Сабақ қорыту

Сабақтың тақырыбы: Әжесі мен немересі. Не тәтті? Өзіндік жұмыс
Сабақтың мақсаты: Ана, ананың алақаны, анадан ыстық, артық адам жоқ екені туралы, түсініктерін қалыптастыру, шешендік сөздер, Жиренше шешен туралы мағлұмат беру,
Оқушылардың ой - өрісін, тіл байлығын, ойлау қабілеттерін дамыту.
Балаларды аналарға деген сүйіспеншілікке баулу ана еңбегін ардақтап, мейірімділікке сый - құрметке тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақта пайдаланатын көрнекті - құралдар:Жиренше шешеннің суреті, сызбалар, суреттер, ребус
Пайдаланатын әдіс - тәсілдер: сұрақ - жауап, Топтастыру әдісі, көрнекілік, Бес жол өлең әдісі

Сабақтың барысы:
I]. Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, класс бөлмесінің тазалығына көңіл бөлу, оқушылардың сабаққа дайындығы тексеру, олардың назарын сабаққа аудару
II. Психологиялық дайындық.
Күндей жадырап
Айдай арайлап
Жұлдыздай жарқырап
Судай мөлдір таза көңілмен
Бүгінгі сабақты бастайық.
II. Үй тапсырмасын сұрау:Үйге берілген тапсырманы сұрау, пысықтау.
Құттықтаймын, мама, туған күніңмен
ІІІ. Үй тапсырмасын бекіту:

Топтастыру әдісі
АНА

қамқоршы жұбанышым, шуағым, күнім, қамқоршы, жарық, өмір сыйлаушы, аяулы жан, пана, ақылшы

IY. Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі:
Осы берілген сөздерді қалай айтылады? Жуан немесе Жіңішке айтылатын ережелерді еске түсіру.
V. Жаңа сабақ
- Балалар сендерге ананың анасы кім болады?
- әже
- ол сендерге нағашы әже, әкеңнің анасы сендерге туған әжелерің. Олар екеуі де саған жақын. Сендер оларға кім боласыңдар?
- Немере
әже туралы ой пікір сұрау.
Өлең Әжесі мен немересі оқу, талдау.
YI. Дәптермен жұмыс
Дәптерімізді ашайық,
Қолға қалам алайық.
Түп түзу боп отырып,
Көркем етіп жазайық.
Дәптерімізді ашып, айы, күнін жазу.
Ребус шешу Ана
Көркем жазу: Ана
YII. Оқулықпен жұмыс
Ғ. Мүсірепов атамыздың Ана мәтінді оқу, талдау.
43 - жаттығу Мәнерлеп оқып, көшіріп жазу
Ана
Адамда не қасиет болса, бәрі күннің көзі мен ананың сүтінен алынған қасиет.
Ғ. Мүсірепов
Сергіту сәті:Музыкамен би Ана туралы
Билердің, шешеннің суреттерін іліп қоямын.
- Суретте кімдер бейнеленген?
Балалар жауабы:
- Жиреншенің Не тәтті? мәтін берілген. Сол мәтінді оқып шығамын.
Балалар екі баланың жауабын салыстырады.
Екі баланың сөзі қайсы түйінді сөз? осы сұраққа қалай жауап берер едіңдер.? балалар ойын білу
Өзіңдік жұмыс. № 6
Сабақ қорыту: Бес жол өлең құрастыру
Кім? Ана
Не істейді? Жұбатады, еркелетеді.
Қандай? Мейірімді, қамқоршы, ақылшы,
Сөйлем. Мен анамды жақсы көремін
Мәндес сөз. Ақылшы
VIII. Үйге тапсырма[Жиренше шешеннің тағы да басқа аңыздарын оқып, талдау



Ұқсас жұмыстар

Сабақтың типтері және құрылымы
Модульдік оқыту технологиясы туралы
Оқушылардың жаңа білімді игеру сабақтары
Ана тілі сабақтарында бекіту кезеңі
Сабақтың мақсатын анықтау
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының интербелсенді әдістері
Сабақтың түрлері және оның дидактикалық құрылымы
Балықтардың қаңқасы
Жануарлар физиологиясы пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен
Оқушыларды сабаққа әзірлеу
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
ҚҰМЫРА САБАҚ
ЖӘНДІКТЕР ЖОЛАМАЙТЫН КИЕЛІ САБАҚ
Ағылшын тілі сабақтарының танымдық белсенділікті арттыру мүмкіндіктері
ТАРИХ САБАҚТАРЫНДА ТАРИХИ-МӘДЕНИ ЕСКЕРТКІШТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ
Дәріс сабақтарының жоспары.
Сабақ барысындағы бақылауым
Сабақтың міндеттері
Оқушылар білімді толықтай меңгеру үшін ақпаратты енжар қабылдамай, сабаққа белсенді қатысу үшін Ғарыш атты рөлдік ойын ойнаттым