Мәтінді оқып қос сөздерді табу

Тақырып: Күрделі сөздерді қайталау.
Мақсаты: Күрделі сөздер түрлерін қайталау. Өткен сабақты толықтыру.
2. Оқушылардың қабілетін арттыру сауатты жазуға дағдыландыру, ой-өрісін дамыту.
3. Оқушыларды білімділікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілік: Сызба, күрделі сөздер, үлестірме қағаз, сурет.

Сабақ барысы.
I. Ұйымдастыру.
1. Сәлемдесу, түгендеу.
2. Оқу - құралдарын ретке келтіру.
II. Үй жұмысын тексеру.
III. Жаңа сабақ.
1. Топтастыру стратегиясы.
Күрделі сөздер, олардың түрлері туралы еске түсіндіру. Мысалдар келтіру.
Күрделі сөздер:
Біріккен сөздер
Қос сөздер
Қысқарған сөздер.

IV. Оқулықпен жұмыс.
Жұмбақты оқып, шешуін табу. Шешуіндегі сөз қандай сөз екенін айту.
Күннің көзін сүйемін,
Күнге басымды иемін. (Күнбағыс)
Қүнбағыс - біріккен сөз, өйткені күн және бағыс деген екі түбірден жасалып, не? сұрағына жауап береді.
А) Тақтаға сөйлемдер жазып, біріккен сөздерді табу.
Қыстыгүні қатты аяздар болады. Амангелді жылы тоны мен қолғабын киеді. Біздің ауыл Келдімұрат деп аталады.

2. Ойын Сыңарын тап . Сөздің бірінші түбірі тақтаға ілінеді, оқушылар екінші сыңарын табу.
Жып-жылы, темір-терсек, әке-шеше, бала-шаға, көйлек-көншек, мая-мая.
а) Қос сөз дегеніміз не? Оның жасалу түрлерін атау.
Бір сөздің қайталануы арқылы Екі сөздің қосарлануы арқылы Күшейткіш буын арқылы
ә) 57 - жаттығу. Мәтінді оқып қос сөздерді табу.
Қалай жасалғанын айту.
б) Ой толғау стратегиясы.

56 - жаттығу. Берілген қос сөздерді қатыстырып, сөйлем құрап жазу, ауызша тексеру.
Үлгі-өнеге, ойлай-ойлай, кіп-кішкентай.
3. Тақтаға жазылған сөйлемдерді оқып, асты сызылған сөздердің қандай сөз екенін айту.
Қазақстан президенті АҚШ-қа ресми сапармен барып қайтты. Менің ағайым ҚАЗҰУ - да оқиды.
АҚШ, ҚазҰУ - қысқарған сөздер, өйткені бірнеше сөздің атаулары қысқартылып айтылып тұр.

4. Ойын Кім көп біледі?
V. Шығармашылық тапсырма
Қыс суреті бойынша 4 - 5 сөйлемнен тұратын шағын әңгіме жазу. Сөйлемдегі күрделі сөздерді табу.
VI. Сабақты сұрақ-жауап түрінде қорыту.
VII. Үйге ережелерді қайталау.
VIII. Карточкамен жұмыс жазу.

№1. Көп нүктенің орнына тиісті біріккен сөздерді тауып жазу.
Аңдар:
Құстар:
№2 Сөйлемдегі асты сызылған сөздерді қос сөзге айналдырып, сөйлемдерді көшіріп жазу.
Аулада ойнап жүрген балалардың үсті қар. Биік тау алыстан көрінеді. Қарғалар қарқ етіп ұшып кетті
№3. Берілген сөздерді қысқартып жаз.
Педагогикалық кеңес, Біріккен Ұлттар Ұйымы, Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы, Қазақстан Республикасы.



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныпта жазу мен тіл дамыту жұмыстарының ұйымдастырылуы
Ауызша сөз нормаларын оқытудың психолингвистикалық негізі
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА АНА ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Жазба жұмыстарының түрлері және оның өткізудің жолдары
Тындап түсіну арқылы ағылшын тілін оқыту
Диктант мәтінінің мазмұндылығы
Мәтінмен жұмыс жасау
Қазақ тілі мен әдебиеті пәндері бойынша жүргізілетін жазба жұмыстары
Қазақ тілінде сөздердің жіктелуі
Мәтінмен жұмысты ұйымдастыру арқылы оқушылардың танымдық қабілетін арттыру
ЖАЛАЙЫР ҚОСЫМҰЛЫ ҚАДЫРҒАЛИ
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Көшпелі қазақ өркениетіндегі отбасылық қатынастарды реттеу және әйел құқығының мәртебесі
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Қаламгерлік көсемсөзі
Техникалық процесті қауіпсіз жүргізу техникасын оқып- үйрету
Мұқан Иманжановтың балалар әдебиетіне қосқаны
ҚОСАҒАШ НЕМЕСЕ ШҮЙ ҚАЗАҚТАРЫ ТУРАЛЫ
Оқу процесінде гипермәтіндік электрондық оқулықтарды енгізу