Сырлы сұрақтар
Сабақтың тақырыбы: Тарауды қайталауға арналған сұрақтар мен тапсырмалар
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың тараудағы алған білімдерін қайталай отырып, білімдерін бекіту.
Сабақтың міндеті: 1. Оқушылардың оқу - әрекеті арқылы алған теориялық білімдерін мысалдар мен деңгейлік тапсырмалар арқылы жетілдіру;
2. Тарау бойынша алған білімдерін ойындар арқылы дамыту, өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру, топпен жұмыс жүргізу арқылы әр оқушының дербестігін арттыру;
3. Тарау тақырыптарын түсіндіру кезінде сөздер мен сөйлемдердің тәрбиелік мәніне көңіл бөле отырып, оқушыны сауаттылыққа, ұқыптылыққа, тәрбиелеу, топпен жұмыс істеу арқылы ұйымшылдыққа, ынтымақ пен бірлікке, жолдастық көмек көрсетуге баулу.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Ойындар, сұрақ – жауап, сто әдісі
Сабақтың көрнекілігі: слайдтар.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
М: Балалар, қазір бәріміз тақтаға қарайық. Тақтада ойынының шарттарымен таныстырамын.
І.. Сырлы сұрақтар
ІІ. Тапқышбектің тапсырмалары
ІІІ. Қорытындылау
І. Сырлы сұрақтар бөлігінде Туған жерім - тұғырым, өскен елім - өзегім тарауын қайталау мақсатында өтілген тақырыптар бойынша сұрақтар берілген.
* Жайық өзені басында қандай өзен еді, ол қандай өзгеріске ұшырады?
Осы шығармадағы әкесі мен бала тағы қандай шығармада кездеседі?
- Агроном жайында шығарма? Ол оқиға қай жерде орын алған? Осы мәтіндегі ең өкінішті сәт?
- Алтын адам жайындағы шығарма? Шығарма авторы?
- Айнымайды аспаннан деп басталатын өлең, авторы кім?
- Асан бала жайындағы ертегі немен аяқталды?
- Тарауда ақын апамыздың өлеңдері берілген, ол кім және қандай өлеңдер?
- Ақша беті аймен тең.
Көркінен де ақылы басым,
Көршілердің кәрі – жасын
Сүйсіндірген қылығымен... - өлең жолдары қай шығармадан?
Мына сурет қай әңгімеде бейнеленген?(Толағай)
* Мына бала кім, ол қандай ерлік көрсетті? (Толағай)
- Нағыз малшы қандай болуы керек?
ІІ. Тапқышбектің тапсырмалары
1. Сәйкестендіру.
Қара шаңырағы, қасиетті бабалардың ------ Медеу.
Батыр да, ақын да, ғалым да баладан өседі ғой!----- Шаңырақ
Әрі 2 , әрі 5 қоюға лайық шығармасы бар.----- Ақ ірімшік
Кеме жүрісін бәсеңдетті.------ Су мен балық
Ол - сенің ғұмырлы анаң.------ Қармаққа түскен шағала
Ынтығады бар адам.------ Мен қалай жазушы болдым?
Қадіріңді білмедім,------------ Түркістан
Сайыстың нәтижесін анықтап, қорытындылау.
2. Қазақстанның үлкен қалаларының атын жазып шық.
Қазақстанның өзің білетін тауларын жазып шық.
Бекіту: Бес жолды өлең. Отан
Үйге: қайталау.
Қазақ балалар әдебиетінің ақсақалы
Байланыстырып сөйлеу жұмыстарының мақсаты
Болашақ мамандардың танымдық және шығармашылық белсенділігін, педагогикалық шеберліктерін шыңдау
СӨЙЛЕУ МӘДЕНИЕТІ ЖӘНЕ ШЕШЕНДІК ӨНЕР
Қазақстандағы жеке психология салаларының құрылуы және даму қарқын
Тіл дамыту әдістемесі
Қазіргі кезде педагогика ғылымы әлеуметтік-мәдени өзгерістер
Мағжан Жұмабаевтың Сағындым өлеңінің көркемдік қуаты
Ұлт азаттығы, тәуелсіздік мәселесі
Психологиялық кеңес берудің негізгі кезеңдері
1630- жылдан б.з.д. 2000 жылдыққа дейінгі Орта ғасырлық хандықтар
Қазақстан жеріндегі ортағасырлық мемлекеттер. туралы
Орта ғасырлық Қазақстан тарихы мәселелері XIX ғ
Орта ғасырлық Еуропа мәдениеті
Қазақстан жеріндегі ортағасырлық мемлекеттер
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап жаз
Сұрақтарға жауап жаз
Сұрақтарға жауап бер
Әділет тобының сұрақтары
Кейін біз мұндай сұрақтарға уақыттың қанша болғандығын орыс тілінде айтып жауап беруді үйрендік