Тапсырманы топтарға тастау

Бастауыш сынып мұғалімі Гульмира Есимбекова

Тақырыбы: Дихан Әбілев Астанаға ақ бата
Мақсаты: Оқушыларға мәтіннің негізгі идеясын ұғындыру, Астана деген ұғымды түсіндіру.
Міндеттері: Әңгімені оқып таныстыру, мазмұнын ашу. Өлеңдегі тіркестерді меңгерту арқылы тілдерін дамыта отырып, ойлау, сөйлеу әрекеттерін жетілдіре түсу.
Сыни тұрғысынан ойлауға байланысты міндеттер:
Оқушының оқу мен жазу арқылы сыни тұрғысынан ойлауын дамыту, қиялын шарықтату және сезімін ояту.
Топтық жұмыс процесіне байланысты міндеті.
1. Оқушылар бір – бірімен пікірлесе отырып, ортақ қорытынды шығарады.
2. Тақырыптың түсініксіз жерлерін анықтайды.
3. Топтастарының сұрақтарына жауап береді.
4. Қорытынды шығарады, өз пікірін дәлелдейді.
5. Өзара құрмет сезімін тудыру.
Басқаның пікірін сыйлауға, сөзін бөлмеуге үйренеді.
Тәрбиелік мәні: Оқушылардың Астана қаласына деген қызығушылығын арттыру. Астанаға деген таңдану мен мақтаныш сезімдер туғызу. Отанын сүюге тәрбиелеу.
Көрнекі құралдары: кестелер, үлестірмелі карточкалар, төс белгілер, слайд, инетрактивті тақта.
Стратегиялары: топтастыру, ұжымдық оқу, ой шақыру, эссе, автордың орындығы
Түрі: саяхат сабақ
Типі: жаңа материалды меңгерту

Сабақтың барысы:
І. Қызығушылықты ояту
Ұйымдастыру. Сәлемдесу

II. Ой шақыру
Ал, балалар, саяхат сабағымызды бастаймыз.
Ойын Астанаға саяхат Оқушылар 2 топқа бөлінеді.
1 - топ - қонақтар, 2 - топ - оларды қарсы алушылар
Топтастыру.
1. Астана тобы
2. Алматы тобы
3. Қаратал тобы
Үй тапсырмасы. Стратегия. Әлемді шарлау
Астана туралы деректер (ата - аналардың көмегімен.)
Оқушылар топ бойынша тапсырмаларын қабырғаға іледі. Өзара пікір алысады. Топтар бір – бірінің тапсырмаларын оқиды. Әр топтың спикерлері қорғайды.

ІІІ. Жаңа сабақ. Мақсат қою.
Ой шақыру.
Берілген сөздер бойынша оқушылар сабақтың тақырыбын айту керек.
1. Дихан Әбілев.
2. Ақын, жазушы.
3. Астана, ақ бата.

Кіріспе
Мәтінмен жұмыс:
1. Мұғалімнің оқуы
2. Оқушының оқуы
Мағынаны ажырату
Ақ бата сөзінің мағынасын ашу.
Тапсырманы топтарға тастау.
Мәтіннің толық мазмұнымен жұмыс:
Астана
Мәтіннен Астананы сипаттайтын сөздерді табу
(ақ қала, жаңа қала,, жас қала, соққан жүрек, баспана, еліміздің түндігі)

Астанаға тілек

Мәтіннен тауып жазу
(еркінде, жасқама, нұр жаусын, аппақ күнің лауласын, дос туысың көп болсын, жақындассың жауласың, еңсең өссің, елің өссің)
3. Бейнефильмнен үзінді Астана - әсем қала

IV. Бекіту.
Ой толғаныс. Астанаға арнау тақырыбында:
1 топ - шағын эссе;
2 топ - 4 жол өлең;
3 топ - сурет салу

V. Қорытындылау
Бағалау
Үйге тапсырма Өлеңді мәнерлеп оқу.
2. Астана туралы деректер іздеу.
3. “Астана - әсем қала” атты тақырыпта әңгіме жазу.
Сабақты “Қазақстан - қыран далам ” атты әнмен аяқтау.



Ұқсас жұмыстар

МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ КҮРДЕЛІ СӨЙЛЕУ ТІЛІ БҰЗЫЛЫСЫ БҰЗЫЛЫСЫНЫҢ ОЙЛАУ ӘРЕКЕТІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Танымдық дидактикалық ойындар
Пернетақта және ондағы пернелердің қызметі
Балаларды мектепке дайындаудағы еңбектің маңызы
Бастауыш мектеп оқушыларының зерттеушілік дағдыларын қалыптастыру деңгейлері
Деңгейлеп оқыту технологиясының ерекшеліктері
Оқушылардың өздік орындайтын жұмыстарына жалпы сипаттама
MS - DOS ТУРАЛЫ НЕГІЗГІ МӘЛІМЕТ
ТОПТЫҚ ДИНАМИКА ЖӘНЕ БАСШЫЛЫҚ
Мұғалім мен оқушы қатынасы
Табиғи өсімдік қауымдастықтарының топтарға бөлінуі, оның ерекшеліктері
Экологиялық факторларға қатысты организмдердің экологиялық топтарға жіктелуін түсіндіру
Экономика саласындағы әлеуметтік топтарға жатпайтыны қайсы
Арнайы таратпа материалға сүйеніп графикалық тапсырманы орындау
Барлық топтарға бірдей тапсырма
Оқушылардың тапсырманы орындау кезеңі
Жарқыра шыршаІІ кіші топтарға арналған Жарқыра шырша жаңа жылдық сценарийКейіпкерлер
Тапсырманы талдау Нарқын сөзін басқа сөзбен алмастырып көр
Әртүрлі пішіндерді пайдаланып оқушыларды топтарға бөлу
Тапсырманы бірінші орындаған топ жеңімпаз