Оқушыларға тамыр және тамыр жүйесінің құрылысын, атқаратын қызметі жайлы білім беру

Биология 6 - сынып
Тақырыбы: Тамыр және тамыр жүйесі
Мақсаты: Оқушыларға тамыр және тамыр жүйесінің құрылысын, атқаратын қызметі жайлы білім беру. Тамырдың адам өміріндегі пайдасы, экологиялық жағдай жайлы тәрбие беру.
Көрнекілігі: Тамырдың суреті, плакаттар, тірек - сызбалар
Сабақтың түрі: жаңа сабақты түсіндіру.
Сабақ беру әдісі: сұрақ - жауап, баяндау
Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық
2. Жаңа сабақ.
Өсімдіктердің вегетативтік мүшелері
Жасуша → ұлпа → мүше
Мүше - өзіндік құрылысы бар белгілі бір қызмет атқаратын ағзалардың бір бөлігі.
Өсімдіктің мүшелері
Вегетативті Генеративті
(өсімді) (көбею)

Вегетативті тамыр
(өсімді) сабақ
мүшелеріне жапырақ
Қоршаған орта жағдайларының әсеріне байланысты ұзақ жылдар бойы өсімдіктер біртіндеп жеке - жеке мүшелерге жіктеледі. Вегетативті мүшелер тек гүлді өсімдіктерде жақсы дамыған.
Вегетативті мүшелер жүйесі

Өркендер жүйесі Тамырлар жүйесі
(сабақтар, жапырақ) (тамыр)

Өсу Көлемін ұлғайту

Қоректену Тіршілігін сақтап қалу үшін қажет

Тамыр және тамыр жүйесі
Тамыр - өсімдіктің негізгі және жер асты мүшесі.
Қызметі

Топырақтан сіңірілген Өсімдікті топыраққа Қоректік заттарды
суды және еріген минер - берік орнықтырады қорға жинайды
алды сабаққа өткізеді

Тамырлар ------- негізгі --- ұрықтан өсіп шығады
шығу тегіне ------ жанама --- негізгі тамырдан, сору аймағында пайда болады
қарай ------ қосалқы --- әр түрлі мүшелерінен

Тамыр жүйесі – бір өсімдікте болатын әр түрлі тамырлардың жиынтығы.

Тамыр жүйесі
Кіндік Шашақ

Негізгі тамыр өте жақсы жетіледі Негізгі тамыр болмайды

Асбұршақ, асқабақ, қауын, Пияз, бидай, жүгері,
Күнбағыс, жоңышқа арпа, сұлы, тары
Тамыр – ұшынан шектеусіз өседі.

Кеспелер мен жұмыс.
Оқушыларға тамырдың суреті бейнеленген кеспелер таратып беріледі. Сондағы тамырдың түрлерін анықтайды.

Зертханалық жұмыс № 5 орындау

4. Бекіту.
1. Мүшелер деген не? Қандай мүшелер болады?
2. Неліктен вегетативті мүшелер дейді?
3. Вегетативті мүшелерді атаңдар?
4. Тамыр деген не?
5. Тамыр шығу тегіне қарай нешеге бөлінеді?
6. Тамыр жүйесі деген не? Оған қандай тамыр жатады?

5. Үйге тапсырма. §7 оқу
6. Бағалау



Ұқсас жұмыстар

Биология сабағында үйлестірмелі дидактикалық материалды қолдану әдістемесі
Сабақ түрлерін биология сабақтарында қолдану
Биология сабақтарында жаңа форматтағы жеті модульді пайдаланудың тиімді жолдары
БIЛIМНIҢ ЖАҢАМАЗМҰНЫ НЕГIЗIНДЕ ЖАНУАРТАНУ ПӘНIНДЕ ЗЕРТХАНАЛЫҚ САБАҚ ӨТУ ЕРЕКШIЛIКТЕРI
Биология сабақтарында ойын технологиясын пайдаланып өткізу әдстемесі
Биология сабақтарындағы оқыту әдістерінің әртүрлілігі
Орта мектеп оқушыларына биологияны оқытудың пәнаралық байланыс арқылы оқытудың барысы
Оқушылардың биологияны оқуға қызығушылығын арттыру жолдары
Биология пәнінен зертханалық және практикалық жұмыстардың айырмашылығы
Мектеп бағдарламасына сәйкес биология пәнінен зертханалық жұмысты ұйымдастыру
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету