Жаттығуларды талқылау

Бір - біргеміз, берік іргеміз
(Мұғалімдермен тренинг)
Сабақтың мақсаты: ұжым арасындағы байланысты нығайта отырып, эмоционалды жігер беру, бірін - бірі кеңірек танып білуге, қатысушылардың өз мүмкіндіктерін шамалауға және күз мезгіліндегі шаршағандықтарын төмендетіп, көңіл күйлерін көтеру.

1 - жаттығу Қатысушылар шеңбер құрып отырады
Нұсқаулық: Барлығымыз орынымыздан тұрып бір бірімізбен қол беру арқылы, құшақтасып, оң иықпен, сол иықпен, оң аяқпен, сол аяқпен, оң тіземен, сол тіземен, балалық еркелікті еске алып мұрын ұшымен сәлемдесеміз.

2 - жаттығу Қатысушылар шеңбер құрып отырады.
Кім жылдам жаттығуы
Нұсқау:
Қатысушылар шеңбер құрып отырады. Ауа, су, жер деген сөзді айта отырып, допты бір - біріне лақтырады. Допты қағып алған адам ауа деген сөзді естіген адам құстардың, су деген сөзді естіген кезде балықтардың, жер дегенде аңдардың аттарын айтуы тиіс. Ойын шапшаң ойналуы тиіс.

3 - жаттығу Қатысушыларды екі қатар сапқа тұрғызу керек.
Нұсқаулық. Барлық тапсырманы біз үнсіз жасаймыз, мүмкіндігінше әр тапсырманы жылдам және дұрыс жасауға ұмтылу керек.
Бірінші тапсырма бой өлшемі бойынша сапқа тұру керек.
Екінші тапсырма Саптың басында 1 - қаңтар, соңында желтоқсан
Туған күндері бойынша орналасу.
Үшінші тапсырма: Саптың басына көзі қою қара адам тұруы керек, ал саптың соңында шашы ең ашық түсті адам тұруы керек.
Қарсы топ мүшелеріне тексерту керек.

4 - жаттығу. Қатысушылар шеңбер құрып отырады.
Жүргізушінің қолында доп болады.
Нұсқаулық: Қазір бір бірімізге допты беру арқылы допты қағып алған адам: Сен өмірде қандайсың? Деп сұрақ қояды қағып алған адам өз бойындағы жақсы қасиетін айтады. Әркім өз бойындағы жақсы қасиеттерін айтып шығуы керек.

5 - жаттығу. Тиімді қарым - қатынас орнату бағытында бейне жаттығу.
Ортаға 6 мұғалім шақырамын. Сіздерге тапсырмалар беріледі. Тапсырмаларды үнсіз оқып, вербалдық емес қарым - қатынас құралдарының көмегімен жағдаяттарды ойнап шығуы тиіс. Басқа қатысушылар не жайлы баяндап жатқанын шешулері керек.

Жаттығуларды талқылау: Жаттығу қорытындысы мен рефлексия жасауда мынадай сұрақтарды қарастыру тиімді.
Жаттығудың қай кезеңдері қиындық тудырды?
Неліктен?
Қатысушылар қазір өздерін қалай сезініп отыр?
Ойынды жылдам ойнау қиын болды ма?

Жаттығудың қай кездерінде қандай сезімдер пайда болды?
Қатысушыларға әрбір жағдайға байланысты ұсынылған жағдайға байланысты рөлдерге таңырқаған кездер болды ма?
Қорытынды: Ұстаздарға жаттығу аяқталғаннан кейін рахмет айтып, алған әсерлерімен бөлісу керек.
Шеңбер құрып қол ұстасып отырып, бір – біріне қарап жақсы тілектер тілейді.
Өзіміздің жақсы ниетімізді басқаға білдіргенде, оның сөзсіз өзімізге қайтып оралатынын түсінуіміз керек.



Ұқсас жұмыстар

Әлеуметтік-психологиялық тренингтің теориялық-әдіснамалық негіздері жайлы
әлеуметтік-психологиялық тренингтің теориялық-әдіснамалық негіздері
Педагогикалық бақылаудың сипаттамасы
Эвакуациялау жолдарына қойылатын өртке қарсы талаптар
Ойын іс-әрекетінің психологиялық сипаттамасы туралы
Рецептивті лексикалық дағдылар
Жаттығулар арқылы тіл дамыту жолдары
Сөйлеу тілін түсіну
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАР АРАСЫНДАҒЫ ҚАРЫМ- ҚАТЫНАСТЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫНА ОЙЫННЫҢ ЫҚПАЛЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІН ЗЕРТТЕУ
Спорттық дайындық құрылымы
Қазақстанның сыртқы экономикалық саясатын талқылау - тапсырма
Белтемірдегі жаттығуларды орындау әдістемесі
Сын есім туралы мағлұмат беру, сын есімге байланысты жаттығуларды орындау арқылы грамматикалық заңдылықтарды меңгерту
Әртүрлі топтағы оқушыларға бағалау критерийлеріне жетуге мүмкіндік беретін жаттығуларды жоспарлау
Жағдаяттарды талқылау
Қатысушыларға талқылау үшін белгілі бір тақырып немесе сұрақ беру
Жаттығуларды тексеру
Топта талқылау
Дарынды және талантты балаларға қатысты міндеттер - білім саласында ойлауды, талқылауды және мұқият жоспарлауды талап ететін едәуір күрделі мәселе