Жай сандықтың тапсырмасы
Тақырыбы: Шамалар. Білімді тиянақтау
Мақсаты:
Білімділік: Сандарды разрядтарға жіктеу, ұзындық, масса, уақыт өлшем бірліктерін есептер шығару арқылы пысықтау.
Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық қабілетін, ой - өрісін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды білім алуға деген қызығушылығын арттыру.
Әдісі: Сұрақ - жауап, түсіндіру
Түрі: Аралас сабақ
Көрнекілігі: интерактивтік тақта, оқулық
Сабақтың барысы:
Ι. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың оқу - құралдарын тексеріп, назарын сабаққа аудару.
ΙΙ. Жаңа сабақ
- Балалар, бүгінгі сабақ ерекше. Себебі мен өзіммен біпге үш сандық ала келдім. Ол сандықтар жай сандық емес егер ішіндегі тапсырмасын орындасақ, сиқырлы сөздер шығады.
Ι. Жай сандықтың тапсырмасы
1. Математикалық ребус шешу
3² 6¹ 20 6¹ 6² 600¹ 1³
2. Топтау жұмысын жүргізу
3. Күннің реті
4. Көркем жазу. 26
5. 1 - мысал
2005, 2050, 2500, 5002, 5020, 8027, 8207, 8270, 8702, 8720
2005= 2005+5
8720= 8000+700+20
6. Жай сандық ашылып, Білімдіге сөзі шығады.
7. Күміс сандықтың тапсырмасы.
4 - есеп
ә) 1 газет - 15 г
100 газет -? г
100•15=1500(г)
Ж: 100 газеттің массасы 1500 г
8. Сергіту сәті
9. 6 - мысал
Ауызша орындалады.
5км = 5000м
5дм = 50см
5см = 50мм
5дм = 500мм
300см = 30дм
700м = 7000 дм
10м = 1000см
Ұзындық, уақыт, масса бірліктерін біз қай кезде қолданамыз. Мына суреттерге назар аударыңдар.
1. Оқулықтың қалыңдығы 15 мм
Сіріңке қорабының биіктігі 14 мм
Тақтаның ұзындығы 2 м
1 қап ұнның массасы 50 кг
1 шақпақ қанттың массасы 8 г
Сабақтың ұзақтығы 45 мин
Жазғы демалыстың ұзақтығы 3 ай
10. Күміс сандық ашылып дүниеге сөзі шығады.
11. Алтын сандық тапсырмасы
Ι топ
(430+170): 100=6
(570+430): 1000=1
(695 - 95): 100=6
ΙΙ топ
100 -(67+28)+5=10
200 -(360 - 240)+30=110
600:(20•5)•6=36
Теңдеу сөзі шығады.
Белгісіз саны бар теңдікті – теңдеу деп атайды.
12. 8 - мысал
Өзіндік жұмыс
13. Алтын сандық ашылып жарық сөзі шығады.
Білімдіге дүние жарық мақалдың мағынасын түсіндіру.
14. Ал, енді сандықтардың аузын бекітеміз.
Алтын сандқтың аузын бекіту үшін мына тапсырманы орындаймыз
1 минут сағаттың қандай бөлігін құрайды?
5 мин ше?
1 мин
сағ
5 мин = сағ
15. Күміс сандықтың аузын бекіту.
Км
Мин
кг
г
Масса
мм
ц
т
сек
16. Жай сандықтың аузын бекіту.
Тест
1. 1 бірл. мыңд. 2 жүзд. 5 бірл.
а) 1235
б) 125
в) 1025
г) 1205
2. Сантиметрмен өрнектеп жаз:
4м 25 см = см
а) 425 см
б) 4025см
в) 400см
г) 25см
3. Уақыт бірліктерін көрсет:
а) км
б) мин
в) мм
г) кг
4. Теңдеудің шешімін тап:
Х • 4 =44
а) 44
б) 176
в) 11
г) 40
5. Бір жұмыртқа 3 минутта піседі.
4 жұмыртқа қанша минутта піседі?
а) 3мин
б) 4 мин
в) 12 мин
г) 7 мин
Тестті тексеру.
ΙΙΙ. Қорыту.
Біз бүгін не істедік?
17. Үйге тапсырма.
3, 9 – есеп
ΙV. Бағалау.
Сызуды оқытудың жаңа технологиясы
Сезім тәрбиесіне арналған дидактикалық ойындар
Білімнің жаңа мазмұны негізінде ана тілі пәнінің оқыту ерекшеліктер
5-7 сынып оқушыларына технология сабақтарында ағашты өңдеудің әдістемесі
Корпустық жиһаз
Болашақ кәсіби мамандарды ұлттық өнерге баулу (сандықша жасау өнері мысалында)
Білім беруде оқушылардың мектеп оқушыларына ағаш өңдеу технологиясын теориялық тұрғыда түсіндіру
Байланыстырып сөйлеу әдістемесі
Жылқы және ту
Мектепке дейінгі балалардың кеңістіктік бағдарлауының теориялық әдістемелік негіздері
ҚОҢЫРБАЙҰЛЫ АҒЫБАЙ жайлы жайлы жайлы жайлы
БАЙМЫРЗАҰЛЫ БАЛУАН ШОЛАҚ жайлы жайлы жайлы
БАУЫРЖАН МОМЫШҰЛЫ туралы жайлы
Ұлы Жібек жолы жайлы жайлы
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
қонақ жайлылық индустриясы
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер
Баймырзаұлы Балуан Шолақ жайлы жайлы
Қоңырбайұлы, Ағыбай жайлы жайлы жайлы
Астана туралы жайлы