Аграрлық өндiрiстi дамыту
2006 жылы Қазақстан Республикасының агроөнеркәсiптiк кешенiн тұрақты дамытудың 2006 - 2010 жылдарға арналған тұжырымдамасын iске асыру басталады, оның негiзгi басымдықтары агроөнеркәсiптiк кешен салаларының өнiмдiлiгi мен кiрiстiлiгiн өсiру негiзiнде агроөнеркәсiптiк кешендi дамыту тұрақтылығын қамтамасыз ету, сондай-ақ отандық өнiмнiң ұлттық бәсекелiк артықшылықтарын дамыту болады.
Мынадай мiндеттердi орындау:
агроөнеркәсiптiк кешен салаларын техникалық жарақтандыруды сапалық өсiру, ғылыми негізделген агротехнологияларды сақтау, ғылыми қамтамасыз етудi және инновациялық әзiрлемелердi енгiзудi күшейту, нақты сектор қажеттiлiктерiне сәйкес кадрлық қамтамасыз ету жүйесiн қалыптастыру жөнiндегi шаралар кешенiн қабылдау арқылы агроөнеркәсiптiк кешендi индустрияландыру;
халықаралық талаптарға сәйкес өнiмнiң қауiпсiздiгi мен сапасын бағалау жүйесiн қалыптастыруды қоса алғанда, қызмет көрсетушi инфрақұрылымды дамыту;
кластерлiк бастамаларды қолдау арқылы агроөнеркәсiптiк кешеннiң ұлттық бәсекелiк артықшылықтарын дамыту;
азық-түлiк нарықтарын мемлекеттiк реттеу тетiктерiн жетiлдiру көзделген.
Қазақстан Республикасының агроөнеркәсiптiк кешенiн тұрақты дамытудың 2006 - 2010 жылдарға арналған тұжырымдамасын тиiмдi iске асыру үшiн 2006 - 2008 жылдарға арналған бiрiншi кезектегi шаралар бағдарламасы әзiрленедi, мұнда өңiрлiк мамандануды күшейту, пайдалылығы жоғары өндiрiстi дамыту, әрi iшкi және сыртқы нарықтарда сұранысқа ие ауыл шаруашылығы өнiмдерiн қайта өңдеу жолымен тиiмдi аграрлық бизнестi дамытуды және ауыл шаруашылығы өнiмдерi нарығын кеңейтудi мемлекеттiк ынталандыру шаралары көзделедi.
Шараларды жүйелендiру және нарықтық жағдайларда агроөнеркәсiптiк кешендi және ауылдық аумақтарды дамытуды қолдау жөнiндегi мемлекеттiк саясат негiздерiн құру үшiн "Агроөнеркәсiптiк кешендi және ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттiк реттеу туралы" Қазақстан Республикасының Заңы қабылданды.
2006 жылы ауылдың (селоның) тыныс-тiршiлiгiне қалыпты жағдай жасауға бағытталған Қазақстан Республикасының ауылдық аумақтарын дамытудың 2004 - 2010 жылдарға арналған мемлекеттiк бағдарламасын iске асыру: халықты сумен жабдықтау, денсаулық сақтау және бiлiм беру объектiлерiн салуды, сондай-ақ ауылдық елдi мекендердiң экологиялық қауiпсiздiгiн қамтамасыз ету және ауылдық жерлердегi көшi-қон процестерiн реттеу жөнiндегi iс-шараларды қамтитын инженерлiк және әлеуметтiк инфрақұрылыммен қамтамасыз ету жалғасады.
5. Халықтың әл-ауқатын одан әрi арттыру
Қазақстан Республикасының Үкiметi бiлiм берудi, денсаулық сақтауды және халықты әлеуметтiк қорғауды, мәдениеттi, спортты, туризмдi және ақпараттық кеңiстiктi дамытуға арналған шығыстарды ұлғайту жолымен саясаттың әлеуметтiк бағытталуын күшейтедi.
2006 жылы әлеуметтiк саланы қаржыландыруға республикалық бюджеттен 609,1 млрд. теңге немесе жалпы iшкi өнiмнiң 7,6 %-ы бөлiнедi. Республикалық бюджет шығыстарының жалпы көлемiндегi әлеуметтiк салаға арналған шығыстардың үлесi 37,9 %-ды құрайды.
Бiлiм беру саласындағы саясат әлемдiк бiлiм беру кеңiстiгiне бiрiктiрiлген және әлемдiк еңбек нарығындағы бәсекеге қабiлеттi мамандар даярлауды қамтамасыз ететiн ұлттық бiлiм беру моделiн қалыптастыруға бағытталады.
2006 жылы мемлекеттiк бюджеттiң бiлiм беруге арналған шығыстары кемiнде жалпы iшкi өнiмге 3,5%-ды құрайды.
