Әдістемелік жұмыстың қызметтері мен ерекшеліктеріБілім беру үрдісін басқаруда әдістемелік жұмыс ең негізгі бөлік болып табылады

Әдістемелік жұмыстың қызметтері мен ерекшеліктері
Білім беру үрдісін басқаруда әдістемелік жұмыс ең негізгі бөлік болып табылады. Оның негізгі қызметі – педагогтердің кәсіби біліктілігін арттыру және диагностикалық, аналитикалық, ақпараттық іс-әрекетін дамыту. Осыған байланысты әдістемелік жұмыстың құрылымы да, мазмұны да жыл өткен сайын жаңара түсуде.

Әдістемелік жұмыстың ең негізгі ерекшелігі – күнделікті педагогикалық іс-әрекетпен тығыз байланыста болу, сол негізде туындайтын мәселелерді тани білу және оны шешудің ұтымды жолдарын қарастыру. Осыған орай әдістемелік жұмысты жүргізу әрекеті былайша тізбектеледі:
- әдістемелік жұмыстың мақсаты мен міндетін айқындау;
- мәселелік оқыту технологияларын пайдалану жолдарын үйрету;
- еркін және шығармашылық тұрғыдан ойлауды дамыту;
- әдістемелік жұмысты ұйымдастыру, басшылық жасау;
- жылдық, айлық, өзіндік, жеке жоапарлар жасау;
- оқу-әдістемелік нұсқаулар, көмекші құралдар, ережелер, т.б. дайындау;
- аналитикалық, диагностикалық материалдар дайындау;
- білім мониторингін шығару;
- озат тәжірибені тарату;
- интернет сайттарға материал әзірлеу;
- ақпаратты технологияларды пайдалана отырып, виртуалды семинарлар, интернет-форумдар, өзара ақыл-кеңестер жүргізу, т.б.

Қоғамдық қарым-қатынастардың өзгеруі, жаңа білімнің жинақталуы, әлеуметтік прогресс педогог қызметінің мазмұндық сипатын өзгертуді талап етеді. Педагог-маман даярлығына, кәсіби шеберлігіне, оқытудың түрлі әдіс-тәсілдерін үйренуге қойылар талаптар да өзгеше. Сол педагог-маманның кәсіби білімі мен шеберлігін шыңдауға бірден-бір көмек беретін тұлға, ол - әдіскер.

Әдістемелік жұмыстың қызметтері мен ерекшеліктері

Білім беру үрдісін басқаруда әдістемелік жұмыс ең негізгі бөлік болып табылады. Оның негізгі қызметі – педагогтердің кәсіби біліктілігін арттыру және диагностикалық, аналитикалық, ақпараттық іс-әрекетін дамыту. Осыған байланысты әдістемелік жұмыстың құрылымы да, мазмұны да жыл өткен сайын жаңара түсуде.

Әдістемелік жұмыстың ең негізгі ерекшелігі – күнделікті педагогикалық іс-әрекетпен тығыз байланыста болу, сол негізде туындайтын мәселелерді тани білу және оны шешудің ұтымды жолдарын қарастыру. Осыған орай әдістемелік жұмысты жүргізу әрекеті былайша тізбектеледі:
- әдістемелік жұмыстың мақсаты мен міндетін айқындау;
- мәселелік оқыту технологияларын пайдалану жолдарын үйрету;
- еркін және шығармашылық тұрғыдан ойлауды дамыту;
- әдістемелік жұмысты ұйымдастыру, басшылық жасау;
- жылдық, айлық, өзіндік, жеке жоапарлар жасау;
- оқу-әдістемелік нұсқаулар, көмекші құралдар, ережелер, т.б. дайындау;
- аналитикалық, диагностикалық материалдар дайындау;
- білім мониторингін шығару;
- озат тәжірибені тарату;
- интернет сайттарға материал әзірлеу;
- ақпаратты технологияларды пайдалана отырып, виртуалды семинарлар, интернет-форумдар, өзара ақыл-кеңестер жүргізу, т.б.



Ұқсас жұмыстар

Менеджмент
Дәстүрлі технологиялар мен инновациялық технологиялардың аражігі
БАЛАЛАРДЫҢ ӘРТҮРЛІ ІС-ӘРЕКЕТТЕРІ АРҚЫЛЫ ОЛАРДЫ ӨРТ ҚАУІПСІЗДІГІ ШАРАЛАРЫНА ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Педагогикалық менеджменттің ғылыми - теориялық негіздері
Психологиялық мониторинг мәліметтері негізінде оқушының оқу процесін оңтайландыру және жекешелеу
Білім беруді ақпараттандыру туралы
Педагогикалық менеджмент ұғымы негізгі анықтамалары
Мектептің 1 жылғы жұмыс жоспарын құрастыруға арналған әдістемелік ұсыныстар
Сабақтың тиімділігін арттыру мақсатында оқыту технологиясын тиімді пайдалану жолдары
Компьютерлік технологияның түрлері
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар