Құлыншақ кішкентай, әдемі
Тақырыбы: Сиқырлы сандық
Ұйымдастырушылық - ізденістік Ғажайып сәт: Сиқырлы сандық .
- Қане, сандықта не бар екен? Деп балалардың көңілін аударады.
- Ботақан, мысық, құлыншақ бар екен.
- Енді осы ойыншықтарға әңгіме құрастырайық. Әңгіме құрастыруға көмектеседі.
Ботақан, құлыншақ туралы түсіндіреді.
Сергіту сәті:
Тікірейіп құлағы,
Менен бұрын тұрады.
Бойын жазып керіліп,
Беті - қолын жуады.
Үлестірмелі суреттермен Тез көрсет! ойынын ойнатады.
Ойыншықтардың аттары бар өлең оқыған кезде өлеңде айтылған жануарлардың суреттерін жылдам көрсету керек. Мысалы:
Құлыншағым құндызым
Құлдырайды, шабады.
Жылтылдаған жұлдызым,
Құстай қанат қағады.
Тікірейіп құлағы,
Менен бұрын тұрады.
Бойын жазып керіліп,
Беті - қолын жуады.
Тәй, тәй тұрған ботақан,
Аяқты қалт-құлт басасың.
Осы тақпақтардың біреуін жаттауды ұсынады.
Не артық? дидактикалық ойыны.
Суреттен не артық екенін табады.
Балалар сандыққа қызығушылық танытады.
Ойыншықтарды балалар қуана қабылдайды.
- Менің ойыншық мысығым бар.
Мысықтың екі құлағы, төрт аяғы, құйрығы бар. Мысығым аппақ.
Ол сүтті өте жақсы көреді.
- Менде құлыншақ бар.
- Құлыншақ кішкентай, әдемі.
Мен құлыншақты жақсы көремін.
- Менде ойыншық ботақан бар. Ботақанның құлағы, төрт аяғы бар.
Балалар қимыл - қозғалыс жасайды.
Ойынды түсініп ойнауға талпынады.
Тез көрсетуге тырысады.
Балалар жылқыны көрсетеді.
Балалар мысықты көрсетеді.
Ботақанды көрсетеді.
Өлең жолдарын бірнеше рет қайталап жаттайды.
- Суретте гүл артық, өйткені ол ойыншық емес.
Рефлексиялық - түзетушілік
Балаларға сұрақтар беріп қайталатады.
Балалардың түсінгендерін, қимыл - қозғалыстарын, жақсы ойнаған балаларды бағалайды, мадақтайды.
Балалар қайталайды. Балалар түрлі қимыл - қозғалыстар жасайды.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: ойыншықты сипаттауды;
Игереді: ойыншық туралы түсінікті;
Меңгереді: өлең жолдарын жаттауды