Менің отбасым. Оқушыларды бір - біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу

Пәні: Сауат ашу
Сабақтың тақырыбы: Менің отбасым. І дыбысы мен әрпі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту

Сабақтың мақсаттары: Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады

Жетістік критерийлері: Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарыту: Оқушыларды бір - біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс: Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары: Аудиожазба, таныстырылым
Тілдік құзыреттілік: І дыбысы мен әрпі

Сабақ барысы
Шаттық шеңбері
Мынау менің жүрегім
Бәрі осыдан басталған
Мынау басым ақылды
Барлық істі атқарған
Мынау менің оң қолым
Мынау менің сол қолым
Барлық істі атқарған
– Балалар, бір - біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Сабақтың ортасы
Балаларға Тышқанға ірімшік табуға көмектес ойынын ойнату.
- тышқан өз отбасынан адасып, далада қатты тоңып, қарны да ашып қалыпты. Ендеше кішкентай тышқанға көмек көрсетейік. Тышқандар қайда мекен етеді? Тышқанның сүйіп жейтін асы не, кім біледі?
- ірімшік.
- ірімшік неден жасалады?
- сүтті қайдан аламыз?
- сиырдың азығы не?
Жарайсыңдар балалар мінекей тышқанымыз да тамақтанды
енді оның отбасын нүктелерді біріктіру арқылы тауып берелік.

№1 Тыңдалым.
Менің отбасым
№2 Оқылым.
Ін іні іс тіс іл шіл ірі тіл.
Мақал
Ақылды іс тындырады,
Ақымақ тіс сындырады.

Сергіту сәті 1 минут

Тереңдет ойыңды,
Тiк ұста бойыңды.
Құстарға ұсайық,
Қалықтап ұшайық.
Шық алға оң қанат,
Шық алға сол қанат,
Шаршаған кездерде
Қонайық жорғалап.
Б. Бөрiбаев

Қызықты тапсырма 8 минут
Аяқталуы 16 минут
№3 Қай сурет сызбаға сәйкес келеді..
кілт піл тіл шіл
Сабақтың соңы2 минут
Рефлексия
Бағдаршам бойынша бағалау



Ұқсас жұмыстар

Сын тұрғысынан ойлау технологиясының мүмкіндіктері
Бастауыш мектепте жаңартылған мазмұнында білім беруді жоспарлау әдістемесі
Бастауыш сыныптың білім беру бағдарламасының құрылымы
Дүниетану пәнінің мазмұнын ұйымдастыру
Дүниетану пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы
Жаңартылған бағдарламаның ерекшеліктері
Мінез құлқы ауытқыған жеткіншек балалар туралы түсінік және ‐ мінез құлықтың ауытқу себептері
Жаңартылған білім беру мазмұнындағы бастауыш мектептің бағдарламасы және оқыту әдістемесі
Инклюзивтібілім беру жағдайында бастауыш сынып оқушыларына қазақ тілін үйрету
Дүниетану пәнінің жұмыс бағдарламасы
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
ҚАЗАҚСТАН БІРІНШІ ДҮНИЕЖҮЗШК СОҒЫС ЖЫЛДАРЫНДА
Біріктірілген тақша
Chipset дегеніміз не?
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Ұйқы- демалыстың бір түрі
Салық қызметі органдарының қызметін ұйымдастыру мен басқарудағы кейбір мәселелер және оны жетілдіру жолдары
Менің Отаным – Қазақстан