Өсімдіктерді топқа бөлуді үйрету
Тақырыбы: Өсімдік - тірі организм (слайд)
Үй тапсырмасы
“Ой қозғау” стратегиясы
Топырақ дегеніміз не? (Жердің өсімдік өсетін құнарлы, үстіңгі қабаты)
Топырақ неден тұрады? (Құм, саз, майда тастар, өсімдіктер мен жануарлардың шіріген қалдықтары)
Топырақтың ең басты қасиеті? (құнарлылығы)
Құнарландыру дегеніміз не? ( топырақтың құрамында көңнің көп болуы)
Топырақты қорғау дегеніміз не? (Ағаштарды қатарлап егу, бөгеттер жасау)
“Қызығушылықты ояту”
Жұмбақ
Үйі де жоқ,
Күйі де жоқ.
Бірақ
Жауыннан да,
Дауылдан да,
Қымсынбайды.
Ыстыққа да,
Суыққа да
Шын шыдайды.
Шешуін айта ғой,
Балалар білсін жайды
Жаңа сабақ
Өсімдік - тірі организм
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларды өсімдіктердің алуан түрлілігімен таныстыру.
Дамытушылық: Өсімдіктерді топқа бөлуді үйрету. Сөздік қорларын молайту, оқу машығын кеңейту, әр тақырыптың негізгі ойын тұжырымдауға дағдыландыру.
Тәрбиелік: Елін, жерін сүюге, оны мақтан тұтуға тәрбиелеу.
Өсімдіктердің өмірі
Өсімдіктер өміріне қажеттілер: ауа, жарық, жылу, су, топырақ.
Өсімдіктердің негізгі мүшелері: гүлі, сабақтары, жапырағы, тамыры.
Өсімдік – тірі организм – өседі, қоректенеді, көбейеді, қурайды, өледі.
Венн диаграммасы
Өсімдік
↓
● Бақта өсетін
Жидектер және жемістер: жүзім, таңқурай, алма, алмұрт, шие, қарақат, өрік
● Бақшада өсетін
Шөптесін, біржылдық өсімдіктер: асқабақ, қауын, қияр, қарбыз, қызанақ
Мағынаны тану
● Өсімдік
● Ағаштар
● Бұталар
● Шөптер
Ағаштар
↓
● жапырақты (діңінен көптеген бұтақтар тарайды)
● қылқан жапырақты (жапырағы жіңішке ине тәріздес)
♦ Жапырақты ағаштар – қайың, шетен, емен.
♦ Қылқан жапырақты ағаштар – қарағай, балқарағай, шырша.
Мектеп жасындағы балалардың ойлауын дамытуда дидактикалық ойындарды қолдану әдістемесі
Алғашқы қауымдық қоғам тарихының тарихнамасы туралы
Мектеп жасына дейінгі балаларды экологиялық тәрбиелеудің формалары мен әдістері
Органикалық дүниенің даму тарихы мен өсімдіктердің систематикасы
Биология сабақтарында қолданылатын әдістемелік құралдар және олардың маңызы туралы
Азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлардың медициналық қызметі
Мектепке дейінгі естияр жастағы балаларды рухани мәдениетке тәрбиелеуге сипаттама
К. Линнейдің Табиғат жүйесі
Биология пәнінен сабақтың типтері және олардың ерекшеліктері
Балалар балабақшасында өсірілетін өсімдіктер және олардың ерекшелігі
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Техникалық процесті қауіпсіз жүргізу техникасын оқып- үйрету
Есеп шығаруға үйретудің жалпы мәселелері
БЕЙІНДІК МЕКТЕПТЕ МУЗЫКА ПӘНІН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АСПАПТАР АРҚЫЛЫ ҮЙРЕТУ
Өсімдіктердің қолайсыз жағдайларға төзімділігі
Қозғалыс техникасының элементтерін үйрету
Топқа бөлу
Соғыс - күйретуші күш
Өсімдіктердің өсуі
Дәрілік және азықтық өсімдіктерді дайындаудың экономикалық көрсеткіштері