Ботақанға киіз үйді табуға көмектес кеңістікті бағдарлау

Ашық ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы

Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Қарапайым математикалық ұғымдар
Тобы: Шаттық 2 - ші сәбилер тобы
Тақырыбы: Бұл қай кезде болады? Жыл мезгілдері (Қыс, көктем)
Мақсаты: Практикалық жұмыс дағдыларын байқау жаттығу ойындары, қоршаған ортадағы бір және көп ұқсас заттарды табу біліктілігін дамытуға арналған Шыршадағы ойыншықтар ойыны. Ботақанға киіз үйді табуға көмектес кеңістікті бағдарлау. Ұзын, қысқа жолдардан өтеміз ұзындықтары бойынша салыстыру. Балалардың алған білімдерін тиянақтап, іс - әрекет дағдыларын меңгерту, әлемнің тұтас бейнесін түсініп, ойлануға, геометриялық пішіндер туралы ұғымдарын тиянақтап, түстерді ажырата білуге үйрету. Бұл қай кезде болады? жыл мезгілдері.
Қолданылатын көрнекіліктер: видео проектор, дыбыс толқыны, таратпа материалдар, геометриялық пішіндер(үш бұрыш, дөңгелек, тік төрт бұрыш), шыршалар, үлкен - кіші киіз үйлер, үлкен - кіші боталар, табақшалар, көрнекі құралдар, смайликтер, мольберт, сандары бар жолдар.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: көрсету, түсіндіру, сұрақ - жауап, ойын, салыстыру, талдау.
Ғажайып сәт: Аққала
Билингвизм: Шырша - елка, киіз үй - юрта, ойыншық - игрушка, қыс - зима, көктем - весна, ботақан - верблюженок



Ұқсас жұмыстар

Жас сәбиді көз тиюден емдеуді - үшкіру, түкіру деп атайды
Мектепке дейінгі балалардың құрастыру процесіндегі қабылдау ерекшелігін зерттеу жұмысы
«ЗЕРЕК БАЛА» БАҒДАРЛАМАСЫ
Мектепке дейінгі ұйымдарда балалардың математикалық түсініктерін қалыптастырудың педагогикалық шарттар жүйесін теориялық тұрғыда негіздеу
Мектепке дейінгі ересек жастағы балалардың 9 тіршілік әрекетін ұйымдастыр
Қазақ әдебиетінен тапсырмалар
Мектепке дейінгі ересек жастағы (5 жастан 6 жасқа дейінгі) балаларды тәрбиелеу мен оқытуға арналған «біз мектепке барамыз» бағдарламасы
Балабақшада қарапайым математикалық ұғымдарды оқыту
«БІЗ МЕКТЕПКЕ БАРАМЫЗ» БАҒДАРЛАМАCЫ
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ КІШІ ЖАСТАҒЫ (3 жастан бастап 5 жасқа дейінгі) БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУ МЕН ОҚЫТУҒА АРНАЛҒАН «ЗЕРЕК БАЛА» БАҒДАРЛАМАСЫ
Киіз үйдің жасау-жиһазы
Бір үйдің екі баласы
Бір үйдің мысығы бейқам өмір сүріпті
Мен үйдің үлкенімін
Қожа Ахмет Йассауидің шәкірті
Қазақстан халқының көп ұлттылығы менің ойымда киіз үй бейнесінде көрініс тапты
Үйдің артқы беткейіне жете бергенде
Үшінші белгісіз қосылғышты табуға берілген есептер
Шертпе күйдің аймақтық ұялары
Көңілінен шыққанға көмектесіп, көңілі қаламағанға көмектеспепті