Бiлiм берудi дамытудың 2005 - 2010 жылдарға арналған мемлекеттiк бағдарламасына 2006 жылы мемлекеттiк бюджеттен шамамен 62,5 млрд. теңге, оның iшiнде бiлiктiлiгi жоғары кадрлар даярлауға - 13,4 млрд. теңге, бiлiм беру объектiлерiн салуға және қайта жаңартуға - 21,1 млрд. теңге, бiлiм беру объектiлерiнiң материалдық-техникалық базасын нығайтуға және оларды күрделi жөндеуге - 11,6 млрд. теңге, мектептердi ақпараттандыруға және Интернет желiсiне қосуға - 1,5 млрд. теңге, бiлiм беру сапасын мемлекеттiк бағалауға - 0,9 млрд. теңге, өзге шығыстарға 14 млрд. теңге бөлiнедi.
2006 жылы "Болашақ" бағдарламасы бойынша шетелдiк жоғары оқу орындарында қазақстандық мамандарды даярлауға арналған шығыстар 10,1 млрд. теңгенi құрайды.
2006 жылы жоғары оқу орындарындағы стипендия мөлшерi 6434 теңгенi құрайды.
2006 жылы азаматтарды тегiн медициналық көмектiң кепiлдендiрiлген көлемiмен қамтамасыз етудiң конституциялық нормасын орындау, денсаулық сақтауды халықаралық стандарттарға көшiру, денсаулық сақтауды қаржыландыруды басқарудың тиiмдi жүйесiн құру, тәуелсiз медициналық сараптама жүйесiн құру, денсаулық сақтау жүйесiнiң менеджерлерiн даярлау, ана мен бала денсаулығын нығайту жөнiндегi жұмыстар жалғасады.
2006 жылы мемлекеттiк бюджеттiң денсаулық сақтауға арналған шығыстары кемiнде жалпы iшкi өнiмге 2,5 %-ды құрайды.
Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау iсiн реформалау мен дамытудың 2005 - 2010 жылдарға арналған мемлекеттiк бағдарламасы шеңберiнде 2006 жылы мемлекеттiк бюджет қаражатынан шамамен 65,0 млрд. теңге, оның iшiнде мемлекеттiк денсаулық сақтау ұйымдарын материалдық-техникалық жарақтандыруға - 17,9 млрд. теңге, денсаулық сақтау ұйымдарын күрделi жөндеуге және олардың материалдық-техникалық базасын нығайтуға - 11,5 млрд. теңге, ауыртпалық орталығын бастапқы медициналық-санитарлық көмекке аударуға - 8,8 млрд. теңге, мемлекеттiк денсаулық сақтау ұйымдарының штат санын ұлғайтуға - 3,4 млрд. теңге, медицина кадрларын даярлауға және қайта даярлауға - 1,7 млрд. теңге, инвестициялық жобаларға - 21,7 млрд. теңге бөлiнедi.
Қазақстан Республикасында әлеуметтiк реформаларды одан әрi тереңдетудiң 2005 - 2007 жылдарға арналған бағдарламасы бойынша iс-шараларды iске асыруға 2006 жылы мемлекеттiк бюджеттен 347,7 млрд. теңге бөлiнедi.
2006 жылы ең төменгi зейнетақы 6700 теңгенi, базалық зейнетақы төлемiн ескергенде орташа зейнетақы - 12930 теңгенi, мемлекеттiк әлеуметтiк жәрдемақылардың орташа мөлшерi - 7441 теңгенi құрайды.
Балалы отбасыларды қорғау жүйесiн одан әрi дамыту, бала тууды ынталандыру, республикадағы демографиялық ахуалды жақсарту мақсатында 2006 жылдан бастап жәрдемақының жаңа екi түрi: 3087-ден 4630,5 теңгеге дейiнгi мөлшерде бiр жасқа толмаған баланы күту жөнiндегi әмбебап жәрдемақы және 1029 теңге мөлшерiнде аз қамтамасыз етiлген отбасылардың 18 жасқа толмаған балаларына арналған жәрдемақы қосымша енгiзiлдi.
2006 жылы 2004 - 2006 жылдарға арналған "Мәдени мұра" мемлекеттiк бағдарламасының iс-шараларын iске асыруға республикалық бюджеттен халықтың зор мәдени мұрасын зерделеудiң бiртұтас жүйесiн жасауға, ұлтымыздың тарихы үшiн ерекше маңызы бар бiрқатар тарихи-мәдени және сәулет ескерткiштерiн қалпына келтiрудi қамтамасыз етуге, өрiстетiлген көркем, ғылыми, биографиялық серияларды жасауға, әлемдiк ғылыми ой-сананың, мәдениет пен әдебиеттiң үздiк жетiстiктерi базасында гуманитарлық бiлiм берудiң мемлекеттiк тiлдегi толыққанды қорын құруға бағытталған 1,3 млрд. теңге бөлiнетiн болады.
