Мазмұнды сурет бойынша әңгіме құрастыру
Атырау облысы, Ақжар ауданы,
№59 "Ақбөбек" балабақшасының тәрбиешісі
Жолдыгулова Акзина Саясатқызы
Олимпиада мақсаты:
Балалардың өткен оқу іс - әрекеттері бойынша алған білімдерін, тапқырлықтарын байқау. Шығармашылық қабілеттерін әр түрлі тапсырмалар бере отырып зерттеу. Өз - өзіне деген сенімділіктерін, шапшаңдықтарын дамыту. Ой - пікірлерін ортаға салып, сөйлеу мәнерін дұрыс қалыптастыруды одан әрі дамыта түсу.
Жүру барысы:
Өнер - білім бар жұттар,
Тастан сарай салғызды.
Айшылық алыс жерлерден,
Көзіңді ашып - жұмғанша,
Жылдам хабар алғызды деп Ы. Алтынсарин атамыз жырлағандай, бүгінгі ересек топ балаларымен өткізгелі отырған "Бәрін білгім келеді" олимпиясына қош келдіңіздер. Ендеше "Бәрін білгім келеді" номинациясы бойынша сынға түсіп, өз білімдерін көрсетуден жасқанбайтын сайыскерлерімізбен таныс болайық.
1.
2.
3.
Міне. біздің сайыскеріміз алдарыңызда. Олай болса осы сайыста білімдерін тексеріп, шапшандылықтарына тандана қарап тамсанатын және де әділ бағалайтын әділ қазылар алқасымен таныс болайық:
Сайыскерлерімізге реттік нөмерін беру үшін әділ - қазы мүшелерінің алдындағы нөмерлерді тандауды сұралады. (номер суырады)
1. Сайысымыздың бөлімдерімен таныстырып өтейін
1 Мәнерлеп оқу, көркем сөз.
2. Антоним сөздер яғни қарама - қарсы сөздердің жұбын тауып айту.
3. 2 - 3 сөзден сөйлем құрау (схема бойынша)
4. Сурет арқылы ертегі, әңгіме үзіндісін танып білу және олардың атын, авторын атау, қысқаша мазмұнын әңгімелеу.
5. Мазмұнды сурет бойынша әңгіме құрастыру.
6."Жұбыңды тап" карточка бойынша жұмыс.
7."Ғажайып дорба" заттарды сипаттау.
атын атау, түсі, пішіні, неден жасалғанын, құрлысын атау, не үшін қолданатынын, не істеуге болады.
Сайыс бөлімдерімен таныс болдық, сайыскерлеріміз білімдерін шындауға дайын болса "Бәрін білгім келеді" атты олимпиадамызды бастайық.
1 - бөлім "Мәнерлеп оқу, көркем сөз"
Шарты: Балалар өздері жаттаған көркем сөздерін мәнерлеп айтып авторын айтады.
2 - бөлім Антоним сөздер.
Шарты: Бала келіп конверт суырады, Тәрбиеші берілген антоним сөздерді оқып береді, ал бала кері қарама - қарсы сөзді айтып отырады.
Биік – аласа, Жақын – алыс, Ұзын – қысқы, Тез – баяу, Алды – арты, Ақ - қара
Таза – лас, Дос – қас, Ыстық - суық
Бар – барма, Жарық – қараңғы, Іші – сырты
Әдемі - әдемі емес, Жуан – жіңішке, Алыс - жақын
Үсті – асты, Сүйкімді - сүйкімсіз, Құрғақ - ылғалды
Ащы – тұщы Кең – тар Сәнді – сәнді емес
3 - бөлім Сөйлем құрау.
Шарты: Бала қағаз суыруады берілген схема бойынша сөйлем құрайды. 2 - 3 - сөзден.
---------- ------------.
Балаларымыз дайындалып ойлануға уақыт берелік, осы уақыт аралығында ортаға өз өнерлерін ортаға салатын ортаңғы топ Қарлығаш тобынын биін тамашалайық
4 - бөлім. Сурет арқылы ертегі, әңгіме үзіндісін тану.
Шарты: Берілген тапсырма бойынша әңгіме немесе ертегі үзіндісін танып, олардын атын, авторын атау, қысқаша мазмұнын әңгімелеу.
5 - бөлім. "Мазмұнды сурет бойынша әңгіме құрастыру.
Шарты: Балалар сурет суыру арқылы тандаған мазмұнды сурет бойынша толықтырып әңгіме құрастырады.
6 - бөлім "Жұбын тап"
Шарты: Карточка бойынша жұмыс. Көрсетілген суреттерді толықтырып салу.
7 - бөлім "Ғажайып дорба"
Шарты: Дорбадан қолын салып тандаған заттарына сипаттама жасайды, оның атын, түсі пішіні, неден жасалғаны, құрлысын, не үшін қолданылады, не істеуге болады деген сұрақтарға толық жауап беруі.
Бастауыш сынып оқушыларын шығармашылыққа баулудың теориялық негіздері
Мектеп жасына дейінгі балалардың үйлесімді сөйлеуін дамытуда дидактикалық ойындарды қолдану
Үйлесімді сөйлеуді дамыту балалардың сөйлеу тәрбиесінің басты міндеті
БАЛАЛАРДЫҢ БАЙЛАНЫСТЫРЫП СӨЙЛЕУ ТІЛІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылығын дамытудың өзекті мәселелері
Әртүрлі жас топтарында сурет салуға үйрету
Сюжеттік сурет салу процесінде жоғары мектеп жасына дейінгі балалардың байланыстырып сөйлеуін дамыту
Бастауыш сыныпта сауат ашу әдістемесі
Бала-бақша топтарнын бағдарламалары
Сауат ашу әдістемесі дамуының қазіргі проблемалары
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Қазақстанға шетелдік тікелей инвестициялардың елдер бойынша жиынтық ағыны
ҚР территориясында әрекет ететін стандарттау бойынша нормативтік құжаттар
Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев “Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер
Күйлердің шығу тарихы туралы аңыз - әңгімелер
Жарықтың химиялық әсері. Фотосурет.
Ұзақ мерзімді несие бойынша банк операциялары