Топ ережесін айқындау Бірлесе отырып топ ережелерін анықтау, белгілеу

Шеберлік сынып
Тақырыбы Жаңа білімге заманауи көзқарас
Мақсаты:
Әріптестерге бағдарлама бойынша теориялық мағлұмат беру, кеңесу, әріптестердің жаңа әдіс - тәсілдерге көзқарастарын көру.
деңгейлік курс бағдарламасының негізгі бағыттарымен таныстырып, мастер - кластар жүргізу.
Мұғалім іс - әрекеті Әріптестердің іс - әрекеті
І. Кіріспе немесе жұмысқа бейімдеу, танысу бөлімі:
1 Кіріспе сөз. Тақырыппен таныстыру
2 Мұғалім не үшін өзгеру керек? – ой салу, әріптестердің жауабын күту. Сұраққа толық - қанды жауап беру.
3 Мұғалімдер неліктен өзгеру керек үлестірме қағаз тарату Мұғалімнің берген үлестірме парағымен өз ойларын салыстыру
4 Әлем өзгереді - біз де өзгереміз бейнематериал көрсету Бейнематериал бойынша негізгі ойды түйіп алу
5 ІІ. Теориялық бөлім:
бағдарлама идеяларын ашып көрсету, түсіндіру. Бағдарламаның идеяларын талдау, білімге деген көзқарасты өзгерту керектігін, заман талаптарының күшеюі туралы ой қозғау, талдау.
6 ІІІ. Практикалық бөлім:
Топқа бөлу стратегиясын түсіндіру. Менде бір ой бар... әдісі
7 Топ ережесін айқындау Бірлесе отырып топ ережелерін анықтау, белгілеу.
8. Топтың атына сәйкес ұранын анықтау. Оқушылар тобының ұраны: білімді оқушы - мұғалімнің нәтижесі, санасыз оқушы - мұғалімнің еңбегінің бекершілігі
Мұғалімдер тобы: мұғалім мектептің ұйтқысы, негізгі қозғау механизмі
Ата - аналар тобы: баланың адамшылығы ата - ана тәрбиесінен басталады
Мектеп тобы: Мектеп - кеме, білім - теңіз, теңізде жүзіп жүрген кеменің үнемі жолы болғай
9 Мағынаны ашу, сыни көзқарас қалыптастыру Мінсіз... (мінсіз оқушы, ата - ана, мұғалім және мінсіз мектеп бейнесін көрсету Флипчартта мінсіз бейнесін кескіндеу, қорғау.
10. Қорытындылау: Сухомлинский сөзі: “Мұғалімдік мамандық – бұл адамтану, адамның күрделі және қызықты, шым – шытырығы мол рухани жан дүниесіне үңіле білу. Педагогикалық шеберлік пен педагогикалық өнер – ол даналықты жүрекпен ұға білу болып табылады” Қорытынды ой: әріптестердің сөзі
11 ІҮ. Рефлексия: Екі жұлдыз, бір тілек әдісі бойынша семинарға баға беру Стикерлерді толтырып, тақтада тұрған тілектер мен ұсыныстар кітабына жабыстырады.
12 Қосымша материалдар Бейнефильм Әлем өзгереді, біз де өзгереміз , топқа бөлу парақтары, тілектер мен ұсыныстар кітабы.



Ұқсас жұмыстар

Топтық жұмыстың мақсаттары
Абайсыздық қылмыстарын жіктеу
Абайсызда жасалатын қылмыстар
Қазақ тілі сабағында оқушылардың шығармашылығын дамытуға арналған топтық жұмыс түрлері
Тәрбие тарихи-мәдени құбылыс
Тренингтер, іскерлік ойындарды оқыту-тәрбие процесінде қолданудың әдістемелері туралы
Абайсызда жасалатын қылмыстар мен қасақана жасалатын қылмыстардын өзгешілігі
Қалыптастырушы бағалаудың әдістері
Формативті бағалау әдістері
Сынып жетекшісі
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Мұнаймен ластанған топырақтан бөлініп алынған микроорганизмдердің микробтық құрамын зерттеу
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Сұраныс пен ұсыныстың нарықтың әр түрлі құрылымындағы тауар бағаларын анықтау факторы ретінде
Жол қозғалысы және көлік құралдарын пайдалану ережелерін бұзғаны үшін жауапкершілік
Литосфера ж/е топырақ жамылғысының техногенді ластануының негіздері.
Топырақ шіріндісі (гумус) және оны анықтау әдістері