Идеялар себеті тәсілі

Сабақтың басы:
а) Амандасу;
ә) Мемлекеттік гимн орындалады;
б) Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру;
в) топқа бөлу. 1 топ
г) тәрбие сағатының мақсат, міндеттермен таныстыру.
І. Мотивациялық
Ассоцация тәсілі
Әр білім алушыға Патриот ұғымы кіммен немесе немен байланыстырылатынын ойлану және сөйлемдерді жалғастыру ұсынылады:
Патриот – бұл...........
Болжамды жауаптар:
1. Өз елін жақсы көретін, құрметтейтін және қорғауға дайын адам.
2. Өз үйін, қаласын, дүниеге келген және өскен жерін жақсы көретін адам.
3. Ұлттық рәміздерді - Әнұраны, Туы, Елтаңбасын және өз елінің Президентін мақтан тұтатын адам.
4. Әлемдегі спорттық және басқа да біздің жеңістермен мақтанатын адам.
5. Туған жері үшін ерлік жасауға дайын адам.
6. Қай жерде жүрсе де Отанын есінде сақтайтын адам.
7. Елі үшін өз еңбегімен көп нәрсе жасай алады.
8. Мемлекеттік және ана тілдерін, өз мәдениетін жақсы көретін және білетін адам.
9. Заңдарға бағынады және Отанымыздың игілігі үшін бәрін жасайды.
10. Өз Отанына берілген, елі үшін құрметті және қажет адам.
11. Елі әлемдегі ең үздік ел болуын және барлығы лайықты өмір сүрсе деп армандайтын және сол үшін бәрін жасайтын адам.
12. Ұлы Отан соғысының батырлары сияқты Отанға жанын арнайды.
13. Өз елінің тарихын, салт - дәстүрін, ұлттық мерекелерін біледі, ата - бабаларын мақтан тұтады.
14. Жақсы оқиды, себебі алған білімдері қоғамға пайда әкелуі мүмкін.
Мұғалімнің қорытынды сөзі:
ПАТРИОТ - өз мемлекетінің жерінде, елінде, тарихына ат салысатын адам екенін атап өту маңызды.
ПАТРИОТИЗМ ген арқылы қаланбайды, бұл - жеке тұлға, азамат, патриот ретінде өзін - өзі білдіру, мемлекет өміріне белсене қатысу арқылы барлық қоршаған ортамен қалыптасатын әлеуметтік сапа.
Сабақтың ортасы Шығыс шеберлері жәрмеңкесі. Оқушыларға берілген тақырыпқа сәйкес суреттер таратылады. Сурет бойынша өз ойларын ортаға салып, бүгінгі тақырыппен байланыстырады.
Қазақ халқының жарқын тарихы бар сәндік - қолданбалы өнер бұйымдары, олардың арасында ежелгі шеберлердің бұйымдары да болуы мүмкін, мысалы, Қарғалылық олжа , қазіргі заманғы белгілі шеберлердің жұмыстары. Білім алушылар бұйымдардың шығу тарихын, оларды шеберлер қалай жасағанын айтады. Мүмкіндігіне қарай шеберлік сыныптарын көрсетеді, мысалы, қыш заттары қалай дайындалатындығы туралы көрсетеды.
І. Идеялар себеті тәсілі. Бұл кезеңде шағын топтар төмендегі тақырып аясында өз идеяларын ұсынады.
7 Б сынып патриоты (суреттер тарату)
а) Сурет бойынша жаңа идеялар жинақтау;
ә) Қорытындылау
Сабақтың соңы Рефлексия. Тегтер бұлты инновациялық тәсіл көмегімен жүргізіледі, онда мыналар толтырылуы қажет:
Мен............................................... таныстым.
Маған................................................ оңай болған жоқ.
Мен......................................................... қол жеткіздім.
Мен........................................................... істей алдым.
.................................................. болса жақсы болар еді.
Менің....................................................... есімде қалды.
Мен........................................................... істеп көремін.



Ұқсас жұмыстар

Сыни тұрғыдан ойлау түсінігі
ҚР-да кедейшілік пен жұмыссыздықты реттеу жолдары
Қазақстандағы және дамыған мемлекеттердегі тұтыну себеті және күнкөріс минимумы
Қылқан жапырақты өсімдіктер мен қылқан жапырақты ормандардың табиғаттағы және халық шаруашылығындағы маңызы. Орманды қорғау
Кедейшілікпен күресу және Қазақстандағы халықтың тұрмыс деңгейін көтеру жөнінде
КЕДЕЙШІЛІК ЖӘНЕ ОНЫҢ ӨЛШЕМІ
Күнкөріс минимумы
Күнбағысты өсіру технологиясы
Қазақстандағы және дамыған мемлекеттердегі, тұтыну себетін, күнкөріс минимумы туралы ақпарат
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ КЕДЕЙШІЛІКТІҢ ОСЫ ЗАМАНҒЫ ЖАҒДАЙЫ ЖАЙЛЫ
Негізгі қорларды қйта жандандыру тәсілі – күрделі қаржыны жұмсау
Шоқан Уалихановтың ағартушылық идеялары.
Марксистік саяси идеялар
Бұқар жыраудың тәлім-тәрбиелік идеялары.
Қазақ даласының орта ғасырдағы ғұламаларының педагогикалық идеялары
Шығармашылық идеяларды дамыту
Кембридж тәсілімен тәжірибелік зерттеу сабағым жайлы
Баймырзаұлы Балуан Шолақ (Нұрмағанбет) (1864 - 1916) - қазақтың халық композиторы, ат ойынының түрлі тәсілін меңгерген өнерпазы, күш өнерін көрсеткен спортшысы, жауырыны жерге тимеген балуаны
Ағартушылық идеяларының таралуы
Жұмысыңның орындау тәсілімен таныстыр