрнекі және АКТ құралдары қолдану
Драмалық шығармаларды оқыту әдістемесі
Сабақтас құрмалас сөйлемді оқыту барысында жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану
Оқушының сауаттылығын арттырудағы тілдік ұғымды меңгерту.
Математика мамандығы бойынша іс-тәжірибе есебі
Қосымшалардың мағыналық, құрылымдық ерекшеліктерін көрнекілік арқылы түсіндіру
Әдебиет сабағында көрнекіліктерді қолдануың тиімді жолдары
Ресейдің қол астына қараған, өзге халықтардың прогресшіл педагогтары
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
ӨЛШЕУ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ТЕКСЕРУ СХЕМАЛАРЫ
Ғимараттарды техникалық тексеруі
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Сабақтың міндеттері
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда