Болашақтың энергиясынын бірге қалайық құрметті оқушылар
Өткізген: Жаратылыстану – математика пәндер бірлестігі
Тақырыбы: Болашақтың энергиясын бірге қалаймыз
Өткізілу түрі: Интеллектуалдық ойын.
(7 - ші арнадағы Шоу бум тележобасымен алынған)
Мақсаты:
Білімділік: жаратылыстану - математика пәндерден алған білімдерін тереңдету;
Дамытушылық: Ұйымдастырушылық қабілетін дамыту;
Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу, оқушыларды нақты пәндерге қызықтыру, оқушылардың жеке басын тәрбиелеу.
ШАРАНЫ ЖАБДЫҚТАУ
Көрнекі құралдар: Жаратылыстану - математика пәндерінің ұлы ғалымдардың портреттері, музыкалық сүйемелдеу, қанатты сөздер, электрондық оқулықтар, интербелсенді тақта.
Пайдаланған әдебиеттер:
1. Математика және физика. Ғылыми – әдістемелік журнал 2005 №3, 2004 №1
2. Математика, биология, химия, география, информатика, Физика және астрономия оқулықтары.
3. 7 – 9 сыптар физика кітаптары.
4. Кластан тыс жұмыстар – әдістемелік кітап Шалқар - 2009ж.
5. Шың кітап: физика, биология, география, математика.
ШАРАНЫҢ МАЗМҰНЫ
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Мұғалімнің кіріспе сөзі
Кешіміздің мақсаты оқушылардың ойлау қабілетін, шапшаңдығын арттыру, логикалық ойлау қабілетін тексере отырып бүгінгі Болашақтың энергиясын бірге қалаймыз тобын анықтау
Төменде әріптестеріміздің назарына мектепте өткізілетін Жаратылыстану - математика апталығының онкүндігіндегі қорытынды кеш Шоу бум атты ұсынып отырмыз. Бұл ойынның ерекшелігі 7 - 10 сыныптар аралығында болады. ( Интеллектуалдық ойын)
Бүгінгі таңда оқушылардың жаратылыстану – математика пәндері бойынша білімдерінің сапасын арттыру, логикалық ойлауын дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру үшін түрлі сайыстар, ойындар өткізіп тұру тиімді. 7 - 10 сыныптар аралығында қатысып, өз білімдерін сынайды. Оқушылардың қызығушылығы жоғары болады, осындай кештерді апталықтан тыс уақыттарда да ұйымдастырып тұруымызға болады. Сыныптан тыс шараның жеңімпаздары бағалы сыйлықтармен марапатталады.
Ал, оқушы, ұстаздар
Ортаға назар салайық.
Сайыскерлер шықпақ сайысқа,
Қол соғып қарсы алайық,- деп ду қол шапалақтап сайыскерлерімізді ортаға шақырамыз.
І топты шақырамыз 7 - 10 класс оқушыларынан құралған
ІІ топты шақырамыз 7 - 10 класс оқушыларынан құралған.
Жоспары
8 сұрақ болады. Әр сұрақта 4 жауап болады. Бұрыс жауабын қимаймыз. Дұрыс емес жауабын қиып тастаймыз.
Сұрақтар 7 - 10 класс жаратылыстану математика пәндерінен беріледі.
Жауап бере алмаған жағдайда жарылады.
І топты шақырамыз 7 - 10 класс оқушыларынан құралған
1 сұрақ:
Қай ғалымның айтуы бойынша 365 күн, 6сағат 10 мин., 8 секунд
бар деген.
A. Юрий Алексеевич Гагарин
B. Мұхаммед Тарағай Ұлықбек
C. Әбу Насыр әл - Фараби
D. Галилео Галилей
2 сұрақ:
Бауырсорғыштың аралық иесі:
A. кішкене тоспаұлу
B. сиыр
C. қой
D. шаян
3 сұрақ:
Қағаздағы суретті немесе мәтінді экранға түсіруші?
A. Принтер
B. сканер
C. пернетақта
D. маус
4 сұрақ:
Жоңғар қақпасынан Орталық Азияға дейін соғатын жел?
A. Шілік
B. Сайқан
C. Арыстанды - Қарабас
D. Қордай
5 сұрақ:
Қандай желдерге маусымдық сипат тән?
A. Муссон
B. Пуассат
C. Ебі
D. Батыс желдер
6 сұрақ:
Минуттың алпыстан бір бөлігі неге тең?
A. 60 - секунд
B. 1 - секунд
C. 20 - секунд
D. 30 - секунд
7 сұрақ:
Бір килобайт қанша байтқа тең?
A. 1024 Мбай
B. 1024 Кбайт
C. 1024 Гбайт
D. 1024 байт
8 сұрақ:
Азот диоксиді адам қанында нені азайтады.
A. Көмірқышқыл
B. Карбоксил
C. Карбонил
D. Фенолфталейн
E. Лакмус
F. Гемоглобин
G. ІІ топты шақырамыз 7 - 10 класс оқушыларынан құралған
1 сұрақ:
Физика сөздің ғылыми мағынасын байытуда тарихта “екінші ұстаз” кім?
A. Әбу Насыр әл - Фараби
B. Стагирит Аристотель
C. Николай Коперник
D. Блез Паскаль
2 сұрақ:
Анд тауының символы деуге болады
A. Кондор мен ламаны
B. Пума мен аюды
C. Тапир мен Гуанаканы
D. Шиншилла мен аюды
3 сұрақ:
Тәуліктің төрттен бір бөлігі.
A. 8 сағат
B. 6 сағат
C. 12 сағат
D. 24 сағат
4 сұрақ:
Цемент зауыты орналасқан қала:
A. Көкшетау
B. Алматы
C. Астана
D. Шымкент
5 сұрақ:
Файлдар қайда сақталады?
A. Корзина
B. Қапшық
C. Қалтада
D. Сумкада
6 сұрақ:
Адам қай қабықтың бөлігі:
A. Гидосфера
B. Атомосфера
C. Тропосфера
D. Биосфераның
7 сұрақ:
Иондардың гидраттануы туралы ұғымды енгізген ғалым
A. И. А. Каблуков
B. М. В. Ломоносов
C. Д. Пруст
D. Д. И. Менделеев
8 сұрақ:
Митоздың бөліну нәтижесінде бір аналық жасушадан неше жасуша түзіледі?
A. Біреу
B. Үшеу
C. Төртеу
D. Екеу
E. Бесеу
F. Алтау
Осымен бүгінгі жаратылыстану – математика пәндер онкүндігінің Болашақтың энергиясын бірге қалаймыз атты қорытынды кешін аяқтаймыз. Болашақтың энергиясынын бірге қалайық құрметті оқушылар. Қатысқандарыңызға мың рахмет.
Kahoot платформасының мүмкіндіктері
Электрондық оқу құралын lcds жүйесі бойынша ұйымдастыру
Ақшақар балам
Физикалық сыныптан тыс жұмыстардың классификациясы
Балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру
Smart технологиясының артықшылықтар
Күн сәулесі - болашақтың сарқылмас энергиясы
XIX ғасырдың соңында және XX ғасыр басында физика
Д.А.Қонаевтың Кеңестік Қазақстанның дамуына қосқан үлесі
Жұмыс уақыты туралы
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер
ПРОГРЕСШІЛ ПАРТИЯ, БОЛАШАҚТЫҢ ПАРТИЯСЫ
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру