Мұғалім логопед

Қостанай қаласы, Затобол ауылы ҚМҚК
Петушок балалар бақшасының логопед мұғалімі
Валеева Ғалия Сағынбайқызы

Сабақтың тақырыбы: Л дыбысын қою
Сабақтың мақсаты:
1. Фонематикалық қабылдауын дамыту
2. Артикуляциялық моторикасын дамыту
3. Зейін болуға тәрбиелеу

Жоспар:
1. Ұйымдастыру бөлімі
2. Сабақтың тақырыбы
3. Артикуляциялық жаттығулар
4. Л дыбысын қою
5. Л дыбысын қоюға арналған дайындық артикуляция жаттығуларын орындау.
6. Фонематикалық анализдерді дамыту
7. Л дыбысы мен әріптің арасындағы байланысты бекіту
8. Сабақтың қорытындысы

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі
Логопед мұғалім лақтың суретін көрсетеді.
- Бұл не? Дұрыс ләқ ал ләқ деген сөздің бірінші дыбысы қандай?
- Л
- Дұрыс айтасың
- Кеме қалай гуілдейді? ЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛ Қане қолымызды майыстырып кеме болайық..
2. Сабақтың тақырыбы
- Бүгін біз Л дыбысын естіп, дыбыстап және оны сөйлемде табуды үйренеміз.
3. Фонематикалық анализдерді дамыту
Логопед мұғалім: Мен қазір сөйлемдерді айтамын, ал сен Л дыбысын естіген кезде шапалақ ұр. Жарай ма?
Логопед мұғалім сөздерді айтады қала, қалам, кеме, алмұрт т. б.
Ал бала Л дыбысын естіген кезде шапалақтайды.
- Мына суреттерге қарашы Л дыбысы болса таңдап ал. Бала суреттерді қарайды.
Кілем, балық, доп, теледидар, алма, қол, көлбақа
Логопед мұғалім:
- Ал енді ойын ойнайықшы Төртінші артық Л дыбысы жоқ сөздер артық болады. Мысалы, дала, қора, ала, мал.
Логопед мұғалім сөзді атап, төрт суретті баланың алдына ашады. Бала артық суретті алып тастайды.
Мұғалім логопед: Сен поезға мінгің келе ме? Сенің алдыңда үш вагон және суреттер тұр(осы үш вагонға Л дыбысы суретте қайда кездесетінін көрсет және орналастыр (басында, ортасында, соңында)
4. Артикуляциялық жаттығулар
Сылақшы , Ине , Құлыншақ , Кеме артикуляциялық жаттығуларды орындау.
5. Дұрыс артикуляция қалпы дағдыларын өндеу.
Л дыбысы дұрыс шығуы үшін тістердің арасы ашық тұруы керек, ал тіл ұшы үстіңгі тістің түбіне немесе қызыл иегіне барып тіреледі.
6. Л дыбысын қою
Логопед мұғалім дыбысты қою үшін үш тәсілді қолданады.
1.(Еліктеу )
- Кеме сияқты гуілде ( ЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛ)
2.(Айнаға қарап қайталау)
- Инені көрсетші, қандай үшкір еді. Енді жоғары қарай таңдайға майыстыр. Енді кеме секілді гуілде ЫЫЫЫЫЫ. Тілдің ұшын босатпа.
3.(Екі тіс арасындағы Ы дыбысы)
- Логопед мұғалім: Жалпақ тілді тістің ұшымен тістеп, Ы деп дыбыстаймыз. Л деп естіледі.
7. Сабақтың қорытындысы.
- Қандай дыбысты өттік?
- Л дыбысын
- Л дыбысы қалай дыбысталады екен? (Бала Л дыбысының артикуляциясын қайталайды)



Ұқсас жұмыстар

Мектеп логопедінің жұмысын ұйымдастыру
Логопедиялық тексеру жұмыстары
Мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде логопедиялық жұмысты ұйымдастыру. Балалар емханасы жағдайында логопедиялық жұмысты ұйымдастыру
Бaлaның eрeкшe бiлiм aлу қaжeттiлiгiн aнықтaу бoйыншa, пeдaгoг-психoлoг, лoгoпeд- мұғaлiм, дeфeктoлoг әлeумeттiк пeдaгoгтың aтқaрaтын қызмeтi
Бaлaның eрeкшe бiлiм aлу қaжeттiлiгiн aнықтaу бoйыншa, пeдaгoг-психoлoг, лoгoпeд- мұғaлiм, дeфeктoлoг әлeумeттiк пeдaгoгтың aтқaрaтын қызмeтi туралы
Мектепке дейінгі мекемеде логопед қызметінің бағыттары
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМДЕГІ ЛОГОПЕД - ДЕФЕКТОЛОГТАРДЫҢ РӨЛІ
Жалпы мектеп жасындағымекемедегі мұғалімдердің сөйлеуі бұзылған балалармен жүргізілетін жұмысқа дайындығы
Сөйлеу тілін түсінуін дамыту
Оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыру
Атам мектепте шаруашылық меңгерушісі, әжем физика пәнінің мұғалімі
Айнагүл апай мектепте ұстаз болып, Игерген мұғалімнің мамандығын
Сыйымызға риза бол, Мұғалімдер қауымы
Мектептің жаны - мұғалім
Мұғалім сенің тәрбиелеушің
 Мұғалімнің кәсіби шеберлігі - сапалы білім кепілі
Мұғалімге арналған нұсқаулық
Мұғалім - барлық білім беру жүйесінің негізі, жаны және жүрегі
Мұғаліммен және сыныптастарымен әңгімелесу - оқушының қызмет белсенділігін қамтамасыз ететін және түсінігін дамытатын маңызды құрал
Мұғалім сөзі