Венн диаграммасы. Сабақтың тақырыбы

Сабақтың тақырыбы: MS Excel - де диаграмма құру
Сабақтың мақсаты:
бiлiмдiлік: MS Excel - де диаграмма шеберінің көмегімен диаграммалар тұрғызуды және әртүрлі типті диаграммалар құруды үйрету;
дамытушылық: оқушылардың MS Excel программасы мүмкіндіктерін пайдалана отырып диаграмма тұрғызу дағдыларын қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың компьютерлік сауаттылықтарын даыту;
тәрбиелiк: оқушыларды адмагершілікке, имандылыққа, азаматтық пен жауапкершілікке тәрбиелеу және ұқыптылық пен тиянақтылыққа баулу.
Сабақтың типі: аралас
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Сабақтың әдісі: түсіндірмелі, практикалық
Пәнаралық байланыс: геометрия, сызу,
Сабақтың көрнекiлiгi: интерактивті тақта, слайд

Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
• Оқушылармен сәлемдесу;
• Оқушыларды түгендеу;
• Олардың құрал - жабдықтарын және сабаққа дайындықтарын тексеру;
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
Microsoft Excel - жайлы жалпы түсінік.
ІІІ. Үй тапсырмасын бекіту:
1. Тест сұрақтары
1. Microsoft Excel – электрондық кестесін қалай ашамыз?
А) Іске қосу - программалар - Microsoft Excel
Б) Іске қосу - программалар – стандартты - Microsoft Excel
В) Іске қосу - құжаттар - Microsoft Excel
2. Жаңа бет қосу үшін
А) Файл – лист Б) Вставка – лист В) Формат – лист
3. Ұяшықтар қалай белгіленеді?
А) А6, Ң12 Б) Д12 В) Ә15
4. Ұяшық дегеніміз не?
А) Бағанның жалпы атауы Б) Жолдың жалпы атауы
В) Бағана мен жолдың қиылысқан орны.
5. Excel электрондық кесте не үшін керек?
А) Мәтіндерді еңгізу үшін;
Б) Есептерді жүргізу және диаграммаларды тұрғызу үшін;
В) Эксперимент жүргізу үшін
6. Excel программасынан шығу үшін қандай программалар орындалады?
А) Файл – параметр Б) Файл – шығу В) Файл - өшіру
7. Бағана мен жолдар қалай белгіленеді?
А) A, B, C, D, E, F, т. б. және 1, 2, 3, 4, 5, 6 т. б. Б) А, И, С, М және 1, 2, 3, 4, 5, 6
В) A6, D12, F15, Q4 және 1, 2, 3, 4, 5, 6
8. Бағана ені мен жолдың ұзындығын өзгерту
А) Бағананың үстіне барып тышқанды шерту керек.
Б) Кез келген жерде тышқанды шерту керек.
В) Тышқанды бағанның аты бар жолды оң жақ шекарасында орналастырып курсор қос бағдарша түріне айналғанда, сол жақ батырмасын шертіп, оны жібермей басып тұрып қажетті бағытқа өзгерту керек.
9. Жаңа құжатты қай батырманың көмегімен құрамыз?
А) Б) В) Г)
10. Қандай батырманы пайдаланып құжатты ашуға болады?
А) Б) В) Г)
2. Семантикалық карта.
Р С Сұрақтар
65536 Сандық кестемен жұмыс істеуге арналған бағдарлама Іске қосу - Бағдарлама - лар - MS Excel 256
1 Бағандар саны қанша?
2 Қанша жолдан тұрады?
3 Формула қатары?
4 Бағдарламаны қалай іске қосамыз?
5 Excel бағдарламасы дегеніміз не?

ІҮ. Жаңа сабақ
Диаграмма сандық мәліметтердің өзгеруін айқындап көрсетуге мүмкіндік береді.
Диаграмма – бұл мәліметтерді талдау мен салыстыру ыңғайлы болу үшін кестедегі мәліметтердің көрнекі графиктік түрде берілуі.

1. Диаграмманы құру үшін: Қою менюдегі Диаграмма командасын таңдау

2. Стандарт аспаптар тақтасындағы

Диаграмма шеберінің жұмысы төрт қадамнан тұрады, батырманы шерткеннен кейін оның
бірінші қадамы экранға шығады:

Стандартты ішкі бетіндегі Тип өрісінен қажетті диаграмма типін, ал Вид(түр) өрісінен түрін таңдаймыз және оны Нәтижені көру (Просмотр результата) батырмасы басулы күйде қарауға болады. Дөңгелек диаграмма бүтін нәрсенің бөліктерге бөлінуін көрнекі көрсететін болғандықтан және әр бөлік бүтіннің қандай бөлігін құрайтыны анық көрінетіндіктен оқушылардың таңдауы бойынша осы тип алынды.
Диаграмма құрудың екінші қадамы – мәліметтер аралығын енгізу. Біздің мысалымызда мәліметтерді таңдау әрекеті оларды белгілеу арқылы орындалған еді.

Диаграмма шеберінің үшінші қадамында оған түрлі түсініктемелер (легенда) енгізіп, осьтерді белгілеуге, диаграмманың тақырыбын жазуға, мәліметтерді диаграммада көрсетіп жазып қоюға, т. б. әрекеттер орындауға болады.
Егер диаграмма дұрыс құрылған болса, оның қандай мақсатқа арналғанын анықтау оңай болады. Ол үшін оған берілген, енгізілген мәліметтер анық әрі түсінікті болуы керек.
Диаграмманың орналасуын таңдау үшін төртінші қадамды пайдаланамыз. Диаграмманы орналастырудың екі мүмкіндігі бар: біріншісі – жеке бетке орналастыру, екіншісі – кесте тұрған бетке қатар орналастыру.
Біздің мысалымызда көрнекілігі үшін қатар орналастыру мүмкіндігін таңдаймыз.

Диаграмма құру барысында Кері (Далее), соңынан Дайын (Готово) батырмасын басу арқылы жасап отырған диаграммамызды аламыз.

Практикалық жұмыс:
Информатика пәнінен тоқсандық бағаларының қорытындысы.

Сыныбы Оқушы саны 5 4 3 2
8 А 21 6 5 10 -
8 Ә 21 5 6 10 -
9 А 18 6 2 10 -
9 Ә 19 6 3 10 -
9 Б 20 3 2 15 -

Ү. Жаңа сабақты бекіту:
1. Венн диаграммасы.
ҮІI. Оқушыларды бағалау.
ҮІІІ. Үйге тапсырма: §8. 5. Практикум



Ұқсас жұмыстар

Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Волейбол ойын ережесі
Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту – технологиясы
Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту – педагогикалық технология
Қазақ тілі сабақтарында сын тұрғысынан ойлау стратегияларын қолдану
Қазақ әдебиетін оқытуда сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық іс-әрекетін дамытудың әдістемелік жүйесі
Сын тұрғысынан ойлауды оқытудың мұғалімге берері
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының маңызы
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын биологияда қолданудың маңызы
Бетховеннің симфониялық шығармашылығы
Сабақтың міндеттері
Крест жорықтары ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Бастауыштары есімдіктердің әр түрінен болатын Менің курстас жолдастарым тақырыбында шағын әңгіме құрастырыңыз
Сабақтың тақырыбы
Бұқар жырау шығармаларының басты тақырыбы - халқына, отанына деген ыстық махаббаты
Грамматикалық тақырыбымыз Ыңғайлас салалас
Тәрбие сағат тақырыбы
Тәрбие сағаттың тақырыбы
Сабақтың мақсаты