Жасырынған суреттер
Тақырыбы: Алғыр достар сайысы
Мақсаты:
А) Білімділік: Оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін еске түсіру арқылы білімдерін тереңдету;
Ә) Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа тәрбиелеу, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру;
Б) Дамытушылық: Есте сақтау, ойлау, сөйлеу қабілеттерін жетілдіру.
Құрметті ұстаздар, оқушылар бүгінгі Алғыр достар атты сайысымызды бастауға рұқсат етіңіздер. Сонымен қатар сайысымыздың әділ - қазылар алқасымен таныстырып өтейін.
1. _______________________________________
2. _______________________________________
3. _______________________________________
Сайыс екі команда арқылы өтеді. Сайысқа қатысатын командалар;
I топ – Ақпарат
II топ – Компьютер
Сайыс 6 – кезеңнен тұрады. Кезеңдері:
1 - кезең: Таныстыру
2 - кезең: Капитандар сайысы
3 - кезең: Кім жылдам?
4 - кезең: Сен білесің бе?
5 - кезең: Ойланайық
6 - кезең: Жасырынған суреттер
1 - кезең: Таныстыру . Сайысқа қатысатын екі топ өздерін кезекпен таныстырады.
2 - кезең: Капитандар сайысы Бұл кезеңде екі топтың копитандары ортаға шығады. Экранда 10 сұрақ жасырылған, сұрақтарға кім бірінші жауап береді. Сол оқушыға ұпай саны қосылады. Сұрақтары:
1. Компьютердің миы (процессор)
2. Ақпаратты қағазға басып шығаратын құрылғы (принтер)
3. Ақпараттық ең кіші өлшем бірлігі (бит)
4. Зиянкесті программа (вирус)
5. Ақпаратты экранға шығаратын құрылғы (монитор)
6. Компьютер бұл мамансыз жұмыс істемейді (программист)
7. Сандер мен әріптерді енгізу құрылғысы (пернетақта)
8. Ақпараттың сандық көшірмесін шығаратын құрылғы? (сканер)
9. Сурет салуға арналған программа? (Paint)
10. Адам мен компьютер арасындағы қарым - қатынас? (интерфейс)
3 - кезең: Кім жылдам? . Ребусты шеш.
Жауабы: Компьютер, Драйвер
4 - кезең: Сен білесің бе? . Ұяшықтарға сұрақ жасырылған. Екі топтың оқушылары жауап беру керек.
10. 1 байт неден тұрады? (8 биттен)
10. Дыбыстық ақпаратты шығаруға арналған құрылғы? (колонка)
20. Ең ертедегі есептеу құрылғысы (есепшот)
20. Жалпы желіге қосылу үшін қажетті құрылғы? (модем)
30. Компьютердің атасы деп кімді атаған? (Ч. Беббидж)
30. BaskSpace пернесінің қызметі? ( алдыңғы символды өшіру)
5 - кезең: Ойланайық . Берілген сөздердің әріптері ауысып кеткен. Сол сөздерді қалпына келтіру керек.
1. Красен (Сканер). 2. Трионом (Сканер). 3. Россецорп (Процессор). 4. Таксиед (Дискета). 5. Крамыш (Мышка). 6. Перринт (Принтер). 7. Рокурс (Курсор)
6 - кезең: Жасырынған суреттер . Экрандағы ұяшықтардың ішінде суреттер жасырынған. Жасырынған суреттерді табу керек.
Қорытындылау.
Осымен ойынымыз аяқталды. Сөз кезегін әділ - қазылар алқасына береміз.
Бүгінгі ойынымыз өз мәресіне жетті. Көріп тамашалағандарыңызға көп рахмет!
Математиканы оқытуда жазба көрнекіліктерді пайдалану
Ойын элементтерін қазақ тілі мен әдебиеттік оқу сабақтарында тиімді пайдалану жолдары
Қобыланды батыр жырындағы батыр бейнесінің ерекшелігін сипаттайтын сөздер мен сөз тіркестері
Криминалистикалық портреттiк зерттеудің және сараптаманың негiзi. Адамның сыртқы бейнесi туралы ақпаратты жинау оны қолдану
Тіл сабағында ойын элементтерін қолдану арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру
Есту қабілеті зақымдалған оқушылардың кеңістік қатынасқа қатысты сөздерді қолдану ерекшеліктерін анықтау
Семинар - тренингтің оқыту кезеңі
Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану арқылы сабақтың тиімділігін арттыру
Психологиялық кеңес беру жайлы ақпарат
Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын іс- әрекетінің теориялық мазмұнын және балабақшада балаларға ойын сабақтарын өткізу әдістері
Нейенкирхтың маңында, қалың орманның ортасында жасырынған жалғыз ашық жер бар
Оқушылардың салған Отбасы суреттері
Суретке түсірілген нысандардың сандық, сапалық сипаттамаларын фотосуреттер арқылы зерттейтін ғылым
Мата қыртысының суреттері
Қазақстандық батырлардың суреттері
Балаларға геометриялық пішіндер орналасқан суреттерді тарату
Ұлы тұлғалармен батырлар бейнелеу өнерінде тақырыбына салынған суреттерін тексеру
Бунақденелілердің суреттерін салу
Жолақша суреттері арқылы ұзын жолақша, қысқа жолақша екенін түсіндіру
Графика туралы суреттер