Табиғат - мен үшін шығармашылық, өйткені

Мақсаты: оқушыларды табиғатпен үйлесімділік, табиғатты аялау туралы түсініктерін кеңейту.
Міндеттері:
• Оқушылардың табиғат тіршілік бастауы, адам табиғаттың бір бөлшегі екендігі, табиғат заңдылықтарын сақтау туралы түсініктерін кеңейту;
• Оқушыларды табиғат тазалығын сақтауға, табиғаттан үндестік таба білуге үйрету;
• Ізгілікті, жауапкершілікті, ұқыпты болуға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, слайд - презентация, бейнеролик, кеспе қағаздар, ойыншықтар
Шаттық шеңбері:
Әр түрлі жануарлар болып бір - бірімен амандасу
Үй тапсырмасын тексеру
Алтай әңгімесі бойынша сұрақтарды талдау
1. Алтай өлкесінің сұлулығын мәтін арқылы сезіне алдыңдар ма?
2. Өр Алтай, Асқар Алтай, асқан Алтай дегенде қандай сезімді аңғардыңдар?
3. Табиғат тамашасын сезіну адамға не үшін қажет?
4. Табиғат сұлулығын қалай сақтап қалуға болады?
5. Табиғат әдемілігі мен адам көркіне тамсану бірдей сезіле ме?
Дәйексөз
Қыстағы қар жерге ырыс,
Жердегі ылғал – елге ырыс. Мақал
Жаңа ақпарат
Оқулықта берілген жаңа ақпаратпен танысу, талдау, ой түю.
Табиғатты сүю оған деген құштарлықтан, оның үйлесімділігі мен сұлулығына тәнті болудан басталады.
Табиғатты сезіну арқылы адам өз табиғатының қасиетін ұға алады, денсаулығын нығайтып, шабытының қайнар көзін ашады. Адамның табиғатпен етене жақындасуы сұлулықты сезіндіріп, бойыңа күш - қуат қосып, шығармашылыққа жетелейді. Осылайша адам табиғаттың ғажайып күшін түсініп, оны аялап, әлпештеуге үйренеді.
Шығармашылық жұмыс
Су , Топырақ , Ауа болып үш топқа бөлініп, Адам үшін қайсысы маңыздырақ? деген сауал бойынша пікірталас өткізу
Тыныштық сәті
Көздеріңізді жұмыңыздар. Өзіңізге енді атып келе жатқан таңды елестетіңіз. Сіз тау жолымен келе жатырсыз. Таза ауа, сылдырлаған бұлақ суы, құстардың сайраған дауысы, сіз жеңіл демаласыз, сіз күшке толысыз. Күн шуағы сіздің теріңізге сәуле шашуда, самал жел сіздің шашыңызды тербетіп сізге көрік беруде. Бүкіл табиғат күші сізге өз махаббатын сыйлап, сізді таң нұрымен қарсы алады. Ал енді бұл күш сіздің бүкіл денеңізге сіңіріп, қуат беріп тұрғанын сезуге тырысыңыз. Бұл күшпен өзіңізге жақын адамдар мен достарыңызбен бөлісіп жатқаныңызды елестетіңіз, Бұл қуат сіздің өміріңізбен тығыз байланысты. Сіз әлемдегі ең бақытты жансыз.
Оқушылар өз ойларын қағаз бетіне түсіру немесе суреттеу.
Дәптермен жұмыс
1 - тапсырма
Табиғатқа қандай сыйлық беретініңді, неліктен ол сыйлықты тарту ететініңді түсіндіріп жаз.
Жүректен жүрекке
Пікірді жалғастырып айту
1. Табиғат – мен үшін қуаныш, өйткені...
2. Табиғат – мен үшін денсаулық, өйткені...
3. Табиғат – мен үшін шығармашылық, өйткені...
Оқушыларға таратылған алма пішініндегі қағазға жер - анаға деген ризашылықтарын жазып, оқып, сыныпта тұрған ағашқа алма іледі. (Ән ойнап тұрады).
Қорытынды.



Ұқсас жұмыстар

Дипломдық жұмыстың живопистен пейзаж жанрында орындалуы
Бастауыш сынып оқушыларын балалардың эстетикалық тәрбиесінде табиғат мағынасын ашу
Табиғат көрінісін кенепте майлы бояулармен бейнелеу
Натюрморт бейнелеу өнерінің ерекше жанры
Оқушылардың экологиялық тәртібін қалыптастыруда, ықпалын үйлестіруде мұғалімнің рөлі
Экологиялық білімін қалыптастыру және тәрбие беру теориялық негізі
Бейнелеу өнері сабақтарында оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытудың жолдарын айқындау
Ересек балалардың бейнелеу оқу іс-әрекетінде көркем шығармашылық қабілеттерін дамыту
Оқушыларды табиғатты ойша және елестете отырып бейнелеуге үйрету
Бейнелеу өнері пәнін оқыту арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы