Одағай сөзінің орысша баламасы қалай
Жастар - біздің болашағымыз.
Грамматикалық тақырып: Қаратпа сөздер
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқшау сөздер және оның түрлеріне тоқтала отырып, оған үтірдің қойылу ерекшеліктерімен таныстыру. Оқушыларды тыныс белгілерін дұрыс қоя білуге үйрету арқылы сауатты жаза білуге жұмылдыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды жұппен, топпен жұмыс жасай білу арқылы бірін - бірі тыңдай білуге, өзгенің пікірімен санаса білуге баулу, сөйлеу мәдениетіне төселдіру.
Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, өз ойын дәлелдей білу дағдыларын жетілдіру, грамматикалық сауаттылықтарын арттыру
Психологиялық дайындық
Топқа бөлу: 2 түсті қағазбен топқа бөлу
Сабақтың ұраны: Не ексең соны орасың
Үй жұмысын тексеру: Одағай сөздерді қолданып, сөйлем құрау.
Өткенге шолу: Қыстырма сөздің орысша баламасы қандай?
Одағай сөзінің орысша баламасы қалай?
Одағай сөзінің неше түрі бар?
Сәйкесін тап ойыны:
Қой шөре - шөре
Жылқы әукім - әукім
Түйе құрау - құрау
Ешкі көс - көс
Сиыр пұшайт - пұшайт
Жаңа сабаққа кіру:
Кел, балалар, оқылық!
Оқығанды көңілге,
Ықыласпен тоқылық!
Оқысаңыз, балалар,
Шамнан шырақ жағылар!
Қаратпа сөз және қойылатын тыныс белгілері
Балам - ау, күні бойы қайда жүрсің? Бері жүр, Аян, мына жақта жидек бар. Ана кітапты әперші, Айдын.
Лексикалық тақырыпқа көшу:
Мен жастарға сенемін!
Жаңа тақырып: Жастар - біздің болашағымыз!
Мәтінді аудару: Жастар – біздің болашағымыз
Сөздікпен жұмыс:
Тапқыр – находчивый
Білімді – образованный
Жастар – молодежь
Шығармашыл - творческий
Болашақ - будущее
жаңашыл - новатор
Еңбекқор - трудолюбивый
Үштұғырлы - трехъязычный
Алдына мақсат қоя білуші - целеустремленный
Постер құру:
1. Мәңгілік ел жастары қандай болу керек?
2. Қазіргі жастар қандай?
3. Оқушыларды бағалау
Рефлексия:
Екі жұлдыз, бір тілек!
Солтүстік Қазақстан облысы, Мамлют ауданы, Покровка мектебінің
қазақ тілі мұғалімі Еділбаев Алмас Сәрсенбайұлы
2003 жылы тіл мен әдебиет саласы бойынша бекітілген кейбір терминдердің қалыптасуы, бірізділігі, жүйелілігі
В. Скотт шығармаларының аудармасындағы тарихилық пен көркемдік
«Жолдастар» романындағы кейіпкер тілі және автор тілінің І.Жансүгіровтің қазақ тіліндегі лексикалық бірліктер мен грамматикалық бірліктер
Сыр өңірі жазушыларының тіліндегі жергілікті қолданыстар
Көркем аударма және тарихи романдағы диалог қызметі
Қазақтың ғылыми терминологиясын қалыптастырудағы Ахмет Байтұрсынұлының рөлі
Қазақ тілі сабағын Абай шығармашылығымен байланыстыру
Ғылым тілі
Сөйлемнің оқшау бөліктері
Ағылшын және қазақ тіліндегі лакуналар мен жалқы есімдерді баламасыз лексика ретінде қарастыру және олардың аудару кезіндегі ерекшеліктерді анықтау
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Одағайлардың ерекшеліктері
Жылумен өңдеген кезде Жылқы еті қалай өзгереді?
Мемлекеттік қызметке қалай түсуге болады
Міне, үш ай жазғы демалыстан шығып, жаңа оқу жылына зейін қоямыз деп жүргенде, күздің суық та қоңыр күндерінің қалай өткендігін де байқамай қалыппыз
Көрінбей қалай жүргенсің бұрын көзіме ерке қыз
Миға шабуыл Сен табиғатты қалай түсінесің
Жануарлар жауынан қалай құтылатынын өздерің әңгімелеп, талқылаңдар
Оныңыз қалай
Балпан байдың қызына қалай құда түскендігі