Жаңа идеяларды өзінде бар біліммен байланыстыра білу

Сабақтың тақырыбы: С. Мәуленов Менің Республикам өлеңі (презентациясымен)
Сабақтың мақсаты: Ақынның өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет беру, кең байтақ Қазақстанды ұлықтау, тамаша табиғатын сипаттау, оқушылардың ой - өрісін, дүниетанымын кеңейту, өз елін сүюге, қастерлеуге, бейбітшілікті дәріптеуге үйрету.
Сілтеме: Әдебиет 5 - сынып Ә. Дайыр. Қ. Айтқалиев. Оқыту әдістемесі Г. Құрманбаев, Е. Жұматаева
Негізгі идея: Қазақ жерін кеңдігін, байлығын, тамылжыған тамаша табиғатын суреттеп, сол Отанға деген перзенттік мақтаныш сезімді ояту.
Міндеттер: Жаңа ақпаратпен танысады.
Жаңа идеяларды өзінде бар біліммен байланыстыра білу.
Естіген және оқыған мәліметтерді талдауға және сараптауға дайындалады.
Топпен жұмыс жасау дағдысы дамиды.
Оқытудың нәтижесі: Мәтінмен жұмыс жасау дағдысы дамиды.
Сыни тұрғыдан ойлайды.
Өз ойларын талдайды, бағалайды, қорытындылайды, ортақ бір пікірге келеді, белсенділік көрсетеді.
Сабақтың әдіс - тәсілдері СТО стратегиясы, диалогтік оқыту әдісі, сөзжұмбақ, Еркін жазу әдісі, Топтастыру , Балық қаңқасы әдісі, Автордың орындығы әдісі
Көрнекіліктер Слайд, К. Р картасы, маркер, смайликтер, Қазақ энциклопедиясы, С. Мәуленов. II томдық өлеңдер жинағы
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі
Топқа бөлу
Үй тапсырмасын сұрау.
Сөзжұмбақ шешу Менің Республикам
Өлеңді мәнерлеп оқу
Еркін жазу әдісі
1 - топ Менің елім тақырыбына эссе жазу
2 - топ Өлең құрылысына талдау
- топ Отан, туған жер туралы ақындардың өлеңдерінен үзінді айту және сурет салу.
Сергіту сәті: Көк тудың желбірегені әні.
Сөздікпен жұмыс
Әдебиет теориясына талдау.
Мақал - мәтелдер жарысы
1 - топ Топтастыру стратегиясы
2 - топ Балық қаңқасы әдісі
3 - топ Автордың орындығы әдісі (Өлеңнен қандай әсер алдыңдар?)
Үйге тапсырма: өлеңді жаттау.
Бағалау, өзін - өзі бағалау, топтық бағалау, жиынтық бағалау.
Оқушылар топқа бөлінеді.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар өлеңді мәнерлеп оқиды.
Оқушылар өз бетінше ойланады, ізденеді, бір - бірінің пікірін таңдайды, толықтырады.
Белсенді іс - әрекетке көшіп.
сурет салуға ұмтылады.
Жеке жауапкершілікті сезініп, өз ойын, пікірін қорытындылайды.
Өзін - өзі бағалайды, топтар бір - бірін бағалайды.



Ұқсас жұмыстар

Интеллект карта құрудың алгоритмі
Педагогикалық психология
Пәнаралық байланыс функциялары
Сенсорлық білім - сенсорлық танымның қалыптасуын және сезімдер мен қабылдауды жетілдіруді қамтамасыз ететін мақсатты педагогикалық әсерлер
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының маңызы
Проблемалық және қарқынды күшейте оқыту технологияларының ерекшеліктері
Тілдік төрт дағды
Қоғамдағы мәдениет туралы түсінік
Этнопедагогика пәні.
Музыкалық-эстетикалық бәләм мен тәрбие БҚ заманауи мектеп қиыншылықтары
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
ЖАМАҚҰЛЫ БЕЙБАРЫС
БАРАҚҰЛЫ ЖӘНІБЕК
ҚР-дағы мұнай нарығының даму заңдылықтары және тенденциясы «Қазмұнайгаз» Барлау Өндіру» АҚ
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Есет Көтібаровтың хиуалықтарға қарсы күресі
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Қаржылық лизингті жүзеге асыру барысында қатысушы субъектілер анықталып,міндеттері және құқықтары белгіленеді