Өлең ішінен сын есміді тап

Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Сын есім.
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік:Оқушылардың шығармашылық ойлау қабілеттерін, грамматикалық тапсырмалар арқылы теориялық ойлауын, тілін дамыту;
Дамытушылық: шығармашылық қабілеттерін дамыту, жаңа технологияны пайдалана отырып білім сапасын арттыру;
Тәрбиелік: бір - бірін тыңдай білуге, өзара ынтымақтастыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, тірек сызбалар, қима қағаздар, үнтаспа.
Сабақтың әдістері: талдау - жинақтау, сұрақ - жауап, деңгейлеп, саралап оқыту, өзіндік көрнекілік әдісі.
Сабақтың барысы:
І. Алғашқы ұйымдастыру бөлімі. Психологиялық дайындық.
Қатар - қатар тізіліп
Оқушыға лайық.
Қолымызды жіберіп
Түп - түзу боп тұрайық.
Жақсы болып сабақта
Әдеп сақтау сәніміз.
Отыруға нақпа - нақ.
Дайындалдық бәріміз:
І қатар жәй отыр,
ІІ қатар - тез отыр,
ІІІ қатар - сен де отыр,
Сабақ бастар кез боп тұр!
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. 390 - жаттығуды тексеру, бір - екі оқушыдан ереже сұрау.
ІІІ. Жаңа материалды меңгерту.
Ертеде ана мен бала болыпты. Анасы бір күні науқастанып, жатып қалыпты. Төсек тартып жатып баласынан бір жұтым су беруін сұрапты. Ерке өскен бала анасын тыңдамай ойнап кетеді. Анасын қара құс алып кетеді. Ойыннан келсе анасы жоқ, ол өкініп жылайды. Кәне, балалар, бала анасына қауысу үшін не істеуіміз керек? Көмектесу ойынын ойнап жәрдем берейік.
Сөзжұмбақ.
1. Қандай сұрағына жауап береді?
2. Заттың түсін білдіреді?
3. Қандай жолдас болуы мүмкін?
4. Бөлме қандай болады?
5. Алманың түсі қандай?
6. Қай сұрағына жауап береді?
7. Жемдеп қойған мал?
Кәне, балалар, сөзжұмбақ шешуі Сын есім болды. Олай болса топтастырып көрейік:
ІҮ. Дәптермен жұмыс.
Жері байдың - елі бай (мақалды түсіндіру)
392 - жаттығу.
Алма - қызыл, тәтті, домалақ.
Пияз - сары, ащы, сопақ.
Бұрыш - қара, ащы. Домалақ.
(жазып жатқанда жеке тапсырмалар беру, карточкалар тарату)
№1. Мақал ішінен сын есімді тап.
№2. Өлең ішінен сын есміді тап.
№3. Сын есміге зат есім тіркеп жаз.
№4. Сын есімге зат есім, етістік тіркеп жаз.
№5. Жұмбақ, жаңылтпаштан сын есімді табу.
Ү. Ойын. Кім зейінді? . Сурет таратылып, ауызша сын есім айту.
Мысалы: Мынау қу түлкі. Ол өте айлакер, мақтаншақ. оның түсі қызғылт. Ол өте сүйкімді. (қоян, құмырсқа, аю, жылқы)
Терме диктант (үнтаспа)
Көктем қандай көңілді,
Күміс жаңбыр төгілді.
Мөлдір аспан ашылып
Күннің көзі көрінді.
ҮІ. Сергіту сәті.
Жаңбыр, жаңбыр себелеп,
Тырс - тырс етіп төбеме
Күркіре күн тарсылда
Найзағайым жарқылда,
Көк шалғанды аралап
Тәтті жидек теремін,
Жуып берсең жидекті
Өлең айтып беремін.
393 - жаттығу. Топпен жұмыс.
Ойын. Кім шапшаң?
І. Зат есім; ІІ. Етістік; ІІІ сын есім.
ҮІІ. Сабақты бекіту. Сынау жұмысын орындау.
1. Сын есім дегеніміз не?
А) заттың аты
ә) заттың қимылы
б) заттың сапасы
2. Туынды зат есімді тап
А) қала
ә) малшы
б) тау
3. Көптік жалғаулы сын есміді тап.
А) батыр
ә) оқушылар
б) ағаш
4. Туынды сын есімді тап
а) аспан
ә) желсіз
б) темір.
Жаз суретімен жұмыс
Шайдай ашық аспан. Айнала көкорай шалғын шөп. Әп - әдемі, әсем гүлдер. Қызылды - жасылды көбелектер т. б.
Сын есім, етістік.
ҮІІІ. Бағалау. Жеке - жеке сабаққа қатысқан оқушыларға баға беру, кемшіліктерін болашақта жоюға ескерту.
ІХ. Үйге тапсырма. 394 - жаттығу, ереже жаттау.
Х. қорытынды.



Ұқсас жұмыстар

2 сыныпта зат есім мен сын есімді байланыстыра оқыту
Қазақ тіліндегі сөз тіркестерінің басыңқы сыңары: грамматикалық құрылымы және танымдық мәні
Фонетика-фонематикалық тіл дамымаушылғы бар мектеп жасына дейінгі балаларда сөйлеу тілін қалыптастырудың теориялық мәселелері
Ағылшын тілінің сөз таптарын аудару ерекшеліктерін зерттеу
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА АНА ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Жүсіпбек аймауытов – әдебиет сыншысы
Қазақ тілі сабағында ойын түрлерінің қолдану тиімділігі
Жүсіпбек Аймауытовтың көсемсөз мұрасы
Ж.АЙМАУЫТҰЛЫ – ӘДЕБИЕТ СЫНШЫСЫ
Оқушылардың танымдық белсенділігін еске ала отырып, қазақ тілі сабағында оқу - тәрбие үрдісін жетілдіру
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Батыс Еуропа елдері экономикалық интеграциясының ерекшеліктері
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Индустриялдық – инновациялық бағдарламасының негізі
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау