Әріпті өрнекті тап

Математика 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Екі әріптен тұратын өрнектің мәні
Сабақтың мақсаты:
а) екі әріптен тұратын өрнектің мәнін табу дағдысын қалыптастыру.
ә) математикалық білімнің жеке өмірде алатын орны туралы түсініктерін кеңейту.
б) логикалық ойлауларын дамыту;
Пәндік нәтиже: оқушылар екі әріптен тұратын өрнектің мәнін тауып үйренеді.
Көрнекілігі: дидактикалық материалдар
Сабақтың әдіс - тәсілі: түсіндіру, талдау, жинақтау, ой қорыту.

Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру бөлімі
Психологиялық дайындық

ІІ Үй тапсырмасын тексеру.
Оқу қызметін ынталандыру
• Өткен сабақта біз әртүрлі өрнектермен жұмыс жасадық. Бірақ біз олар туралы барлығын біліп болдық деп айта алмаймыз. Әлі көптеген жаңа, әрі қызықты нәрселер бар. Сендер білімнің жаңа шыңына шығуға дайынсыңдар ма? Олай болса, алға!
Білімдерін белсендіру және оқу әрекетіндегі қиындықтарды анықтау.
Санды өрнекті таңдап, оны есепте. Әріпті өрнекті тап.

Жекелей туындаған қиындықтың себебін анықтау
Тапсырманы орындау кезінде өрнектерді белгілейді. Мәнін табады. Әріптен тұратын жазбалар бар, мысалы, а+в, в – с және т. б. Біз мысалдар құрастырдық, бірақ олардың мәнін таппадық.
Қиындықтан шығу жобасын құру
Есіңе түсір! Әріптен тұратын өрнектің мәнін қалай табуға болады? 1 - тапсырманы орындату.

d әрпін берілген санға алмастыр...
Мәнін табу...
2 - тапсырманы орындау кезінде оқушылар өз еркімен ережені қалыптастыруға тырысады.

d әрпін берілген санға алмастыр...
m әрпін берілген санға алмастыр...
Мәнін табу...
Дауыстап түсіндіру арқылы жаңа материалды алғаш бекіту.
3 - тапсырманы k+n орындау кезінде оқушылармен ережені бекіту үшін дауыстап айта отырып, екі әріптен тұратын әріпті өрнектің мәнін табуды түсіндіру.

Қорытынды жасату.
Үлгі бойынша өзін - өзі тексеруге арналған өздік жұмыс

№ 3 тапсырма n - k 550 - 238=, 425 – 198=, 567 – 279=, 624 – 309=
Білім жүйесін енгізу және қайталау

№ 4 Есеп бойынша өрнек құрастыру
d= 36, b=9; 36 - 9 =27 Жауабы: Көрші үйде 27 пәтер бар.
Ә) m= 52, 6 n=328; 526 - 328 + 526 = 724 Жауабы: екі бумада 724 түйме бар.

№5 АВ 4см, СD -? 2 есе артық. CD 8 см, АВ 4см. Осы кесінділерді сыз.

№ 6 Салыстыр.
(43+21): 8 18: 2 126 – (6+4) (126 - 6) +4
26 +36 – 14 27: 9 +11

№ 7 Баған түрінде жазып есепте, тексеруді әртүрлі тәсілмен орында.
789 +164 = 953
56+369 = 425
700 - 358= 442
358 – 192=166
1000 - 190=810
980 – 165= 815
128+625=753
490+ 369=859
458+126 = 584
109+839=948
800 - 609= 191
458 – 399=59
605 – 349=256
881 – 326= 555
235 + 486= 721
557 +126=683
29+199 = 228
17+398= 415
1000 - 65=935
700 - 84=616

Іс – әрекетті қорытындылау.
Бағалау
Үйге тапсырма №7 (2, 4 баған, 93 - бет)



Ұқсас жұмыстар

Математикалық өрнектермен таныстыру
Алгебра элементтері
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ТЕҢДЕУДІ ОҚЫТЫП ҮЙРЕТУДІҢ ӘДІСТЕМЕСІ
Алгебралық материалды оқытудың педагогикалық негізі
Алгебраның дамуы туралы тарихи мағлұмат. Нақты сандар және алгебралық өрнектерді теңбе-тең түрлендірулер
Алгебра элементтерін дамыта оқыту (4-сынып)
БАСТАУЫШ МЕКТЕП МАТЕМАТИКАСЫНДА АЛГЕБРАЛЫҚ ҰҒЫМДАРДЫҢ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Бастауыш сыныпта математиканы оқыту әдістемесі
Әріпті өрнектерді оқыту
Бастауыш сыныптағы алгебралық амалдар
Бюджет балансы және бюджет тапшылығы
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары. туралы
GRAPH кітапханасын қолдану
Бюджет тапшылығының проблемалары және бюджет тапшылығының болу себептері , оны төмендетудің әдістері .
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары.
МTV парақтарының бастапқы беті
Ислам философияның бастапқы негізін қалаушылар
Қазіргі кездегі инфляция жағдайын сипаттап, оның төмендету жолдарын көрсетіңіз
КІТАП БІЛІМ БҰЛАҒЫ
Қызыл кітап туралы