Отбасымен педагогикалық ынтымақтастық

Отбасымен педагогикалық ынтымақтастық.
Бала ата - ананың тағылымымен – өседі
М. О. Әуезов

Отбасы баланы әлеуметтендірудің алғашқы институты: қамқорлықтың тұрақты көзі, тәрбиелеу мен қоғамда өмір сүруге даярлығын реттеу және шешім қабылдай білуге үйрететін ең жақын адамдардың мейірім шуағын сезінетін орта.
Отбасымен педагогикалық ынтымақтастық – баланың жан - жақты даму деңгейіне әсер етіп, тәрбиеші жұмысының сапасын арттырады. Баланы жеке тұлға ретінде тәрбиелеуге күш салатын қазіргі заман педагогикасы; мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту үрдісі. Ата - аналардың баласы үшін қаншалықты жауапкершілік жүктелетіні белгілі. Отбасының өзара ынтымақтастығына және тәрбие жұмысының әлеуетін арттыруға бағытталған жұмыс түрлері алуан: жанға жайлы сөз, тәрбие берерлік жұмысты көрсету, көрмелерді, педагогикалық кеңестер ұйымдастырып, балабақша өміріне ата - аналарды белсене қатыстыру. Дегенмен біздің балабақшамыз шипа - жай типті бөбекжай – балабақша болғандықтан ата - анамен сауалнамалар, электронды хаттар арқылы кеңестер беріледі, тәрбиеші тек анасымен және әкесімен ғана емес, бала тәрбиесіне жиі араласатын отбасының қалған мүшелерімен де қатынас жасауға мүмкіндік береді. Балабақша тәжірибесінде ата - аналардың педагогикалық мәдениетін көтеруге, балабақша мен отбасының бір - біріне әсерін нығайтуға, сонымен бірге топтағы балаларды тәрбиелеу ісіне ата - аналарды тартуға бағытталған.



Ұқсас жұмыстар

Мектеп пен отбасының ынтымақтастығының жасөспірімдер тәрбиесіндегі рөлі
Мектепке дейінгі балалармен жұмыс тәжірибесі
Баланы тәрбиелеу мен оқытуда балабақша мен отбасының сабақтастығы мәселесін әзірлеу
Заманауи мектепке дейінгі мекемелерде ата-аналармен жұмысты ұйымдастырудың ерекшеліктері
Мектепке дейінгі мекеменің отбасымен жұмыс түрлерін ұйымдастыру
Дамуында ауытқулары бар балалары бар отбасылардың негізгі проблемалары
Оқушылардың функционалдық сауаттылығы
Мектепке дейінгі мекеменің отбасымен байланысы
Мүмкіндігі шектеулі балаларды отбасында тәрбиелеу ерекшеліктері
Сынып жетекшісінің бастауыш сынып оқушыларының ата - аналарымен жұмыс жүйесі мен әдістері
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Халықаралық кедендiк ынтымақтастық және мемлекеттiк экономикалық қауiпсiздiк
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институттардың өзара әрекеттестігі
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Махамбет Өтемісұлының педагогикалық көзқарастары.
В.А.Сухомлинскийдің педагогикалық идеясы
Ғұмар Қараштың педагогикалық көзқарастары.