Жүрек жылуыҚұндылық Сүйіспеншілік Қасиеттер: қайырымдылық, мейірімділікСабақтың мақсаты

Тақырып: Жүрек жылуы
Құндылық Сүйіспеншілік
Қасиеттер: қайырымдылық, мейірімділік
Сабақтың мақсаты: Қайырымдылық , мейірімділік , адамгершілік құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту.
Міндеттері:
- мейірімділік, қайырымдылық туралы түсініктерін кеңейту;
- қамқорлық жасауға жетелеу;
- мейірімділікке тәрбиелеу;
Ресурстар: (құралдар, мәлiметтер) Сюжетті суреттер, үнтаспа, ватман, түрлі түсті бояу (гуашь) Сабақ барысы
1. Мотивациясын ояту
- Барлықтарыңыз көздеріңізді жұмыңыз. Сіз табиғаттың ең көркем жерінде екенін елестеңіз. Сіз көл жағасында суда жалаң аяқ жалдап жүрсіз. Салқын су сіздің аяғыңызды сипап жатқан сезімде боласыз (тыныштық). Күннің көзі жер бетін қыздыруда (тыныштық). Сіз гүлдің, шөптің және балдың иісін сезесіз (тыныштық). Сіз көңілді құстар ән салып жатқанын естисіз..... (тыныштық).
Тыныштықта тұрып, өзімізді тыңдайық, табиғат - анамызды тыңдайық. Алақандарыңызды күннің көзіне жайыңыз. Көк аспаннан және күзгі жердің суығы ағатын жылы күннің сәулелерін сезіңіз (тыныштық). Қазір біз көзімді ақырын ашып, басқа жаққа қарай қолымызды жайып, бізге өмір, денсаулық, қуаныш және жақсы көңіл күй сыйлаған Ана - Табиғатқа Рахмет деп айтамыз. Сабақ барысын талқылау:

Музыка ойнап тұрады

2. Үй жұмысын тексеру:
- Үйге не берілді?
• Жүрек жылуы дегенді қалай түсінесіңдер? Оқушылар өз ойларын ортаға салады
3. Әңгімелеу (сұхбат)
• Үлкендер еркелеткенде қандай күйде боласыңдар?
• Жақсы көретін адамдарға қандай тілек айтқың келеді?
• Басқаларға жақсылық жасаған кездерің болды ма?
- Балалар, қазір мен сендерге Валентина Александровна Осеваның ізімен жазылған Жай ғана әжей әңгімесін мазмұндап беремін. Мұқият тыңдаңдар.
• Сендер осындай оқиғаға кездесулерің мүмкін бе?
• Бұл оқиғадан не үйрендіңдер?
• Абзал мен Айнұрдың ой - пікірлері туралы не айтасыңдар?
Сұрақтарға толық, дұрыс жауап беруге тырысу

4. Дәйек сөз
Табиғаттағы барлық жылу - күннен,
Өмірдегі барлық жылу - адамнан .
Михаил Пришвин
• Осы сөзді қалай түсінесіңдер?
• Неге табиғаттағы барлық жылу күннен дейді?
• Неге өмірдегі жылу адамнан дейді?
- Онда мына қағаз бетіне барлығымыз өз жылуымызды қалдырайық. Қолдарыңды бояуға малып, алақанның іздерін қалдырамыз. Талдау, естерінде сақтату

5. Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс
- Қазір біз сендермен 3 топқа бөлінеміз де, жағдаяттар шешеміз.
• Сен бір құшақ газет - журнал көтеріп келе жатқан пошташыға кездестің...
• Сен аулаға ролик тебуге шықтың, ал досының ролигі жоқ...
• Анаң ас пісіріп жатыр, ал інің мазасызданып кетті... Топпен жұмыс

6. Үй тапсырмасы: Менің жан жануарға, табиғатқа қандай қамқорлық жасадым тақырыбында ойланып келіңдер
7. Топпен ән айту
С. Молдасаханұлының сөзіне жазылған, Ф. Жолдасованың Бала тілегі әнін орындау
Ән айту



Ұқсас жұмыстар

Рухани адамгершілік білім беру және тәрбие негіздері
Оқушылардың санасын меннен бізге дейін
Мектеп оқушыларына өзін-өзі тану пәнін оқытудың негіздері мен ерекшеліктері
Табиғатқа аялы қарым - қатынастарын дамыту
Қазақ отбасындағы рухани адамгершілік тәрбиені қалыптастыра отырып өзін-өзі танумен байланыстыру
Өзін-өзі тану пәні мен өзге оқу пәндерінің инновациялық әдіс-тәсілдер арқылы өзара сабақтасып, ықпалдасуы
Балалар бақшасындағы адамгершілік тәрбиесінің маңызы
Мектеп оқушыларына өзін-өзі тану пәнін оқытудың ерекшеліктері
Бастауыш мектепте өзін-өзі тану пәнін оқыту
Өзін-өзі танудың ғылыми теориялық негіздері
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Ландшафттың экологиялық қасиеттері
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Бие сүті және қымыздың құрамы мен қасиеттері. туралы
Бие сүті мен қымыздың шипалық және емдік қасиеттері.
Қазақстандағы қайырымдылық қорлардың ерекшеліктері
Қазақстандағы балалар үйі мен интернаттардағы қайырымдылық шаралары
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Стратегияның мақсаты, мiндеттерi және оны жүзеге асыру қағидаттары
Сертификаттаудың негізгі мақсаты