Сөзді тап дидактикалық ойыны
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекет: Ағылшын тілі
Тақырыбы: Toys. Letter Dd
Мақсаты:
• Балаларды Toys тақырыбындағы жаңа лексикамен, жаңа әріппен таныстыру.
• Жаңа: car, doll, robot, ball, girl, boy лексикалық бірліктерін беру. жаңа Dd әрпін және осы әріптен басталатын dragon сөзін үйрену.
1 Сұраулы How тапу? сөз тіркесін қолдануды үйрету. How тапу? сұрағына жауап беруді үйрету, қажетті әріптен бастала тын сөздерді табуды үйрету. Тыңдау және сөйлеу дағдыларын дамыту. Ағылшын тілінде санауға баулып, тілге деген жалпы қызығушылыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: түрлі түсті қарындаштар, оқу іс - әрекетіне арналған карточкалар, аудиодиск, CD плеер.
Билингвальді компонент: doll - қуыршақ - кукла, boy - ұл бала - мальчик, car - көлік - машина, girl - қыз бала - девочка, robot - робот, dragon - айдаһар - дракон.
Мотивациялық – қозғаушылық
Педагог балалармен амандасады:
Hello children!. Бүгін біз достарымыз Батыр, Дана, Ира және Димаға қонаққа барамыз.
Жаңа а bоу, а gіr1 сөздерімен таныстыру. bоуs сөзін айтқанда ұл балалар бастарын изеуін, girls сөзін айтқанда қыздар тізелерін бүгіп отырады.
Педагог балалармен тағы да амандасады: hello boys! Hello girls! Балалар шеңбер құрып,
достарымен амандасады.
Балалар I say hello
музыканың сүйемелдеуімен қозғалады. Ұл балалар жаңа bоуs сөзін қайталап, бастарын
изейді. Қыздар жаңа girls сөзін қайталап, тізелерін бүгіп отырады.
Ұйымдастырушылық – ізденістік 1 - тапсырма.
Балалар ойыншықтарын көрсеткісі келетінін айтады: а car, а ball, а robot, а doll.
Педагог суретке қарап, жаңа ойыншықтарды көрсетулерін сұрайды.
Данада, Димада, Батырда және Ирада қандай ойыншық бар екендігін айтуды сұрайды.
- Достарымыз бізге ойыншықтар туралы ән үйреткісі келеді. Сол әнді тыңдап көрейік.
Тгаск 7:
One and two,
One and two
A doll for me,
A robot for you.
One and two,
One and two.
A car for me,
A doll for you.
Зат есімнің көпше түрінің құрылуын
түсіндіреді, көпше түрде айтылғанда s жалғауы жалғанады.
А bоу - bоуs.
А girl - girls.
2 - тапсырма.
Кейіпкерлеріміз ағылшын тілінде қалай санайтынымызды естігісі келеді.
Олар бізден суреттерге қарап, сұрактарға жауап беруімізді өтінеді:
Ноw manу bоуs?
Ноw manу girls?
Ноw manу robots?
Ноw manу dolls?
Ноw manу сагs?
Ноw manу balls?
Сергіту сәті.
Доп сияқты секіреміз!
А ball, ball, ball!
Қуыршақ сияқты билейміз!
А doll, doll, doll!
Машина сияқты жүреміз!
А саr, саr, саr!
Робот сияқты жүреміз!
А rоbot, rоbot, robot!
3, 4 - тапсырмалар.
Педагог балаларды Dd әрпімен таныстырады, әріпті дауыстап айтып, балалардан тақпақты қайталауды сұрайды. Осы әріптен басталатын dragon сөзін айтады.
Педагог әріпті бояуды ұсынады.
5 - тапсырма.
Достарымыз ойын ойнауды ұсынып отыр.
Сөзді тап дидактикалық ойыны.
6 - тапсырма.
Педагог қолдың моторикасын
дамьпуға арналған тапсырманы
орындауды ұсынады. Үзік сызық бойынша бастырып сызу.
Жапсырмалар дәптердің соңғы бетінде.
Жұмыс дәптеріндегі тапсырма (8 - 6.)
- Достарымыз бізге ойыншықтарды сыйға тартты. Сөрелер жасап, оларды орындарына орналастыру керек.
Сөздерді қайталап, оларды жаттайды.
Балалар суретке қарап, ойыншықтарды көрсетеді. олардың атауларын ағылшын тілінде атайды.
Балалар педагогтің басшылығымен әнді үйреніп, айтады.
Қайталайды.
А bоу - bоуs.
А girl - girls.
Балалар суретке қарап, сұрақтарға жауап береді.
5 boys
3 girls
1 robot
3 dolls
2 cars
1 balls
Мәтінге сәйкес қимыл - қозғалыстар жасайды.
Балалар педагогтің артынан тақпақ пен жаңа dragon сөзін қайталайды.
Балалар жаңа әріпті бояйды. Балалар Dd әрпінен басталатын суреттерді тауып белгілейді.
Балалар жаңа ball сөзін қайталай отырып, үзік сызықтарды бастырып сызады.
Балалар сөрелердің толық суретін салып, ойыншықтарды аталған әріпке сәйкес орналастырады.
Рефлексиялық – түзетушілік Педагог оқу іс – әрекетін қорытындылайды.
Достарымыз бүгін біз қандай ойыншықтар мен ойнағанымызды еске түсіріп, ағылшын тілінде атап беруді ұсынады.
Кейіпкерлер балалармен қоштасады.
Good bye boys and girls! Балалар жаңа сөздерді атайды. Кейіпкерлердің әрқайсысымен қоштасады:
Good bye, Ваіуг.
Good bye, Dana
Good bye, Ira
Good bye, Dima
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: Жаңа: car, doll, robot, ball, girl, boy лексикалық бірліктерін беру. жаңа Dd әрпін және осы әріптен басталатын dragon сөзін.
Түсінеді: How тапу? сұрағын жіне оның жауабы туралы ұғымды.
Қолданады: How тапу? сұрағына жауап беруді, қажетті әріптен басталатын сөздерді табуды, ойыншықтардың ағылшын тіліндегі атауларын.
Оқыту кезінде оқушылардың білімін қалыптастыруда дидактикалық ойындарды пайдалану
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі сабақтарында пайдаланатын дидактикалық ойындардың түрлерін саралау
Қазақ тілі сабағында оқушылардың сөйлеу мәдениетін қалыптастыруда дидактикалық ойындардың ролі
Ойын элементтерін қазақ тілі мен әдебиеттік оқу сабақтарында тиімді пайдалану жолдары
Сөйлеудi дaмыту оқу-қызметiнде еpесек топ бaлaлapының бaйлaныстыpып сөйлеуiн қaлыптaстыpудa қосaлқы тәсiл pетiнде ойындapды қолдaну шapттapын aйқындaу
Бастауыш мектепте қазақ тілін оқытуда дидактикалық ойындарды пайдаланудың тиімділігі
Тіл сабағында ойын элементтерін қолдану арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру
Бастауыш сынып оқушыларының қазақ тілі пәніне қызығушылығын арттыру
Семинар - тренингтің оқыту кезеңі
Қазақ тілі сабағындағы дидактикалық ойын түрлерін сабақта тиімді қолдана білу әдісі, дидактикалық ойынның мәні, ерекшеліктері мен қызметі
Сөздік
Бюджет балансы және бюджет тапшылығы
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары. туралы
GRAPH кітапханасын қолдану
Бюджет тапшылығының проблемалары және бюджет тапшылығының болу себептері , оны төмендетудің әдістері .
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары.
МTV парақтарының бастапқы беті
Ислам философияның бастапқы негізін қалаушылар
Қазіргі кездегі инфляция жағдайын сипаттап, оның төмендету жолдарын көрсетіңіз