Қазақша сергіту сәті

Қазақ тілі және ағылшын пәнінен кіріккен сабақ (интегрированный урок)
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:
1. 2. 2. 1 Жаңа сөздер, сурет бойынша 2 - 3 сөз тіркесін құрастыру. UE1 use common singular and plural nouns to say what and where things are.
1. 1. 3. 1 Хабарламаны тыңдау және мұғалімнің көмегімен мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру, сәйкес иллюстрация заттық сурет сызба таңдау. L2 recognize short instructions for basic classroom routines spoken slowly and distinctly.
1. 1. 4. 1 Мұғалімнің көмегімен тыңдалған материал не туралы екенін түсіну. S1 make basic personal statements and simple statements about objects.
Сабақ мақсаты Lesson objectives:
Барлық оқушылар All learners will be able to:
• Дене мүшелерін атай алады, қайда баратынын (ауруханаға), неге баратынын айта алады. recognize parts of the human body, sing and song related to the topic.
Оқушылардың басым бөлігі Most learners will be able to:
• Тақырып бойынша өзара тілдесе алады, мұғалімнің көмегімен септік, тәуелдік жалғауларын қолдана алады. Name parts of the human body with support.
Кейбір оқушылар Some learners will be able to:
• Сабақта үйренген құрылымдық үлгілерді өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады. show how to wash hands.
Табыс критерийі Criteria of success
• Жаңа сөздер бойынша сөз тіркесін құрастыру. Reproduce the words orally.
• Хабарламаны тыңдау және мұғалімнің көмегімен мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру, сәйкес затты таңдау. Ability to identify the meaning of the words in Kazakh an English language.
• Мұғалімнің көмегімен тыңдалған материал не туралы екенін түсіну. Understand the meaning of the words.
Сөздік Vocabulary: Дене мүшелері Parts of body

Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері
Planned timings Жоспарланған жұмыс
Planned activities Ресурстар
Resources
Сабақтың басы (2 - 5 минут)
Beginning Үш тілде амандасу. Greeting.
1. Сәлеметсіз бе!
2. Здравствуйте!
3. Hello!
Сабақтың ортасы (6 - 40 минут)
Middle I. Миға шабуыл Brainstorming
Оқушылар интерактивті тақтаға назар аударады. Мульфильм көрсетіледі. Сонан соң оқушыларға сұрақ қойылады.
1. Мультфильм не туралы?
2. Мультфильмнен нені байқадыңдар?
3. What about this cartoon?
(Балалар хормен дене мүшелері туралы деп жауап береді). Жаңа сабақтың тақырыбы ашылып, таныстырылады.
Objectives: Today we’ll learn parts of body.

II. Жаңа сөздер New words
Оқушылар жаңа сөздерді қазақша, ағылшынша мұғалімнің көмегімен қайталайды.

III. Қайталау Repeat
Оқушылардың есте сақтау қабілетін арттыру мақсатында мұғалім дене мүшелерінің суреттерін көрсетеді, оқушылар, қазақша, ағылшынша жауап береді. Teacher show pictures on the slide and make them guess what the pictures are. Encourage to name them in Kazakh English language.

IV. Warm up activity in English.
• Әр оқушыға бағалау парақшасы беріледі. Орындалған тапсырмадан соң, оқушы өз - өзін бағалайды. Ал, мұғалім тапсырма сайын оқушыларды смайлик немесе жетондар арқылы бағалап отырады.

Тапсырмалар
Tasks Өте жақсы
Very well Жақсы
Good Орташа
Average
Топпен жұмыс
Жұппен жұмыс
Топпен жұмыс

V. Топпен жұмыс Group work.
Әр топқа силуэт суреті салынған парақша беріледі. Оқушылар сол силуэтке сәйкес дене мүшелерінің суретін жабыстырады. Аяқтаған топ тақтаға іледі. Teacher gives worksheets. Then he names the words and learners find them and stick.
VI. Қазақша сергіту сәті.
VII. Топпен жұмыс Group work
Топқа А3 форматында құбыжық (монстр) суреті үлестіріледі. Мұғалім дене мүшелеріне сәйкестендіріп түстерді атайды. Оқушылар түстерді тауып, әр дене мүшелерін бояйды. Teacher gives worksheet with monster for learners. Teacher names the words parts of body and colours, learners find them and paint this picture.

VIII. Жұппен жұмыс Work in a pair
Екі оқушыға адамның суреті бар парақша беріледі. Суреттегі қазақша және ағылшынша жазылған сөздерді дене мүшелерімен сәйкестендіреді. Teacher gives worksheet with man for two learners. Learners find name, then match the words parts of body.
Рассеянный Джованни мультфильмі
Слайд Slide
(дене мүшелері)
Song Parts of body
Ән: Аяқпенен топ - топ
Сабақтың соңы (41 - 45 минут) Кері байланыс Feedback
Бір топ екінші топқа екі тілде дене мүшелерін атайды. Топтағы әр оқушы кезекпен дене мүшелерін көрсетеді. The pupils name parts of the human body and face. Each group show.

Батыс Қазақстан облысы, Атырау қаласы, №17 мектеп - лицейі
Ағылшын пәні мұғалімі Городничева Любовь Валерьевна
Қазақ тілі пәні мұғалімі Габдижалел Арайлым Габдижалеловна



Ұқсас жұмыстар

Тіл дамыту және оның зерттелуі
Мектепке дейінгі жүйесіндегі үштілдік - көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыру құралы
Балалар және олардың ата-аналарының әрекеттесуімен қазақ тілін меңгерудің тиімді моделін әзірлеу
Әліппеден кейінгі кезең
Бастауыш мектеп оқушыларының сөйлеу дағдысын қалыптастыру
Қазақ тілі сабақтарында қолданылатын грамматикалық ойындар
Тіл дыбыстарын сәбилер тобына дұрыс айтуға үйрету
Мектеп жасына дейінгі балаларға ертегіні пайдалану әдіс тәсілдер
Оқу-тәрбие процесін ізгілендіру негізінде оқушылармен жеке жұмыстың түрлі формасын зерттеу
ТАБИҒАТ БҰРЫШЫНДАҒЫ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЕҢБЕГІН ҰЙЫМДАСТЫРУ
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Қазақша әзілдер 2
Сәбит Дөнентаев - сатира жанрында айрықша тұлғаланған талант
Стоматология терминдерінің орысша - қазақша түсіндірме сөздігі
Қазақша эссе
Орыс тілінің фразеологизмдерінін, қазақша тексте қолданы - луына мысалдар
Бір сөзіміз қазақша болса, екі сөзіміз орысша
Наурыз - көне иран сөзі, қазақша мағынасы жаңа күн дегенді білдіреді
Қазақша Шығармалар жинағы
Менің алғашқы мектеп табалдырығын аттаған сәтім әлі есімде