2006 жылы Қазақстан Республикасында тұрғын үй құрылысын дамытудың 2005 - 2007 жылдарға арналған мемлекеттiк бағдарламасын iске асыру жалғасады, мұның негiзгi мақсаты халықтың қалың бұқарасының тұрғын үйге қол жетiмдiлiгiн қамтамасыз ететiн тұрғын үй құрылысын дамыту проблемаларын кешендi шешу болып табылады. Бағдарламаны iске асыруға 2006 жылы республикалық бюджеттен 62,6 млрд. теңге, оның iшiнде жергiлiктi атқарушы органдарға тұрғын үй салуға бюджеттiк кредит беруге - 22 млрд. теңге, инженерлiк-коммуникациялық желiлердi дамытуға - 20 млрд. теңге, мемлекеттiк бюджет қаражаты есебiнен коммуналдық тұрғын үй салуға (республикалық бюджеттен берiлетiн нысаналы трансферттер) - 6,2 млрд. теңге, Бағдарламаны iске асыруды институционалдық қамтамасыз етуге - 14,4 млрд. теңге бөлiнедi.
6. Қоршаған ортаны қорғау
Экологиялық қауiпсiздiк саласындағы мемлекеттiк саясаттың мақсаты табиғи жүйелердiң, қоғамның өмiрлiк маңызды мүдделерiнiң және жеке адам құқықтарының қоршаған ортаға антропогендiк және табиғи әсер ету нәтижесiнде туындайтын қауiптерден қорғалуын қамтамасыз ету болып табылады.
Қоршаған орта жай-күйiнiң нормативтiк көрсеткiштерiне қол жеткiзе отырып, экологиялық қауiпсiздiктiң оңтайлы деңгейiн қамтамасыз ету Қазақстан Республикасы экологиялық қауiпсiздiгiнiң 2004 - 2015 жылдарға арналған тұжырымдамасын (бұдан әрi - Тұжырымдама) кезең-кезеңiмен iске асыруды көздейдi.
2006 жылы Тұжырымдаманың бiрiншi кезеңiн (2004 - 2007 жылдар) және қоршаған ортаның ластану деңгейiн азайтуға және оны тұрақтандыру жөнiндегі шаралар кешенiн әзiрлеуге бағытталған "Қазақстан Республикасының 2005 - 2007 жылдарға арналған қоршаған ортаны қорғау" бағдарламасын (бұдан әрi - Бағдарлама) iске асыру жалғасады. 2006 жылы Бағдарламаны iске асыруға республикалық бюджетте 2 млрд. астам теңге көзделген.
2006 жылы Қазақстан Республикасының аумағында шөлейттену процесiн тоқтату және оны болдырмау Қазақстан Республикасында шөлейттенуге қарсы күрес жөнiндегi 2005 - 2015 жылдарға арналған бағдарламаға сәйкес жүзеге асырылады, оны iске асыруға 2006 жылы республикалық бюджеттен 41,9 млн. теңге бөлiнедi.
2006 жылы әзiрленетiн мемлекеттiк, өңiрлiк және салалық (секторалдық) бағдарламаларға қойылатын экологиялық шарттар мен талаптарды экожүйе қағидатын ескере отырып, енгiзу жалғасады.
Бұдан басқа, халықаралық құқықтық даму тәжiрибесiн ескере отырып, экологиялық заңнаманы реформалау жалғасады. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы реттеуге және табиғат пайдалануды басқаруға қағидаттық жаңа ұстанымдары бар ел экономикасын экологияландырудың негiзiне айналатын Экологиялық кодекс дайындалады.
Экономиканы экологияландыру өндiрiстiң табиғатты қажетсiнуiн төмендету және зат пен энергия алмасу биосфералық процестерiне экономиканың әсер етуiн азайту арқылы тұрақты экологиялық қауiпсiз табиғат пайдалануды және ресурстық экологиялық тепе-теңдiктi сақтауды қамтамасыз етуге келiп тiреледi.
Азық-түлік қауіпсіздігі
Мемлекеттік реттеу жүйесінде аграрлық өндірісті дамытудың және тұрақтандырудың экономикалық механизмі
Аграрлық секторда тауар өндірушілердің тұрақты жұмыс істеуі үшін түрақты қаржы-несие жүйесін құру
Ауыл шаруашылығы өндірісін мемлекеттік қолдаудың экономикалық механизмдері
ҚР ауыл шаруашылығы экономикасының қазіргі жағдайы
Қазақстанда бәсекеге қабілетті ауыл шаруашылығы мен азық-түлік өндірісін басқару мәселелері
Ауыл шаруашылығының дамуын мемлекеттік реттеудің теориялық-әдістемелік астары жайлы
Агробизнес кешенінің экономикасы мемлекеттік реттеу объектісі ретінде
Қазақстандағы агробизнес
Экономикалық аграрлық секторындағы созылмалы дағдарыс
Индустриялық-инновациялық стратегияның басты бағыты – бәсекеге қабiлеттi өнеркәсiптi дамыту
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Талдықорған өңіріндегі тарихи – археологиялық туризмді дамыту мүмкіндіктері
Шағын безнесі дамытудағы шетелдік тәжірибе
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы
Шығыс Қазақстан облысының тілдерді дамыту
Өндірістік шығындар
Қазақстанның аграрлық өнеркәсіп кешені және машина жасау өнеркәсібі
Өндірісті ғылыми-техникалық тұрғыдан дайындауды ұйымдастыруды жетілдіру