Топ басшысының бағалауы
Сабақ тақырыбы: Қарлығаш Ө. Тұрманжанов
Жалпы мақсат: Өлеңді түсініп оқу, оқиға мазмұнын ашу, шығармашылық тапсырмалар беріп, орындау. Ұйымшылдыққа, еңбекқорлыққа баулу.
Оқу нәтижесі: Қарлығаштың өмірі, үй салуы, балапан басуы, олардың тіршілігі туралы білу. Оқуға бағыт бағдар беру, топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу
Негізгі идеялар: Құстар - біздің досымыз.
Оқыту әдістері: Жаңа әдістер
Сұрақ - жауап, диалог, АКТ, СТО, диалогтік оқыту тәсілі, талантты және дарынды балаларды оқыту үшін бағалау, талдау жинақтау, кубизм.
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу( 3мин) Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Шаттық шеңбері арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыру Ортаға шығып Шаттық шеңберін жасау
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау ( 5мин)
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Жаралы торғай. Өлеңді оқытып, сұрақ - жауап әдісі арқылы бағалаймын.
1. Торғайдың өлең айтуға неге зауқы болмады?
2. Торғайдың қасына бала жақындаған кезде торғай қандай күйде болды?
3. Торғайға не болғанын, неліктен ұша алмай қалғанын, өзің ойлап жаз Оқушылар сұраққа жауап беру, эсселерін оқу.
ІІІ. Жаңа тақырып
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Білу (10мин)
Түсіну(5мин)
Қолдану(5мин)
Талдау(7мин)
Қызығушылығын ояту,
Әй,......... тамыр ай,
Жауда қалдым жабыдай,
Тұмарымды ал сана,
Біздің елге бар сана.
Қай шығармадан алынды, қандай құсқа арналған?
Тақырыпқа кіріспе, презентация, “ойлан, жұптас, талқыла” әр топқа өлеңді бөліп беру.
1 - топ: Жануарлардың тіршілігі
2 - топ: Қарлығаштың балапандарына қамқорлығы
3 - топ: Жылан мен дәуіттің ай Бағалау критерийлері – тапсырма мазмұны ашылу керек, жүйелі баяндау, жауап нақты болу керек, постер қорғаған кезде эстетикалық талғамға сай болу. - егер белгіленген өлшемдердің бірі орындалмаса,,– тапсырма мазмұны толық ашылмаса, жауап нақты болмаса Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтап, сабақтың тақырыбын айту.
Баяндап беруші оқушыларға баяндайды
сілтеме іздеуші бейнелі сөздерді оқиды
көрініс дайындау
Өз топтарында оқып талқылау
IV. Қорытындылау
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Жинақтау(3мин) Кубизм әдісі арқылы сабақты қорыту.
Семантикалық карта арқылы тапсырма беру Шаршыдағы сандар бойынша сұрақтарға жауап беру.
Құстардың түрлерін карта арқылы анықтау
V. Үйге тапсырмасын беру (2мин)
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
“Құстар - біздің досымыз” тақырыбында альбом дайындау. Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
VI. Бағалау (5мин)
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Формативті бағалау Өлшемді бағалау. Топ басшысының бағалауы. Конфеттер арқылы ұпай жинау
VII. Рефлексия
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу
Аудиторлық тапсырманы жасау
Негізгі құралдарды есептен шығару және түгендеу
Қарым-қатынастың вербалды және вербалды емес құралдары
Нарық жағдайындағы тұлғаның өзіндік бағалау ерекшеліктерін теориялық талдау, эксперименттік зерттеу
Инвестиция және қазіргі таңдағы оның жағдайы
Педагогикалық тәжірибе бойынша есеп
Ішкі істер органдарындағы мемлекеттік қызметті ұйымдастыру және құқықтық негіздері
Қарым-қатынас психологиясы бойынша сөздік құру
ҚР үкiметiнiң 2005 – 2007 жж арналған орта мерзiмдi фискалдық саясатын нақтылау
Топ аралық қарым - қатынас психологиясы
Мұнаймен ластанған топырақтан бөлініп алынған микроорганизмдердің микробтық құрамын зерттеу
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
Литосфера ж/е топырақ жамылғысының техногенді ластануының негіздері.
Сақтандыру бағалауы
Топырақ шіріндісі (гумус) және оны анықтау әдістері
БОНИТТЕУ ӘДІСІН ҚҰРУ ШКАЛАСЫ. ТОПЫРАҚ ЭТАЛОНЫ
КАРТОП
Қазақстанның топырақтары мен табиғи зоналары және олардың сипаттамалары
Изотоптар туралы
ҚҰЖАТТАРДЫ ТОПТАСТЫРУ