Ауыл қаланың қасында
Сынып: 4
Тақырып: Ауылдағы еңбек
Мақсаты: Тақырып бойынша қарапайым сұрақтарға жауап беруге баулу. Грамматикалық тақырыпты әртүрлі тапсырмалар арқылы қайталау. Байланыстырып сөйлеу дағдыларын ұштап, сұраққа толық, жүйелі жауап беруге дағдыландыру. Ауызша, жазбаша тілдерін, оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Еңбексүйгіштікке, өзара қол ұшын бере білуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Сөздік қорлары жаңа сөздермен толыға отырып, сауатты сөйлеу, жазу дағдылары, ойлау қабілеттері дамиды. Салыстырып, талдап үйренеді.
Түйінді идеясы: Ауыл адамдары туралы өз ойларын туралы айта білуі. Табиғатқа сүйіспеншіліктерін ояту.
Сілтеме: Тақырыптық - күнтізбелік жоспар
Дереккөздер, құрал жабдықтар: Сабақ презентациясы, бағдаршам көздері, үлестірме материалдар, бағалау парағы, фломастер, ассоциативтік карта, Даналық ағашы
Сабақ кезеңдері: Мұғалімнің іс - әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі 1. Сәлемдесу, психологиялық ахуал қалыптастыру. Шаттық шеңберін құра отырып, бір – біріне жақсы сөздер айтады.
2. Сұрақтарға жауап ала отырып тілдік ортаға енгізу.
- Сен қай Республикада, қай облыста тұрасың тұрасың?
- Шығыс Қазақстан облысының орталығы
- Сен қай қалада, қай көшеде, нешінші мектепте оқисың?
- ҚР рәміздерін ата Оқушылар бір - біріне жақсы сөздер айта отырып сәлемдеседі.
Оқушылар сұрақтарға толық жауап береді
Фонетикалық шынықтыру: 1. Адасқан әріптер ойыны. Шашылған әріптерден сөз құрап, қазақ тіліне тән әріпті тауып, мінездеме береді. Осы сөздер арқылы топтарға бөлінеді.
өзен , ұшқыш , егін
2. Бағалау парақшаларын түсіндіре отырып, тараттым
3. Осы сөздер төңірегінде ашық, жабық сұрақтар қоямын.
- Ұшқыш қайда жұмыс істейді?
- Ұшқыш болу үшін не істеу керек?
- Қазақстанда қандай өзендер бар? Біздің қалада ше?
- Егінді қашан бастаймыз? Көктемде қандай жұмыстар істейміз?
3. Оқушылардың назарын тақтадағы Даналық ағашына аударып, Мен де ағаш ектім. Сабақ соңында осы ағашымыз қалай жапырақ жаятынын көреміз Әр оқушы өз ойын айтады, мысал келтіреді.
Осы сөздер арқылы топтарға бөлініп, топ ішінде рөлдерге бөлінеді.
Ұшқыш әуежайда жұмыс істейді. Ұшқыш болу үшін оқу керек. Біздің қалада Бұқтырма, Хамир өзендері бар. Көктемде егін егеді, ағаш отырғызады, ауланы тазалайды. т. б
Үй тапсырмасын тексеру: Ауылда сөзіне әр топқа кластер беремін. Оқып бір - бірін бағдаршам түстері арқылы формативті бағалай отырып, толықтырды.
Жаңа сабаққа ену:
Сөйлемдерді тыңдап, алдарыңдағы суретке қарай отырып сабақ тақырыбы ашылды. Менің атам мен әжем ауылда тұрады. Ауыл қаланың қасында. Ауылда егін егеді, мал бағады. Шешем фермада жұмыс істейді.
- Ауылда қандай мамандық иелері бар?
- Олар не істейді?
Нені білу керекпіз, нені үйрену керекпіз? Сұрағына оқушылардан жауап алдым. Өзім толықтырдым.
Оқушылар өз ойларын ортаға салды. Мәтін
Ауыл туралы екенін айтты
- Дәрігер, сатушы, мұғалім, сауыншы.
- Олар жұмыс істейді, еңбек етеді.
Ауылдағы еңбек тақырыбын ашты
Сөздік сөздермен жұмыс:
Озат - передовой
Еңбекқор - трудолюбивый
Көмектестік - помогли
Жем - корм
Жарық - светлый Балалар сөздерді тізбектей, жұппен
оқиды. Тән әріптерді табады, мінездеме береді. Бір сөзді буынға бөліп, жуан, жіңішкелігін ажыратады. Сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады. Күн мен түн , Кім шапшаң ойындары арқылы сөздерді қайталады.
Мәтінмен жұмыс 1 топ – мәтінді оқып, аударады
2 топ - мазмұндайды
3 топ - мәтін бойынша сұрақтар құрастырады Әр топ өз тапсырмасын орындады.
3 топ сұрақтар құрастырып, қалған екі топқа қойды. Әр топ өз жауаптарын айтты, бірін - бірі толықтырды.
Топтық жұмыс: 1 топ. Венн диаграммасы Қала мен ауылды салыстыр.
2 топ. Деңгейлік тапсырмалар.
3 топ. Мәтіннен зат есімдерді теріп жаз 1 – топ өз жұмыстарын тақта алдында қорғады.
2 - 3 топтардың жұмысын топ басшылары тексеріп бағалады
Рефлексия: Сабақта маған не ұнады? Несімен ұнады? Не ұнамады? Сенің бүгінгі сабақтағы еңбегің қандай? сұрақтарына жауап жазып Даналық ағашына жапсырады
Ағашымыздың жайқалып кеткенінен біздің жақсы жұмыс жасағанымыз көрініп тұр. Сол себепті әркім өзін басынан сипап қойсын.
Оқушылар өз ойларын жазып, ағашқа жапсырды.
Әр оқушы бүгінгі еңбегі үшін өз басынан сипап жарайсың деді
Үйге тапсырма: Деңгейлік тапсырмалар
Бағалау: Топ спикерлері топ мүшелерін бағалады.
Экскурсиядағы дайындық технологиясы
Алты ғасыр іздеген баласағұн
Орта ғасырдағы Сығанақ қаласының зерттелу тарихы
Тағызым етем, естен кетпес ерлігіңе туралы
IX—XII ғасырлар Орта Азия мен Қазақстан қалаларының өміріндегі өрлеу кезеңі
Әлия Молдағұлова Нұрмұхаммедқызы
Достық
X-XII ғасырлардағы Қазақстан халықтары мен тайпаларының мәдениеті
Экологиялық проблемалар жайында
Қазақ қызы - Әлия
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi
Ауыл шаруашылығы өнімдерін өңдейтін кәсіпорынның пайдалылығын арттыру жолдары
Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік билік органдарының жүйесі
Қазақстан Республ икасындағы салықтың нарықтық экономиканы тұрақтандырып, ондағы маңызы
Ауыл шаруашылығында бағыты
Қазақстан Республикасында салық жүйесінің қалыптасуы
80-90 жылдардағы Қазақстан ауылдары.
Қазақстан Республикасындағы валюталық реттеу мәселелері
Қазақстан Республикасындағы ипотекалық несиелеудің теориялық негіздері