Арифметикалық амалдарды қайталай отырып, есептер шығара білу
Математика 4 класс
Сабақтың тақырыбы: Арифметикалық амалдардың қасиеттері
Мақсаты: Арифметикалық амалдарды қайталай отырып, есептер шығара білу.
Күтілетін нәтиже:
- Арфметикалық амалдар қасиетін еске түсіреді.
- Қасиеттерді ескеріп тапсырмалар орындайды.
- Арифметикалық қасиеттерді тапсырмалар арасынан дәлелді түрде салыстыра біледі.
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер:
Көрнекілігі:
Барысы: Ұйымдастыру.
- Амандасу
- Тренинг
- Үй тапсырмасын тексеру.
Тұсаукесер.
- Үш топқа тапсырма беремін, өздері топта ақылдасып тапсырманы орындап қандай ережеге сүйенгендерін айтады.
Бірінші алқаптан 54 ц картоп, ал екінші алқаптан 72 ц картоп жиналды. Барлық қораптан 50 килограммнан қаптарға салынды. Неше қап картоп шықты?
Тігін фабрикасына әрқайсысында 125 шарғыдан 12 қорап жіп және әрқайсысында 420 шарғыдан 12 жіп сатып алды. Барлығы неше шарғы жіп сатып алынды?
Кондитер фабрикасындағы бірінші конвейерден 954 кг кәмпит, ал екінші конвейерден 456 кг кәмпит шықты. Оларды 500 грамнан қораптарға бөліп салу керек. Ол үшін неше қорап керек?
Жаңа сабақ
- Мақсат пен күтілетін нәтижені балалар құрастырады.
- Мақсатпен таныстыру,
- Күтілетін нәтижені айту.
Сабақ тақырыбы бойынша тапсырмалар
Оқулықпен жұмыс.
Мысал 14
225: (3*5)
9120: (5*3)
210: (3*7)
900: (5*9)
18006: (3*2)
80000: (5*8)
Сергіту сәті: Қиылдық ойындар
Топтық тапсырма.
А) Құс фабрикасында 17612 тауық бар, бұл үйректерге қарағанда 28 есе артық, ал қаздар үйректерге қарағанда 16 есе артық. Құс фабрикасында неше қаз бар?
Ә) Бір тауыққа күніне 100 грамм жем қажет. 300 тауығы бар фермер бір жылға (365 күн) қанша жем даярлау керек?
Б) Жүк машинасы диірменнен 16 т 500 кг бидай ұнын және 7 т. 500 кг қарабидай ұнын қоймаға жеткізді. Егер жүк машинасы бір рет қатынағанда 1500 кг ұн таситын болса, онда ол неше рет қатынайды?
Тақтамен жұмыс.
Дұрыс пікірді ата.
- Егер фигура үшбұрыш болмаса, онда ол ақ түсті;
- Егер фигура шеңбер де, үшбұрыш та болмаса, онда ол ақ түсті.
- Егер фигура көгілдір түсті болмаса және ол үшбұрышқа жатпаса, онда ол шаршы.
- Егер фигура қызыл сары түсті болмаса, онда ол шеңбер емес.
Жинақтау.
Жеке жұмыс
Сәйкестендіру
210*3+870*3 ауыстырымдылық қасиеті
40*(512*6) терімділік қасиеті
2579*1579 үлестірімділік қасиеті
Қорытынды.
Қарлы кесек әдісі
Үйге тапсырма:
Бағалау. Бақдаршам , Сэнгвич әдісі, өз - өздерін бағалау.
Бастауыш сыныптың оқу практикалық мазмұнды есептерін шығару біліктерін қалыптастыру
Математикалық білімді оқып үйренудің өзіндік ерекшеліктері
Логикалық есептерді шешу
Қозғалысқа байланысты есептерді шешу жолдары
Арифметикалық амалдарды жазбаша орындау тәсілдері
Бастауыш сыныпта мәтінді есептерді шығаруға үйрету
Көрнекілікті пайдаланудың психологиялық-педагогикалық мәселелері
Бастауыш сынып оқушыларының математика пәніне қызығушылығын арттыру (анализ және синтез әдісі негізінде)
Алгебра жалпы ұғым ретінде
МАТЕМАТИКАНЫ БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУ ТЕОРИЯСЫ туралы
АРИФМЕТИКАЛЫҚ ОРТАША ШАМАЛАР
Басқару есептерінің қойылымы Технологиялық урдістерді оперативті басқарудың негізгі есебі
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
Арифметикалық және геометриялық прогрессия туралы
Арифметикалық және геометриялық прогрессия
Райымбектің үнемі Ұлы жүз қолының атақты батырларымен тізе бүктіре отырып, ата мекенді жаудан тазартудағы ерліктері - ұрпаққа үлгі боларлықтай
Бопай ханым Әбілқайырдың жан - жақты мәселелерін шеше отырып, ханымның айтқан ақылдарын тыңдап отыруы
Жұқа линза формуласын есептер шығару
Табиғаттың ғажайып әсемдігін көз алдыңа елестете отырып, өзің бір керемет сезімге бөленесің
Қыран қарақшы отырып