Мағынаны тану Топқа бөлу
Сабақтың атауы Х + 4 • 2 = 24 түріндегі теңдеулерді шешу
Сілтеме Математика оқулығының әдістемесі, мұғалімге арналған нұсқаулық
Сабақтың жабдығы Сызба, карточкалар, интертақта
Жалпы мақсаттар Х + 4 • 2 = 24 түріндегі теңдеулерді шешу тәсілдерімен оқушыларды таныстыру
- Оқу материалдарын өз бетінше орындауға және шығару тәсілдерін таба білуге үйрету
- Талдау, салыстыру және қорытынды жасау білігін дамыту
- Математикалық деректерге қызығушылығын арттыру және қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу
Оқыту нәтижесі
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасы Рефлексия Бір сөзбен оқушылар өздерінің көңіл – күйлерін білдіретін 12 сөздің ішінен бір сөзді таңдайды Оқушылар өздірінің көңіл – күйлерінің қандай екенін білдіреді
Үй тапсырмасын сұрау
1. Үй тапсырмасын пысықтауға:
104 201 303 202
х 2 х 4 х 2 х 3
2. Компьютер дидактикалық ойыны түрінде ауызша есептеу,
Ойының мақсаты: оқушылардың есептеу дағдыларын жетілдіру.
Мұғалім ойынның екі нұсқасын ұсынады: а) тақтада мысалдар
тізбегі берілген, балалар соңғы нәтижені табады және карточкалардың көмегімен жауаптарды көрсетеді; ә) мұғалім мысалдар тізбегін оқиды, балалар ауызша есептеп, жауабын көрсетеді немесе бірнеше бала ауызша жауап береді, сонан кейін тексеру жүргізіледі.
а) 450 – 50 = 400 + 2 = 402 + 18 = 420 – 40 = 380 + 500 = 880
ә) 799 +1 = 800 – 300 = 500 – 5 = 495 – 90 = 405 + 10 = 415
6) 900 – 800 = 100 + 1 = 101 + 99 = 200 – 40 = 160 + 5 = 165
Мағынаны тану Топқа бөлу: Оқушыларға шашу шашу арқылы төрт топқа бөлінді
Оқулықпен жұмыс.
№1 Мұғалім түсіндірмесі
№2 Бірге шығарамыз
№3 Кім шапшаң?
№4 Серпілген сауал
№5 Ойлан, бірік, бөліс
№6 Құрастыр, одан кейін жауап бер
№7 Бірге ойлаймыз
№8 Миға шабуыл
№9 Шарды жар тапсырманы орында
Сергіту сәті Бейне тақтадан әуен орындалады. Оқушылар әуен ырғағына қарай қимыл жасайды
Оқушылар сергіп алады
Ой толғаныс
Геометриялық мазмұнды жаттығу Шығармашылық тапсырма
№10 Кім жылдам?
Үй тапсырмасы Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. №11 Күнделіктеріне жазады
Бағалау Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады.