Балалар айтқан ертегі

БҚО Орал қаласы,
№37 Жұлдыз - ай бөбекжайы МКҚК
Өткізген: ағылшын тілі мұғалімі Едилова А.А.

Үркер ересектер тобында үш тілде кешенді ұйымдастырылған оқу іс әрекеті.
Ұйымдастырылу түрі: Қуыршақ театры арқылы сахналау.
Білім беру саласы: Қатынас, Шығармашылық.
Бөлімі: Тіл дамыту.
Тақырыбы: Балалар айтқан ертегі.
Мақсаты -
Білімділік: Балалардың тілін дамыту, сурет мазмұны бойынша шағын әңгіме құрастыруға, жапсыруды түрлі тәсілмен орындауға үйрету.
Пәндер арасындағы өзара байланысты ұйымдастыру арқылы сөйлеу мәдениеті мен ой - өрісін, дүниетанымын жетілдіру.
Дамытушылық: Театрлық іс - әрекетте ертегілерді пайдалана отырып жеке тұлғаның әлеуметтік қасиеттерін дамыту: ынтымақтастық, бастамшылдық дербестік, мәдениеттік және шығармашылық. Балаларды үш тілде еркін тілдік қарым - қатынасқа баулу.
Тәрбиелік: Сахналау әрекеті арқылы балаларды ұйымшылдық пен белсенділікке, достық пен бірлікке тәрбиелеу.
Алдын - ала жүргізілетін жұмыс: Алтын сақа ертегісін әңгімелеу, асықпен ойын: Хан талапай , Көктем тақырыбында мазмұнды суреттер жиынтығын дайындау, шығармашылық жұмысқа дайындық (жұмсақ қағазды бояу, шиыршықтау, аңдардың контурын салу, тұзды бояу, гофрленген қағазды ұсақтап жырту)
Әдіс - тәсілі: сахналау, үш тілде ән - би орындау, ТРИЗ, АКТ, саусақ гимнастикасы көмегімен өлең жаттау, фланелеграф тақтамен жұмыс, магнитті тақтаға мазмұнды сурет құрастыру, ойын, мадақтау.
Қолданылған көрнекі құралдар: Қуыршақ театры, қолғапты қуыршақтар, қол шатырлар, асықтар, интерактивті тақта, магнитті тақта, фланелеграф тақта, әдеттен тыс жапсыру материалдары (шиыршықталған жұмсақ қағаз, мақта, қарақұмық, күріш, ермексаз, боялған тұз), кілт үлгілері, бақаның маскалары.
Көптілділік - полингвальный компонент: Үйшік – теремок – the house, тышқан – мышка – a mouse, бақа – лягушка – a frog, қоян – заяц – a hare, түлкі – лиса – a fox, қасқыр – волк – a wolf, аю – медведь - a bear. Бұл жылдың қай мезгілі? – Какое это время года? – What season is it now?

