Барыс септіктегі сөзді қай сөзбен байланысып тұрғанын анықтау

Сабақтың тақырыбы: Табыс септік
Мақсаты: оқушылардың зат есімнің септелуі туралы түсініктерін кеңейту. Табыс септігі туралы білімдерін қалыптастыру. Танымдық қабілеттерін дамыту, шығармашылыққа тәрбиелеу
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі
Күн көзі бізге жылылық әкеледі, шаттандырады. Ал күн көзі болмаса қараңғы, суық болар еді. Ал бүгінгі сабағымыз көңілді, шығармашылыққа толы, айналамызға білім мен жылылық нұрын төгетіндей күн болсын деп тақтаға күн көзін ілемін.
Оқушыларды топқа бөлу, топ басшыларын сайлау. Бағалау парақшаларын тарату.
Үй тапсырмасын тексеру: 42 - жаттығу Барыс септіктегі сөзді қай сөзбен байланысып тұрғанын анықтау. Алауға оранып, көкке шығады, көкжиекке бұғады.
Ереже сұрау: Зат есімнің септелуі деген не? Атау септігінің жалғауы бар ма? Ілік септігінің сұрағы қандай? Барыс септігіндегі сөз сөйлемде қандай мүше бола алады?
Шығармашылық тапсырма:
(ана...) тағзым етейік Мен (атам...) жақсы көремін Айжан ( ыдыс...) жуды. (Дәптер...) таза ұста.
Ережемен танысу. Табыс септік
Кімді? - ны,- ні тұрлаусыз мүше
Нені? - ды,- ді,- ты,- ты
Дәптермен жұмыс. 43 - жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Табыс септігінің жалғауының астын сыз. Айжан кітапты көп оқиды.
44 - жаттығу. Жаңылтпашты жатқа жаз. Табыс септіктегі сөзді тап.
Қанар қаптарды қаптап артар Шанақ арбаны аттар тартар
Қай топ шапшаң? ойыны. 45 - жаттығу Сөздерді оқы, топта. Қандай белгісіне қарай топтадың? Бір - бірінен айырмашылығы?
47 - жаттығу Сөздерді табыс септігіне қойып, сөйлем құра. Кестені пайдаланып, өз ойыңды дәлелде.
Бекіту: тест сұрақтары
Үйге тапсырма: 48 - жаттығу, ереже.
Бағалау.
Сабақтың тақырыбы: Сан есім
Мақсаты: сан есім туралы толық мәлімет беру, сан есімнің түрлерін ажырата білу. Сабақтың әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, көрнекілік Көрнекілігі: инт. тақта, үлестірмелер, сызба суреттер
Сабақтың барысы Ұйымдастыру бөлімі
Психологиялық дайындық (бір - біріне сәттілік тілеу)
Үй тапсырмасын тексеру: 39 - 40 жаттығуды орындау, ережені еске түсіру



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныптарда морфологиялық ұғымдарды оқытудың мәні
Зат есімнің грамматикалық категорияларын оқыту
Бастауыш мектепте зат есімді оқыту тәжірибесімен танысу
Бастауыш сыныптарда зат есімді оқытудың тиімді жолдары
Қосымшалардың мағыналық, құрылымдық ерекшеліктерін көрнекілік арқылы түсіндіру
Бастауыш пен баяндауыш сөйлемдегі предикаттық қатынастың негізі
Қазақ тілінің практикалық курсы — фонетика, лексика, грамматика, орфография, стилистика
Толымсыз хабарлы сөйлемдер
Сөз және күрделі сөз тіркестері
СӨЗ ТІРКЕСІНІҢ ҒЫЛЫМИ-ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ, ҚАЛЫПТАСУЫ
ЖАМАҚҰЛЫ БЕЙБАРЫС
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
ӘСКЕНҰЛЫ ӘБІЛҚАЙЫР ХАН
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
ШОҚАЙҰЛЫ МҰСТАФА
Сөздік