Синтетикалық желімдерді ата

Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес.
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, топтық, диалогтық
Құрал - жабдықтар: Интерактивті тақта, желім түрлері, плакат, маркер, қағаз кезінділерден тұратын сурет.

І. Кіріспе
А) Сәлемдесу, түгелдеу, топқа бөлу.
Б) Өткен сабаққа шолу жасау.
Құрастырып бекіту қандай тәсілдермен жүргізіледі?
60 - сурет. Желіммен жабыстыру арқылы құрастырып бекіту түрлерін ата?
Ағаш бөлшектерді желімдеу арқылы құрастырып бекітудің, басқаша бекіту түрлерінен қандай артықшылықтары бар?
Желімдеп жапсырудың мықтылығын тексерудің өндірісте қандай тәсілі бар?
ІІ. Бекіту:
Ыстық орындық әдісі арқылы.
ІІІ. Жаңа тақырып
Қызығушылығын ояту, оқушы біліміне ой салу. Интерактивті тақта.
Тақтадан не байқадыңдар?
Тақырыпты ашу сабақ мақсатын айту.
1. Аялдама
А) Желім дегеніміз не?
Б) Желім туралы не білесіңдер? Топтастыру әдісі арқылы оқушылардың желім туралы білім деңгейіне шолу жасау.
В) Желімнің қандай түрлерін білесіңдер?
С) Желім неден алынады?
Д) Желімдеуге кіріспес бұрын не істеу керек?
2. Аялдама.
1. Үш топқа құпия сандар арқылы 3 түрлі желім беру.
1 - топ. Мастер клей
2 - топ. БФ
3 - топ. Ұнтақ желімі.
Жұмысты төмендегі сұрақтар бойынша қорғау.
Желім атауы?
Қолдану әдісі?
Қауіпсіздік ережесі?
Қандай заттарды желімдеуге арналған?
Қандай желім түріне жатады?
Құрамы
ІҮ. Негізгі бөлім.
3 Аялдама.
Мағынаны тану кезеңі. Жаңа мәліметтермен танысу. ( парақшадағы мәтінмен жұмыс) үш топқа құпия сандар арқылы үш түрлі мәтін беру.
1 - топ: Тақта түріндегі желімнің жасалуы.
2 - топ: Ұнтақ түріндегі желімнің жасалуы. (казеин)
3 - топ: Желімдердің топталуы.
4. Аялдама (мозайка ойыны) ойын шарты үш топқа құпия сандар арқылы қағаз кесінділерінен тұратын сурет беріледі. Ойын барысында бөлшектерден керекті суретті құрастырады. Құрастырып болған соң сурет бетінде берілген сұрақтарға жауап береді.
І - топ
1. Ағаш желімдеу жұмысына қажетті құралдарды ата.
2. Мал өнімдерінен алынатын желімдерді ата?
3. Өнеркәсіпте желім қандай түрлерде шығарылады?
4. Казеин желімі неден алынады?
ІІ - топ
1. Желімдеу алдында қандай жұмыстар жүргізіледі?
2. Синтетикалық желімнің табиғи желімнен айырмашылығы неде?
3. Желімдеу кезінде қауіпсіздік ережелерін ата?
4. Синтетикалық желімдерді ата?
ІІІ - топ.
1. Желім неше топқа бөлінеді?
2. Резина бұйымдарын желімдеуге қажетті құралдарды ата?
3. Синтетикалық желімдерді өңдіру үшін қандай шикізат пайдаланылады?
4. Табиғи желім нешеге бөлінеді?

Ү. Қорытындылау. Ой қорыту Рефлексия. Не білдім? Не үйрендім? Түсінбеген тұстарым, не маңызды болды?
ҮІ. Бағалау. Өз - өздерін бағалау.
ҮІІ. Үйге тапсырма. Желім түрлері. қазіргі заман технологиямен жасалған желім түрлерін анықтап келу.



Ұқсас жұмыстар

Суспензиялық ерітінді
Синтетикалық шайырлар негізіндегі пластмассалар
Пластикалық операциялардың элементтері
Пластикалық операция түрлері
Ағаш қосылыстардың негізгі түрлері, бөлу принципі, желім түрлері, желімдеу технологиясы
Баспа және баспахана. Полиграфиялық материалдар
Эпоксидті шайырлардың түрлері мен қасиеттері
Пластикалық қалдықтар мәселесі
МЕКТЕП ХИМИЯ КУРСЫНДА БЕЙІНДІК ОҚЫТУДЫ ҚОЛДАНУ
Ағашты механикалық тәсілмен өңдеу
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Абай атама
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі