Мәтінді жоспар бойынша түсіндіру

Ана тілі. 3 сынып.
Сабақтың тақырыбы: Мейірім.
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділігі: С. Бегалиннің Мейірім мәтінінің мазмұнын түсіндіру, идеясын анықтау.
2. Дамытушылығы: Негізгі ойды анықтау, сипаттама беруге, мінездеме беруге жаттықтыру.
3. Тәрбиелігі: Оқушыларды адамгершілікке, мейірімділікке тәрбиелеу.

Сабақ көрнекілігі: суреттер, дидактикалық материалдар, суреттер топтамасы, таратпа материалдар.
Сабақ түрі: Аралас сабақ.
Сабақ әдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру, салыстыру, даналық ағашын пайдалану, тест сұрақтары.
Сабақтың жүрісі: I. Ұйымдастыру.

II. Өткенді пысықтау. Абай мен Әбіш
1. Абай кім? Ол туралы не білесің?
2. Әбдірахман кім? Әкесі қалай атады? Әкесі баласын қалай сынады? Қалай жауап берді?
3. Саған кімнің жауабы ұнады? Сен қалай жауап берер едің?

III. Жаңа сабақ.
1. Суреттер топтамасы арқылы. Сапарғали Бегалин - балалар жазушысы. 1895 - 1983. Кітаптары: Сәтжан , Шоқан асулары , Әңгімелер .
2. Сөзжұмбақ шешу. Шоқан .
3. Мәтінді жоспар бойынша түсіндіру.

Жоспар.
1) Шоқанның әкесі туралы.
2) Көрші ауыл жылқышылары.
3) Егіншілер.
4) Шоқанның ісі.
5) Шегеннің ашуы.
6) Шыңғыстың ауылы.
7). Мейірім.
8) Риза болу.
4. Мәтінді түсініп, тізбектей оқу.
5. Сөздік жұмысы.
6. Сұрақтар мен тапсырмалар.
7. Мінездеме беру.
8. Ой қозғау. Кімдікі дұрыс?
9. Сипаттау. Шоқан - қарапайым, адал, шыншыл, ақылды, мейірімді. ( сызба арқылы.)
10. Бөлімдерге бөлу, ат қою.
11. Өрескел, өктемдік, содырлық сөздерінің мағыналық қатарын табу.
12. Тест жүргізу.

1. Шеген ауылының жылқышылары егіншілерге не істеді?
А) жақсылық
ә) үстемдік
3) мейірімділік.
2. Оларға кім араша түсті?
А) Шеген
ә) Жазықбай
б) Шоқан
3. Шоқан егіншілерге қандай сезім білдірді?
А) аяушылық
ә) реніш
б) қаталдық.
4. Әкесі Шоқанды қалай түсінді?
А) қате
ә) дұрыс
б) дұрыс емес.
5. Шыңғыс Шегенге неге қарсылық білдірмеді?
А) қорықты
ә) сескенді
б) аға деп сыйлады.
13. Топтық сайыс. Даналық ағашы арқылы қорытындылау.
Бағалау.
Үйге тапсырма беру.



Ұқсас жұмыстар

Ана тілі пәнін оқыту әдістемесі
Оқушыларға білім беретін дерек көздеріне сәйкес топтастырылған әдістер: сөздік әдістері, көрнекілік әдістері, тәжірибелік әдістер
Мәтінді қабылдауға оқушыларды психологиялық дайындау
Оқыту әдістерінің көптүрлілігі, оларды топтастыру
Қазақ тілі сабақтарында бастауыш сынып оқушыларын байланыстырып сөйлеуге үйрету әдістемесі
«Бастауыш сыныпта оқушыларға мәтіндік қабылдаттыру үшін істелетін жұмыстар мен мәселелер»
Бастауыш сыныпта оқушыларға мәтінді қабылдаттыру үшін істелетін жұмыстардың негізгі мәселелері
Оқыту — даму негізі
Оқыту әдістерін, құралдарын бастауыш білім беруде пайдалану
Оқыту әдістері
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Аймақтық экономиканың дамуындағы кәсіпорындарда қаржылық жоспарлауды ұйымдастыру (ЖШС «ГЕРМЕС»)
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Қазақстанға шетелдік тікелей инвестициялардың елдер бойынша жиынтық ағыны
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Бизнес жоспарын құру жолдары