Өту барысы:
Rain, rain go away! (Балалар ағылшын тілінде ән айтып, қолшатырмен би билейді)
Әннің соңында шардан жасалған күн мен бұлт, гүл шығады.
Балалар тақтаға назар аударайықшы, қандай ертегі кейіпкерлерін көріп тұрсыңдар?
- A mouse – тышқан - мышка
- A frog - бақа - лягушка
- A hare – қоян - заяц
- A fox – түлкі - лиса
- A Wolf – қасқыр - волк
- A bare - аю - медведь
- A house – үй – теремок, сонымен Үйшік ертегісі.
Бұл орманда болған оқиға еді. Ашық алаңқайда кіп – кішкентай ескі үйшік тұрған. Бірде оны қасынан жүгіріп өтіп бара жатқан тышқан көреді.
- Oh, children, look here, please. Who is this?
- This is hare. (қоян – заяц - hare)
- Little house, little house! Who lives in the little house?
- Nobody answers,
Little mouse, little mouse,
Where is your house?
- I am a poor mouse
I have no house.
- Do you want to live in this house?
- Yes I do!
- Балалар, үйшікке кіру үшін маған көмектесесіздер ме?
Тапсырма: (Балалар ас бұршақтың арасынан кілтті іздеп тауып, сәйкес құлыпты ашады. Тапсырма орындалған кезде, тышқан үйшікке кіреді)
- Now, dear mouse, you can enter the house.
A frog hopped by:
- Little house, little house! Who lives in the little house?
- I am a mouse. And who are you?
- I am a frog. Let’s live together.
- Ok. But first solve the task.
- Yes little frog, you should dance for us to enter the house.
Тапсырма: (Бақа достарымен ағылшын тілінде “Hello, Good morning” әнін айтып, би билеп береді)
- Ok, little frog, you can enter the house.
A hare ran by:
- Little house, little house! Who lives in the little house?
- I am a mouse. – I am a frog. And who are you?
- And I am a hare. May I live with you?
- Yes you may, but first you should solve the task.
- Да, дорогой зайка, чтобы зайти в домик тебе нужно решить задачу. Ребята поможем зайке?
- Да, поможем.
Тапсырма: А теперь у меня к вам такое задание. Мы сейчас разучим с вами стихотворение с помощью пальчиковой гимнастики.
(Орыс тілінде Гномики өлеңін жаттаған соң қоян үйшікке кіреді)
- Теперь, Зайка, ты можешь зайти в домик.
- Спасибо.
А теперь немножка разомнемся, встали круг. (Физминутка Хорошо )
Then there came a fox.
- Little house, little house! Who lives in the little house?
- I am a mouse. – I am a frog. – I am a hare. And who are you?
- I am a fox. Let me live with you.
- Ok but first you should solve the task.
- Ия, қымбатты түлкі, үйшікке кіру үшін алдымен тапсырма орындауын қажет. Балалар, түлкіге көмектесеміз бе?
Тапсырма: Интерактивті тақта, Қандай ертегі? , Әкесі көш орнына нені тастап кетеді? ( Алтын сақа ертегісі. Интерактивті тақта арқылы Сақа ойынын ойнайды. Тапсырма орындалғаннан кейін түлкі үйшікке кіреді)
- Жарайсың, түлкіжан, енді үйшікке кіре қой.
- Рахмет.
A wolf ran by:
- Little house, little house! Who lives in the little house?
- I am a mouse. – I am a frog. – I am a hare. – I am a fox. And who are you?
- I am a wolf. Let me live with you.
- Yes, dear wolf, you may live in the house, but first you should solve the task. Shall we help him?
- Yes.
Тапсырма: Фланеграф тақтаға қажетті дайын бөлшектерді жапсыру арқылы көктем туралы мазмұнды сурет құрастыру. Ағылшын тілінде сипаттау. Тапсырма орындалған соң қасқыр үйшікке кіреді.)
- Well done, dear Wolf, now you may enter the house.
A brown Bear walked by:
- Little house, little house! Who lives in the little house?
- I am a mouse. – I am a frog. – I am a hare. – I am a fox. – I am a Wolf. And who are you?
- I am a bear. Let me live with you.
- Yes, dear wolf, you may live in the house, but first you should solve the task. Shall we help him?
Тапсырма: Топтық жұмыс – балалар екі - екіден бөлініп, Үйшік ертегісінің кейіпкерлерін түрлі технологиялармен жасайды (тышқанды – шиыршықталған қағаздан жапсыру, бақаны – ермексазды жағып жасау, қоянды – мақтадан жапсыру, түлкіні – гофрленген қағазды жыртып жапсыру, қасқырды – боялған тұзбен жапсыру, аюды – қарақұмық пен күріштен жапсыру. Балалар жұмыстарын аяқтаған соң, фланелеграф тақтадағы дайын үйшіктің айналасына аңдарды орналастырады).
(Тапсырма орындалған соң, аю үйшікке кіреді)
- Ok, dear children, you are excellent! You helped the animals enter the house. Well done!
- Балалар, тақтаға назар аударайық, не көріп тұрсыңдар?
- Үйшік ертегісі мазмұнының паносы.
ҰОІӘ - нің басында суретін қарап және сахналаған ертегімізді өз шығармашылығымызбен жасап шығардық.
- Сіздерге бүгінгі ҰОІӘ - де не ұнады?
(асықпен ойын, құлыппен ойын, тұзбен жапсыру, шиыршықталған қағазбен жапсыру, тұзбен жапсыру, жыртып жапсыру, күрішпен жапсыру, сахналау, ағылшын тілінде ән айтып, би билеген, орыс тілінде өлең жаттаған ұнады)
Жарайсыңдар балалар, маған бүгінгі оқу іс - әрекетіне сіздердің көтеріңкі көңіл - күймен, белсенді қатысқандарың, шығармашылықпен жұмыстанғандарың ұнады, рахмет!
- Енді бұл аңдар осы үйшікте тату - тәтті және достық пен жарастықта өмір сүретін болады.
(Қатысушы балалар, үйшіктегі аңдар, барлығы Балалар мекені әнін үш тілде орындап, үш елдің туын көтеріп, би билейді).

Күтілетін нәтиже:
Білуі: Ертегі кейіпкерлерімен рөлдік диалог орындауды.
Жануарлар туралы ертегіні сахналауды үйренді.
Меңгеруі: Халық ертегілеріндегі бірнеше кейіпкерлерді драматизациялық ойындармен әрекеттеуді меңгерді.
Жасай алуы: Ойнау дағдыларын дамыту жағдайында сахналау тәжірибелері толықты.



Ұқсас жұмыстар

Қазақ халық ертегілері арқылы бастауыш мектеп оқушыларына адамгершілік тәрбиені қалыптастыру жолдары
Орта мектепте қазақ ауыз әдебиеті үлгілерін оқытудың жаңа технологиялары
Бастауыш мектеп оқушыларын адамгершілікке тәрбиелеуде халық ертегілерін оқыту процесінің рөлі
Адамгершілікке тәрбиелеудегі қазақ ертегілерінің әсері
Бастауыш сынып оқушыларының ертегілер арқылы қиялын дамыту
Бастауыш сынып оқушыларын ертегілер негізінде тәрбиелеу
Бастауыш мектептің оқу процесінде ауыз әдебиеті үлгілері арқылы оқушылар бойынан адамгершілік тәрбиені қалыптастыру
Мектеп жасына дейінгі баланың тілін жаңылтпаштар айтуда тілін дамыту
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамытуда қолданылатын халық ауыз әдебиет түрлері
Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеуде халық ауыз ертегілердің орны мен ролін анықтау
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Қазақстандағы балалар үйі мен интернаттардағы қайырымдылық шаралары
Ертегілер – халықтық тәрбие жүйесінде
Балалар жарақаты
Спандияр Көпеев және балалар әдебиеті
Балалар ауруханасы қызметкерлерінің жеке бас гигиенасы
Қиын балалармен жұмыс
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні
Мұқан Иманжановтың балалар әдебиетіне қосқаны