Оқытудың нәтижесі

Сілтемелер: Мұғалімге арналған нұсқаулық

Мақсаты: Мектеп ұстаздарын курс Бағдарламасымен таныстыру, оқытудың 7 модулі туралы түсінік бере отырып, оқу мен оқытуда жаңа әдіс - тәсілдерді топтық жұмыстар арқылы қолдану оқушыларды бітімге, келісімге қол жеткізуге үйрету.

Міндеттері: - оқу мен оқытуда жаңа әдіс - тәсілдерді оқытудың тиімді әдістерін пайдаланып, жаңа білімді игеру;
- Топтық жұмыс нәтижесінде оқушылардың әртүрлі ұстанымдармен алмасуға ықпал ету;
- Ынтымақтастық оқу жағдайында оқушылардың құрбы - құрдастарымен қарым - қатынас жасай отырып, өз идеяларын ұсына білуге, әртүрлі ұстанымдармен алмасуы.

Оқытудың нәтижесі: Сабақ соңында әр мұғалім топтық жұмыстың маңызын түсініп, топтық жұмыстың оңтайлы жақтарын тәжірибесінде пайдалануға ұмтылуы
Сабақтың әдіс - тәсілдері Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс, АКТ, СТО, оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Күтілетін нәтиже Білу. Оқыту мен оқуда бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру туралы білімдерін толықтырады.
• Қолдану, түсіну және талдау: өз тәжірибесінде мұғалім топтық жұмысты тиімді пайдалана білуге дағдыланады, оқытудың тиімді әдіс - тәсілдерін тиімді пайдалана алатынын көрсете алады, топта бірлесе отырып жұмыс істей отырып, өзгенің ойын құрметтей білуге үйренеді.
• Бағалау: Өзін - өзі, өзгені бағалауды үйренеді.
Ресурстар н е құрал - жабдықтар Интерактивті тақта, бейнеслайдтар.
Бірлескен жұмыстарға негізделген тәсіл 1 - Алтын топ ережесін құру;
2 - Сергіту сәті;
3 - Ой бөлісу, пікір алмасу.
Коучинг сабағының жүру барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі(сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу).
II. Мұғалімдерді түрлі - түсті стикерлер арқылы 3 - топқа бөлу.
III. Мұғалімдердің өзін - өзі таныстыруы.
IV. Алтын топ ережесі, топтық жұмыстың маңызы мен талаптары.
V. Сергіту сәті.( Қызыл өрік биі).
VI. Постер қорғау(Акула балығы)
VII. VIII. Мұғалімдердің рефлексиясы.
VIII. Екі жұлдыз, бір тілек.



Ұқсас жұмыстар

Желіні күйге келтіру
Дидактика жайлы жалпы түсінік
Дидактиканы оқытудың жеке заңдылықтары
Сөз мәдениетін жаңа технологияларды тоғыстыра оқыту жолдары
Техникалық және кәсіптік білім беруде аналитикалық химияны арнайы пәндермен байланыстыра оқыту әдістемесі
Оқыту процесіне ұйымдастыру педагогика ғылымының күрделі проблемасы
Жалпы білім беретін орта мектептерде қазақ тілінен сөз мәдениетін оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздері
Дамыта оқытудың ерекшеліктері мен қолдану тәсілдері
Білім беруді жетілдіру талаптары
Бастауыш мектеп математикасында проблемалық оқыту технологиясын қолдану
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Дамыта оқытудың тиімділігі
Бастауыш мектепте сөз тіркестерін оқытудың әдістемесі
ТМК өндірісінің нәтижесі
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда
Музыкалық оқытудың орындарда музыкалық оқытуды ұйымдастырудың жүйесі
 температураның әсер етуінің нәтижесінде ұлпаның зақымдануы үсік деп аталады
Андрогенез көбіне ұрықтануға дейін овоцит ядросының кейбір жағдайларға байланысты ыдырап кетуі нәтижесінде, тек сперматозоид ядросының қатысуымен жүретін процесс