Осы мәселені шешуде, Кембридж университетінің бағдарламасы бойынша әзірленген, Қазақстан Республикасы педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының маңызды ролі көрсетіледі

Назарбаев Зияткерлік мектептері ДББҰ Педагогикалық Шеберлік орталығы мен Кембридж Университетінің Білім беру факультеті бірлесіп дайындаған Қазақстан Республикасы педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының деңгейлік бағдарламасы бойынша бірінші (ілгері) деңгейді меңгерген мұғалім

Білім берудің мазмұнын жаңарту

Аннотация
Мақалада, әлемде көз ілеспес жылдамдықпен, бүкіл ғаламды шарпып келе жатқан жаһандану үрдісі әлемдік бәсекелестікті барынша күшейте түскендігі және педагогті толғандырған Білім берудің мазмұнын жаңарту мәселесі жайлы айтылады. Осы мәселені шешуде, Кембридж университетінің бағдарламасы бойынша әзірленген, Қазақстан Республикасы педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының маңызды ролі көрсетіледі.
В данной статье говорится о проблемах обновления содержания образования, что волнует учителей, когда в современном мире с огромной скоростью развивается тенденция глобализации и мировое соперничество. В решении этой проблемы важную роль, как говорится в представленной работе, сыграли курсы повышения квалификации учителей РК, составленные по программе Кембриджского Университета.
Annotation
In this article refers to the problems of updating the content of education, that teachers care when in modern world with great speed a growing tend of globalization and international competition. In solving this problem an important role, as they say in the present study, played a refresher course for teachers Republic of Kazakhstan, compiled by program of the Cambridge University.

Қазіргі әлемде болып жатқан қарқынды өзгерістер әлемдік білім беру жүйесін қайта қарау қажет екендігін паш етті. Қарқынды өзгеріп жатқан әлемде білім саласындағы саясаткерлер үшін де, соның ішінде мұғалімдер үшін де ең басты мәселе болып отырғаны: ХХІ ғасырда нені оқыту керек? және де екіншісі – ол да маңыздылығы жағынан біріншіден кем емес: Мұғалімдер оқушыларды ХХІ ғасырға қалай дайындайды? [1, 5 - б].
Иә, бұл оңай сұрақ емес, жиырма төрт жылдан бері жас ұрпақты тәрбиелеу ісіне араласып жүргендіктен, осы сұрақ тікелей маған қойылғандай әсер алдым. Өз тәжірибемді қалай жетілдірсем жұмысым нәтижелі болады деп жүрген жандардың бірі едім, Қазақстан Республикасының педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының бірінші (ілгері) деңгей бағдарламасы көкейде жүрген көп мәселелерімнің шешімін табуға бағдар бергендей болды.



Ұқсас жұмыстар

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер модулі бойынша рефлексивтік есеп
Мектепте өзгеріс еңгізу үшін көшбасшының іс-әрекеті
Желі - кәсіби іскерліктің жаңа бір түрі
Мектепте өзгеріс не үшін керек
Педагог кадрлардың біліктілігін арттыруды ұйымдастыру жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы
БАСТАУЫШ СЫНЫП МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА АКТ-НЫ ҚОЛДАНУ
Басшыларды іріктеу жүйесінің тарихы
Мектепке дейінгі мекемелерде интерактивті оқыту үрдісін пайдалану
ДИАЛОГТІК ОҚЫТУДЫҢ ӘДІС - ТӘСІЛДЕРІ
Бастауыш мектепте математика пәнінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып оқыту
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Индустриялдық – инновациялық бағдарламасының негізі
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
ЖАЛАЙЫР ҚОСЫМҰЛЫ ҚАДЫРҒАЛИ
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi