Ойлан кестесінің сырын ашу
Сабақтың тақырыбы: Сөз тіркесі
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларға сөйлемдегі сөздердің мағыналық тұлғалық жағынан өзара байланысты болатынын түсіндіру.
2. Сөз тіркесіне сұрақ қоя білуге дағдыландыру.
3. Бірігіп жұмыс жасауын ұйымдастыра отырып, сауатты жазуға баулу
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, суреттер, кестелер.
Сабақтың әдісі: Әңгімелеу, түсіндіру, топтық жұмыс.
Өткен тақырыпты қайталау.
1. Мәтін дегеніміз не?
2. Мәтіндегі негізгі ой.
3. Мәтін түрлері.
"Ойлан " кестесінің сырын ашу. Сабақтың тақырыбы: Сөз тіркесі
Сөз тіркесінің түрлері Сөздердің орын тәртібі арқылы тіркесуі. Мысалы: Ағаш қасық - сын есім, +зат есім
Қой қора - зат есім + зат есім
Қосымшалар арқылы тіркесуі
Мысалы: Жолға шығу, Бормен жазу
Шылаулар (септеулік) арқылы Өзенге дейін бару, көпір арқылы өту.
Дауыс екпіні арқылы
Топтық жұмыс.
117 - жаттығу.
1. Ағаш қасық, көк шөп, мектеп мұражайы 2. тез оқу, мектепке келу, дұрыс жазу 3. Менің орным, біз оқушымыз, отпен ойнама.
118 - жаттығу.(ауызша ) Сурет бойынша сөз тіркесін құрап жазу.
Ойын: Ойлан тап!
Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып, сөз тіркесін жаса. (көз, жүрек)
1.... жұтқан,...... інің түгі бар
2...... ге ілмеу,.... і тоймау
Тақтамен жұмыс
119 - жаттығу. Бекіту кезеңі
1. Ағам маңдай термен тапқан ақшасына екі бұзау сатып алды. Нан дастарқанға маңдай термен келді.
2. Біреудің ала жібін аттама. 3. Батырлар қоян жүрек болмаған. Үйге тапсырма: 120 - жаттығу. Бағалау.
Дамыта оқыту арқылы тіл дамыту
Арифметикалық амалдарды оқыту әдістемесі
1 сынып Ана тілі оқулығының құрылымы мен құралысы
Шекәрім Құдайбердіұлы
Жаңа технология үрдісінде математика сабағында ойын элементтерін тиімді пайдалану арқылы оқушылардың ой - өрісін дамыту
Бастауыш мектепте математиканы жазбаша есептеу тәсілдерін үйрету әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық түсініктерін дамытуда дидактикалық ойындарды қолдану
Мектептегі мұғалімдердің педагогикалық кәсіби тұлғасын қалыптастыру
Бастауыш мектепте сан есім мен етістікті байланыстыра оқыту
Бастауыш мектеп математикасын оқыту үрдісіне дамыта оқыту технологиясын қолдану
Ашу процесіндегі биохимиялық өзгерістері
Он бес одақтас мемлекетке ортақ мерейтой болған Ұлы Жеңіске биыл 72 жыл толғанымен, бұл мерекенің тойланып келе жатқанына 55 жыл
Мектепте білім беру ісіндегі басты бағдар - оқушылардың тек шығармашылық мүмкіндіктерін ашу
Құлатай үйге кірген соң, бойы бір тұтам ашулаңды
Қаз сәл ойланып тұрып
Жұқпалы емес иммунологиядағы жетістіктер Ф. Бернетке иммунологиялық бақылау концепциясын ашуға мүмкіндік берді
Мені ойландыратын жайт, осы күндерге қалай жеттік
Василиса Егорға ашулы пішінмен күдіктене қарап
Жәлменде Байшығашұлы турады әңгімелер
Жиембет Бортоғашұлы - жырау, әскербасы болған