Оқушылардың сәндік қолданбалы өнер туындылармен таныстыру

Бейнелеу өнері 5 – сынып.
Сабақтың тақырыбы: Сәндік қолданбалы өнер.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың сәндік қолданбалы өнер туындылармен таныстыру. Теориялық білімдерін іс жүзінде көрсетіп, жұмысты шығармашылықпен жасауға ықпал ету. Жаңа дизайн талаптарына сай әсемдей білу.
Дамытушылық: Оқушылардың кәсіптік бейімділік, шығармашылық шеберлігін, еңбекке іскерлігін икемдей дамыту. ұлттық өнер ерекшеліктерін сезіну қаблеттерінің қалыптасуына ықпал ету.
Көрнекілік: Сабаққа қажетті схема карталар, тест сұрақтары, сөзжұмбақтар, оқулық, жұмыс дәптері, қолөнер бұйымдарының фотосуреттері, қолөнер бұйымдары.
Сабақ түрі: аралас сабақ, білік, дағды қалыптастыру сабағы. Сабақ әдісі: топпен жұмыс, сұрақ – жауап, түсіндіру, өз бетімен жұмыс.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
- Кезекші оқушыны анықтап, оқушыларды түгендеу. – Сынып журналына тиісті мәліметтерді толтыру.
2. Жаңа сабақ.
Қазақ қол өнерінің насихаттаушылар негізінен 4 топқа бөлінеді. Ұсталар, зергерлер, ағаш шеберлері, ісмерлер. Соның ішінде зергерлер әзірлеген әшекейлі әсем бұйымдар көздің жауын алады. Қос білезік, бес білезік, жұмыр білезік, жалпақ білезік, сырға, сопақша сырға, қоңырау сырға, салпыншақ сырға, шашпау, қапсырма, сәукелеге тағылатын зергерлік бұйымдар алтын қазынамыздың қорына айналып отыр.
Ортаға қолөнер бұйымдарын қоямын да, оқушылардан сұраймын.
- Бұл нәрселер қалай деп аталады?
- Қос білезік, бес білезік, жұмыр білезік, жалпақ білезік, сырға, сопақша сырға, қоңырау сырға, салпыншақ сырға, шашпау, қапсырма, сәукелеге тағылатын зергерлік
- Бұл нәрселер бейнелеу өнерінің қай түріне жатады деп ойлайсыңдар?
- Сәндік қолданбалы өнер.
Осыдан кейін тақтадағы схема карталармен сәндік қолданбалы өнердің түрлерімен таныстыра бастаймын.
Бейнелеу өнері
Сәндік қолданбалы өнер

4. Сарамандық жұмыс. Жүзік пен білезіктің суретін салу.

Сөзжұмбақ Сырмақ .
- Төсектің тұсына ұстайтын үй жиһазы.
- Сырмақ жасауға қажетті құралдардың бірі. Сырмақ, тұскиіздің сәні.
- Жүннен талдырып түр салынатын төсеніш.
- Өрмекте тоқылатын бұйым.
- Ісмерлікте пайдалынатын зат.

Өткен тақырыптар бойынша тест сұрақтары.
1. Зәулім ғимараттар мен әсем құрылыстың сәулеттік құрылысы.
А) Сәулет өнері В) Мүсін С) Монумент D) Пирамида
2. Саз балшықтан немесе алуан тастардан сомдау арқылы жасалған нәрсе:
А) Рельефті мүсін В) Мүсін С) Горельефті мүсін D) Кеуде мүсіні
3. Әсемдік бұйымдар мен жиһаздарды безендіруге қолданылатын ұлттық өнер:
А) зергерлік В) Дизайн С) Сәндік қолданбалы өнер D) Тұрмыстық жанр
4. Қазақтың тұңғыш кәсіби суретшісі:
А) Қ. Тельжанов В) Ә. Ысмаилов С) М. Кенбаев D) Ә. Қастеев
5. Әлемнің жеті кереметінің бірі пирамидалар орналасқан ел:
А) Египет В) Франция С) Италия D) Индия
6. Сабақ беркіту.
- Оқушылар бүгінгі сабақта сәндік қолданбалы өнер туралы мәлімет алдыңыздар. Енді оқулықтағы репродукцияларды қарап, олар сәндік қолданбалы өнердің қай түріне жататынын айтып жіберейік.
7. Үйге тапсырма мен оқушыларды бағалау. Оқушылардың алған бағаларын атау, сынып журналына қою.
Үйге тапсырма. Зергерлік бұйымдарының бірінің суретін салу.



Ұқсас жұмыстар

Мектеп бағдарламасында көрем еңбек өнерінің элементтерін көркем тіл проблемалық ретінде қарастыру мәселесі
Жеткіншек шақтағы оқушыларға эстетикалық тәрбие берудің маңызы
Оқушылардың эстетикалық талғамы
Бейнелеу өнері сабағында акварель техникасын қолдану арқылы оқушылардың шығармашылық әрекетін қалыптастырудың педагогикалық тиімді шарттарын теориялық тұрғыдан негіздеп, әдістемелік ұсыныстар жасау
Сәндік қолданбалы өнер элементтерінің негізіндегі көркем қол өнер технологиясы
Кіші мектеп жасындағы балалардың ең сүйікті пәні – бейнелеу өнері
Бейнелеу өнері сабақтарында оқушыларды тарихи композиция құрастыруға үйрету (көшпенділер)
БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Мектеп жасына дейінгі балаларды қазақтың ою-өрнек түрлерімен таныстырудың маңызы
Мектеп жасына дейінгі балаларға бейнелеу өнері арқылы эстетикалық тәрбие беру жолдары
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Индустриялық-инновациялық стратегияның басты бағыты – бәсекеге қабiлеттi өнеркәсiптi дамыту
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Отандық өнеркәсіп кәсіпорындарын қайта құрылымдаудағы машина жасау өнеркәсібінің маңызы
Қазақстанның аграрлық өнеркәсіп кешені және машина жасау өнеркәсібі
Тіл, сөз өнер туралы мақал-мәтелдер
кционерлік қоғам және олардың құрылтайшы пайдасы
Агроөнеркәсіп кешені туралы
Қазақ халқының қол өнері.